"i won't fine a fing."quote:
Die ‘werkt’ voor de Spaanse RTL toch?quote:
En dat laatste is niet heel erg leuk om mee te maken, kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is net zo grappig als een herseninfarct.
Een Emma Wortelboer?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik had eigenlijk liever een wat jonger en grappiger/flamboyanter iemand gehad.
quote:
Dat is geen vrouw.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:17 schreef Andromache het volgende:
Wat is er gebeurd met Sander Lantinga?
Ik denk oprecht dat een lagere stem prettiger is om naar te luisteren als begeleidende tekst dan een hogere stem, wat bij vrouwen toch vaak het geval is. Dus als er ook beeld bij is. In bijvoorbeeld podcasts of de radio maakt het geen verschil.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef Theone688 het volgende:
Eindelijk eens een vrouw als commentaarstem.
Sowiezo waarom zijn voice overs bijna altijd mannen?
Toch wel. Bij nieuws programma’s op radio heb je veel vrouwen maar bij ‘entertainment’ programma’s op radio scoren vrouwen standaard mega veel lager dan mannen. Is vaak onderzocht dat vrouwen geluid gewoon veel minder aanslaat en minder prettig is om naar te luisteren op dat medium.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat een lagere stem prettiger is om naar te luisteren als begeleidende tekst dan een hogere stem, wat bij vrouwen toch vaak het geval is. Dus als er ook beeld bij is. In bijvoorbeeld podcasts of de radio maakt het geen verschil.
Ik heb haar amper gehoord tijdens de finale?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:26 schreef Em31 het volgende:
Ik vond haar ook goeddinsdag moest ze duidelijk even wennen, maar donderdag en zaterdag was echt prima.
Terwijl ik haar op dinsdag beter vond dan donderdagquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:26 schreef Em31 het volgende:
Ik vond haar ook goeddinsdag moest ze duidelijk even wennen, maar donderdag en zaterdag was echt prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |