Het is in Inzell…quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:12 schreef Tommeke het volgende:
Vroeger keek ik qua schaatsen alles, maar de afgelopen 5 jaar heb ik het alleen maar aanstaan als bewegend behang. Voor mij maakt zo’n WK in een hal ergens heel ver weg ook helemaal geen verschil tov. de zoveelste WorldCup.
Wel jammer. Vroeger kon ik zo’n toernooi het hele weekend volgen. Zijn er anderen hier die ook zo’n verzadiging hebben qua schaatsen?
Op wat circusnummers en een WB kwalificatietoernooi na is er qua hoeveelheid wedstrijden de afgelopen 25 jaar weinig veranderd. Eerst waren deze toernooien zelfs apart van elkaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:12 schreef Tommeke het volgende:
Vroeger keek ik qua schaatsen alles, maar de afgelopen 5 jaar heb ik het alleen maar aanstaan als bewegend behang. Voor mij maakt zo’n WK in een hal ergens heel ver weg ook helemaal geen verschil tov. de zoveelste WorldCup.
Wel jammer. Vroeger kon ik zo’n toernooi het hele weekend volgen. Zijn er anderen hier die ook zo’n verzadiging hebben qua schaatsen?
Vroeger waren er juist ook meer wereldbekerwedstrijden, omdat je toen nog aparte allround en sprint-WB's had.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Op wat circusnummers en een WB kwalificatietoernooi is er qua hoeveelheid wedstrijden de afgelopen 25 jaar weinig veranderd. Eerst waren deze toernooien zelfs apart van elkaar.
Zeker geen verzadiging! Maar toen de winters nog regelmatig koud waren leefde het nog wel iets meer, soms een groot toernooi in de buitenlucht met die mooie winterse beelden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:12 schreef Tommeke het volgende:
Vroeger schreven we alle (tussen)tijden mee. De kranten en TV-gidsen hadden daarvoor speciale pagina's opgenomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:12 schreef Tommeke het volgende:
Als je zo'n krant nu aan 100 schaatsvolgers geeft, dan denk ik dat er nog vijf in staat zijn om die klassementen zelf uit te rekenen. De rest heeft echt geen idee hoe dat werkt, laat staan dat ze het zonder rekenmachine kunnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger schreven we alle (tussen)tijden mee. De kranten en TV-gidsen hadden daarvoor speciale pagina's opgenomen.
Heel Nederland keek en rekende mee.
Maar dan heb ik het over de tijden van Cees Verkerk Ard Schenk en Jan Bols.
Herbert heeft nog steeds het idee dat mensen dit soms doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger schreven we alle (tussen)tijden mee. De kranten en TV-gidsen hadden daarvoor speciale pagina's opgenomen.
Heel Nederland keek en rekende mee.
Maar dan heb ik het over de tijden van Cees Verkerk Ard Schenk en Jan Bols.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |