Of TL...?quote:
goede prestatie van het team om die auto weer te fixen. Wel jammer dat t niet 5-10 seconden sneller wasquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het was zelfs maar 4 seconden..
Dat is wel erg jammer voor 'm
Alpine is geimplodeerd sinds Szafnauer daar weg isquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:22 schreef Gremen het volgende:
Alpine is 1 van de 4 team waar beide coureurs een race win hebben en ze liggen er weer uit...
copyquote:
Voor 5 euro is het een leuke gok, als ie pole haaltquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:25 schreef SiGNe het volgende:
Zou knap zijn als Bearman Q3 haalt bij z'n debuut.
Pole zou helemaal tof zijn, dan heeft ie Pole in F2 en F1 in een weekend![]()
Maar dat is wel een heel kleine kans, ik zou er geen geld op zetten.
Dan win je denk ik al best watquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor 5 euro is het een leuke gok, als ie pole haalt
Als eerste de snelste ronde zetten en dan met een crash er zo'n grote zooi van maken dan de kwalificatie wordt afgebrokenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:25 schreef SiGNe het volgende:
Zou knap zijn als Bearman Q3 haalt bij z'n debuut.
Pole zou helemaal tof zijn, dan heeft ie Pole in F2 en F1 in een weekend![]()
Maar dat is wel een heel kleine kans, ik zou er geen geld op zetten.
Een Perezje.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als eerste de snelste ronde zetten en dan met een crash er zo'n grote zooi van maken dan de kwalificatie wordt afgebroken
CharlieGODquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als eerste de snelste ronde zetten en dan met een crash er zo'n grote zooi van maken dan de kwalificatie wordt afgebroken
Als daarbij ook vanuit gaat dat je dat geld toch kwijt bent...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor 5 euro is het een leuke gok, als ie pole haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |