Dat is een deel, maar net doen alsof we in de goede jaren een wedstrijd zonder 4 basisspelers altijd wel altijd makkelijk wonnen is gewoon onzin.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon al zo murw gebeukt door dit seizoen dat zelfs een benauwde 2-2 thuis tegen Fortuna Sittard al weinig emoties meer oproept.
Niet zo heel vreemd als je er zo lang uit bent hè.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat de Turkse kruising tussen Beckenbauer en Rijkaard twee potjes in de week niet trekt.
Dit soort zeperds heb je altijd gehad, alleen een keer of 2 per seizoen, niet 15 keer.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is een deel, maar net doen alsof we in de goede jaren een wedstrijd zonder 4 basisspelers altijd wel altijd makkelijk wonnen is gewoon onzin.
Heel vreemd ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat de Turkse kruising tussen Beckenbauer en Rijkaard twee potjes in de week niet trekt.
fijn dat je zijn kwaliteiten niet in twijfel trektquote:Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Caland het volgende:
De Kuip.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
Is het al bekend waar jullie de Play-offs gaan spelen? Almere? Volendam?
Op de Toekomst zal wel iets tijdelijks neergezet worden, neem ik aan?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht)
quote:![]()
Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht)
Wel oppassen voor zondaar Hedwiges die wijven van Almere op de hoogte brengt van het reilen en zeilen in de armoedige selectie/staf.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Zet Kokkie in de technische staf want hij heeft elke keer gewoon gelijk. Laatst ook nog met brobbey dat hij een blessure zou krijgen. Volgende wedstrijd en ja hoor.
Met Hedwiges zit er in ieder geval AJAX DNA in de stafquote:Op maandag 11 maart 2024 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel oppassen voor zondaar Hedwiges die wijven van Almere op de hoogte brengt van het reilen en zeilen in de armoedige selectie/staf.
Zelfs Adriaanse maakte het nooit zo bont toen die zwaar in het nauw zat.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Hedwiges zit er in ieder geval AJAX DNA in de staf
Vandaar dat men nu ook met 1 aanvaller speelt
Die ene wordt elke week roder. MAD.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Weer keihard gelachen
je zal maar zulke supporters hebben
grootste draaikonten van nederland
https://www.soccernews.nl(...)porters-fascinerend/quote:Op maandag 11 maart 2024 14:36 schreef Solispolar het volgende:
Voor iedereen die de Kaplan-trein heeft gemist: jammer dan, hij is alweer vertrokken.
wat een onzin staat er allemaal in dit artikelquote:Op maandag 11 maart 2024 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl(...)porters-fascinerend/
Wel grappig dat Lenderink opeens een compliment krijgt, niet dat ik persoonlijk dacht dat zij veel aan die slechte aankopen kon doen maar ze werd door de T wel vaak genoemd.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Lang en Lenderink zijn de bronnen van de T?
Deze speler heeft totaal geen ambities blijkbaar maar kiest voor het geldquote:
Werkelijk niemand heeft zoiets gezegd over Kaplan. Wel dat hij sterk speelde dat is weer heel iets anders.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl(...)porters-fascinerend/
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werkelijk niemand heeft zoiets gezegd over Kaplan. Wel dat hij sterk speelde dat is weer heel iets anders.
Bedankt Hans maar daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.
Verstandige jongen die ver gaat komen, hopelijk hebben ze hem toezeggingen gedaan over versterkingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:03 schreef Bofjijff het volgende:
Hato officieel nu. Medio 2028. Erg mooi
Linkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:28 schreef Tjacka het volgende:
Gelukkig ziet de rest van Nederland nu ook dat Halalsema een totale debiel is. Iets wat wij en onze uitsupporters al een tijdje wisten
Waarschijnlijk komt dit nieuws wat later aan in Brabant. Morgen ben ik voor je beschikbaar vriend.quote:
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.
Kan me niet herinneren dat ik óóit medelijden heb gehad met een Ajax-speler.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op woensdag 13 maart 2024 00:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik óóit medelijden heb gehad met een Ajax-speler.En hoe zit het met jouw hekel, gemiddeld of bovengemiddeld? Met het calimerogehalte in je bloed zit het wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haat groter dan de liefde voor de eigen club. Gras is groen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw hekel, gemiddeld of bovengemiddeld? Met het calimerogehalte in je bloed zit het wel goed.
Wij roepen hier al bijna 2 jaar dat een groot deel van het probleem de verwaarlozing van de toekomst is onder Overmars.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
San Marco kraakte ook een kritische noot, al zal dat natuurlijk weer totaal niet waar zijn volgens de kenners hier![]()
https://www.voetbalprimeu(...)ewoon-oerslecht.html
Toch maar eens een leesbrilletje aanschaffen dan, toch aardig vaak kritiek in dit topic op onder andere de Toekomst.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
San Marco kraakte ook een kritische noot, al zal dat natuurlijk weer totaal niet waar zijn volgens de kenners hier![]()
Wij hebben kritiek maar van hem verwacht ik toch wel iets meer onderbouwing dan; vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch maar eens een leesbrilletje aanschaffen dan, toch aardig vaak kritiek in dit topic op onder andere de Toekomst.
Als je daar nu nog mee komt als analist ben je wel rijkelijk laat. Iedereen die een beetje oplette zag dit jaren geleden al.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Er wordt van alles geroepen, persoonlijk ben ik wel wat bang voor al die AZ mensen op cruciale posities, daar zeggen ze van dat de opleiding goed is maar uiteindelijk is dat dus niet zo.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je daar nu nog mee komt als analist ben je wel rijkelijk laat. Iedereen die een beetje oplette zag dit jaren geleden al.
je moet ajax mensen hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er wordt van alles geroepen, persoonlijk ben ik wel wat bang voor al die AZ mensen op cruciale posities, daar zeggen ze van dat de opleiding goed is maar uiteindelijk is dat dus niet zo.
Die is goed voor het niveau dat AZ nastreeft, voor Ajax-standaarden is dat te laag. Nu is het natuurlijk wel zo dat er bij Ajax (ook financieel) meer mogelijk is dus iemand die voor AZ-begrippen iets fatsoenlijks heeft neergezet zou bij Ajax iets voor Ajax-begrippen fatsoenlijks neer kunnen zetten, zolang hij zijn folklorismen en calimerohoed maar in Alkmaar laat.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er wordt van alles geroepen, persoonlijk ben ik wel wat bang voor al die AZ mensen op cruciale posities, daar zeggen ze van dat de opleiding goed is maar uiteindelijk is dat dus niet zo.
Je moet vakbekwame mensen hebben. Of ze een Ajax verleden hebben boeit mij dan niet zo veelquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moet ajax mensen hebben
maar die hebben ze allemaal weggestuurd of waren klaar met van der sar en co
ze hebben nu personeel met laptopjes want daar krijgt een 12 jarige een betere techniek van.....
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:00 schreef fetX het volgende:
Je hebt mensen nodig die het gras opvreten, desnoods de modder.
Ook voor AZ is het niet goed want er breekt amper een speler door, maar daar ligt de nadruk op team terwijl het bij Ajax van oorsprong op individu lag/ligt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die is goed voor het niveau dat AZ nastreeft, voor Ajax-standaarden is dat te laag. Nu is het natuurlijk wel zo dat er bij Ajax (ook financieel) meer mogelijk is dus iemand die voor AZ-begrippen iets fatsoenlijks heeft neergezet zou bij Ajax iets voor Ajax-begrippen fatsoenlijks neer kunnen zetten, zolang hij zijn folklorismen en calimerohoed maar in Alkmaar laat.
https://www.ajax.nl/artik(...)lengen-samenwerking/quote:Coca-Cola Europacific Partners en Ajax hebben hun partnership-overeenkomst verlengd tot en met 2027. Coca-Cola en Ajax hebben sinds 2021 een partnership.
Krijgt sowieso goals om de oren, vraag is hoeveelquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
Met Brobbeast beginnen, die haal je er af na een hattrick in het eerste kwartier en dan gewoon die 0-3 consolideren.
Waarschijnlijk teveel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Krijgt sowieso goals om de oren, vraag is hoeveel
Wat een legendquote:Sven Mislintat heeft na afloop van de zomerse transferperiode een diner en borrel georganiseerd voor medewerkers van Ajax. Dit meldt De Telegraaf donderdagochtend. De toenmalig directeur voetbalzaken van Ajax wilde - zoals hij volgens aanwezigen zelf gezegd zou hebben - 'de goede afloop' van de transferperiode vieren. Zodoende organiseerde hij op zaterdag 2 september in De Republiek op het strand van Bloemendaal voor zo'n twintig Ajax-medewerkers een diner en borrel.
Emery verslaan in knock-out, met John van 't Schip, zou de knapste prestatie sinds de CL2019 zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Laat me graag verrassen maar vrees het ergste.
Watquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Wat… jullie hebben een jeugdspeelster die Dode Turk heet
Deau den Turkquote:
Het is me wat meidquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:47 schreef De_Pel het volgende:
tering hoe oud ben jequote:Op donderdag 14 maart 2024 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Als die lui vanaf minuut 1 met het publiek erachter vol druk zetten word je gewoon omver geblazen. Zorgen dat je niet meer dan 1 goal achterkomt voordat die storm gaat liggen. Zal pittig worden, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Laat me graag verrassen maar vrees het ergste.
Je zag hetzelfde gisteren bij PSV gebeuren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als die lui vanaf minuut 1 met het publiek erachter vol druk zetten word je gewoon omver geblazen. Zorgen dat je niet meer dan 1 goal achterkomt voordat die storm gaat liggen. Zal pittig worden, ja.
Aston Villa is verre van een Dortmund qua publiek.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als die lui vanaf minuut 1 met het publiek erachter vol druk zetten word je gewoon omver geblazen. Zorgen dat je niet meer dan 1 goal achterkomt voordat die storm gaat liggen. Zal pittig worden, ja.
Ik vrees dat we na deze ronde allemaal neutrale toeschouwers zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:22 schreef Coco het volgende:
Hoe is het geloof hier?
Ajax moet het nu gaan doen namens Nederland!
Lastig zonder de Bergen zagen we de afgelopen weken. Je moet je hoop vestigen op een halfgeblesseerde Brobbey en fucking Taylor qua aanval.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:22 schreef Coco het volgende:
Hoe is het geloof hier?
Ajax moet het nu gaan doen namens Nederland!
Met ging het inderdaad best lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lastig zonder de Bergen zagen we de afgelopen weken. Je moet je hoop vestigen op een halfgeblesseerde Brobbey en fucking Taylor.
Beter dan zonder in ieder geval, iedere blinde die niet enkel naar het resultaat kijkt (daarvoor is de n überhaupt te klein om daar statistisch iets zinnigs uit te halen) ziet dat we aanvallend grote problemen hebben de laatste weken toevalligerwijs in de periode dat we Bergwijnhuis kwijt zijn.quote:
Jammerquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat we na deze ronde allemaal neutrale toeschouwers zijn.
rijkhoff naast brub. Hlynsson in dit systeem heb je niks aan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lastig zonder de Bergen zagen we de afgelopen weken. Je moet je hoop vestigen op een halfgeblesseerde Brobbey en fucking Taylor qua aanval.
Rijkhoff is een jochie die helemaal niet gehaald is voor Ajax-1 op de korte termijn, dat niveau heeft die totaal nog niet. Dus dan moet je gewoon Akpom ernaast zetten als je met 2 aanvallers wilt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
rijkhoff naast brub. Hlynsson in dit systeem heb je niks aan.
ja dat kan ook, maar die presteert echt niks.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rijkhoff is een jochie die helemaal niet gehaald is voor Ajax-1 op de korte termijn, dat niveau heeft die totaal nog niet. Dus dan moet je gewoon Akpom ernaast zetten als je met 2 aanvallers wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |