SPOILER: 2nd 1000m Women SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ladies SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Maar uiteindelijk zijn alle wedstrijden over hetzelfde rondje van 400 meter. Ik denk dat ik het daarom niet meer zo interessant vind. Ik kijk ook veel wielrennen en dat is veel gevarieerder.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Op wat circusnummers en een WB kwalificatietoernooi na is er qua hoeveelheid wedstrijden de afgelopen 25 jaar weinig veranderd. Eerst waren deze toernooien zelfs apart van elkaar.
Geef Tuitert groot gelijk, krijg je straks het verwijt dat je aan het mansplainen bent op internationale vrouwendagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:40 schreef Remco het volgende:
Tuitert zou ook eens de echte analist kunnen uithangen en uitleggen hoe het kan dat Jutta zo ontzettend snel rijdt met dat mokertrage ritme.
Altaj Programmavullingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef pietkanarie het volgende:
Spreek die naam maar eens uit… wat een tongbreker
Ik gok op Jennifer Llopez.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:02 schreef -XOR- het volgende:
Als die Spanjool een keer een wedstrijd wint, gaan ze dan Why don't you get a Llop van The Offspring draaien?
Hebben ze het bij de NOS ooit ergens anders over?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:05 schreef Felagund het volgende:
Dit was verwarrend, de hele tijd Du in beeld maar ze hadden het met 'man van ervaring' nog over Kjeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |