abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212959354
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 19:41 schreef Theone688 het volgende:
Eindelijk eens een vrouw als commentaarstem.

Sowiezo waarom zijn voice overs bijna altijd mannen?
Ik denk oprecht dat een lagere stem prettiger is om naar te luisteren als begeleidende tekst dan een hogere stem, wat bij vrouwen toch vaak het geval is. Dus als er ook beeld bij is. In bijvoorbeeld podcasts of de radio maakt het geen verschil.
't Echte en 't ware!
pi_213569103
Ik vond haar leuk! Hoop dat ze volgend jaar terug mag komen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_213569155
Was niks mis mee idd. Wel een duidelijke eigen mening en dat is prima ^O^
pi_213569846
Ik vond haar ook goed :Y dinsdag moest ze duidelijk even wennen, maar donderdag en zaterdag was echt prima.
  woensdag 15 mei 2024 @ 14:38:30 #55
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_213569972
Eensch, in eerste instantie na 20 minuten weggezapt naar de Belg omdat ik het niets vond.

Maar tijdens de finale natuurlijk de Nederlandse geluisterd, gezien alle commotie en ik was eigenlijk heel positief verrast. Logisch ook wel, dat ze even erin moest komen :Y . Ik hoop dat ze terugkomt!
pi_213570080
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 21:02 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat een lagere stem prettiger is om naar te luisteren als begeleidende tekst dan een hogere stem, wat bij vrouwen toch vaak het geval is. Dus als er ook beeld bij is. In bijvoorbeeld podcasts of de radio maakt het geen verschil.
Toch wel. Bij nieuws programma’s op radio heb je veel vrouwen maar bij ‘entertainment’ programma’s op radio scoren vrouwen standaard mega veel lager dan mannen. Is vaak onderzocht dat vrouwen geluid gewoon veel minder aanslaat en minder prettig is om naar te luisteren op dat medium.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 15 mei 2024 @ 15:49:01 #57
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_213570667
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zou bijna terugverlangen naar Jantje Smit :'(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  roze woensdag 15 mei 2024 @ 16:52:52 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213571343
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:26 schreef Em31 het volgende:
Ik vond haar ook goed :Y dinsdag moest ze duidelijk even wennen, maar donderdag en zaterdag was echt prima.
Ik heb haar amper gehoord tijdens de finale?
Your beauty never ever scared me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 mei 2024 @ 17:14:53 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213571616
Veel positief commentaar hier, :o. Het verbaast me want ik vond haar vreselijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik alleen de finale heb meegekregen en ik haar sowieso al vervelend vind. Maar als ze het in mijn ogen goed had gedaan, had ik dat wel eerlijk toegegeven.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_213571808
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 14:26 schreef Em31 het volgende:
Terwijl ik haar op dinsdag beter vond dan donderdag
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_213571833
Oké smaken verschillen dus _O-
pi_213572177
quote:
17s.gif Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Veel positief commentaar hier, :o. Het verbaast me want ik vond haar vreselijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik alleen de finale heb meegekregen en ik haar sowieso al vervelend vind. Maar als ze het in mijn ogen goed had gedaan, had ik dat wel eerlijk toegegeven.
Er zijn in Nederlands twee stemmen die ik bij voorbaat niet aan kan horen dat is Sanne Hans en Jacqueline. Kan er niks aan doen maar als ik 1 van die twee hoor praten dan krijg ik echt al de kriebels.
In dat kamer vond ik het op een paar keer grinniken wel meevallen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 mei 2024 @ 19:52:10 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213573637
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 18:01 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Er zijn in Nederlands twee stemmen die ik bij voorbaat niet aan kan horen dat is Sanne Hans en Jacqueline. Kan er niks aan doen maar als ik 1 van die twee hoor praten dan krijg ik echt al de kriebels.
In dat kamer vond ik het op een paar keer grinniken wel meevallen.
Ik trek haar stem inderdaad bij voorbaat ook erg slecht. En dan vond ik het haar ook nog echt bagger doen. Tja.

:+
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')