En wat zegt je harvard verstand?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb het gevoel dat 020 eerder gaat scoren dan villa
020 gaat winnenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Zorro het volgende:
Die Promes maakt de overtreding maar krijgt vrije trap.
Flutscheids.
Oh het is een andere crimineelquote:
Promes heeft huisarrestquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Zorro het volgende:
Flutscheids.
Promes heeft de afgelopen jaren flink wat overtredingen gemaakt ja.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Zorro het volgende:
Flutscheids.
Jammer dat ie nog een huis heeft.quote:
Ik vind het wel heel stoer hoe hij vanuit Rusland rapt dat de politie hem niet te pakken krijgt nadat hij grootschalige cokehandel heeft gefinancieerd.quote:
Ze vinden het wel prima, zetten straks paar keer aan voor een goalquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:17 schreef DobbyDob het volgende:
Bijzonder dat dit Villa 4e staat. Al doen ze er ook helemaal niets aan volgens mij.
Nog los van wat hij uitgevreten heeft, iemand die rapt moet sowieso worden opgepakt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel stoer hoe hij vanuit Rusland rapt dat de politie hem niet te pakken krijgt nadat hij grootschalige cokehandel heeft gefinancieerd.
Aardige gast en een goede vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |