Draagt iemand op X dezelfde schoenen als jij?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Een tag van @:GGMM op Twitter.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ananas op een pizza hoort, maar als je een gat in de muur boort krab ik even aan mijn ballen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Draagt iemand op X dezelfde schoenen als jij?
Weet ik niet, maat. Ook al jaren niet meer geappt. Was wel een lieve jongen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bekkenstootje, hoe zou het daar mee zijn?
Dat is lief van je Tjackaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Sorry @:toto69 @:oriente @:tong80 . Ik liet mij net gaan. Ik vind jullie fantastische mensen. Elke user in dit topic vind ik aardig en lief. Ik hou van jullie allemaal. Alleen een gebbetje op zijn tijd moet toch kunnen.
Ik vind jou ook een leuk persoon. Jij bent een van de redenen dat ik nog op FOK! zit. Echt een goede beslissing geweest om jou FA te maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je Tjacka
Hopelijk kunnen @:oriente en @:maxi-mus hier een voorbeeld aan nemen
Jesus, weer een Feyenoorderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
Whoa. Idd top sfeertje hier. Jammer dat ik niks van voetbal weet. @:Salina
Nee, nog niet. Ik was hier niet zo enthousiast over om hem direct aan te slingeren. Misschien ergens volgende maand.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je al een review geschreven van de nieuwe Netflix show?
Uh sorry maar dat was het WK hèquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Speedfight het volgende:
Hallo,
HIerbij reageer ik op de titel van deze slowchat.
Kijkende naar mijn ervaring van vorig jaar als moderator van EK Vrouwenvoetbal, denk ik ABSOLUUT de beste keuze te zijn voor deze functie.
Mijn referentie is @:ChevyCaprice
grgr
Oké, ik geef je alvast mijn uitgebreide review:quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik was hier niet zo enthousiast over om hem direct aan te slingeren. Misschien ergens volgende maand.
Mocht dat het geval zijn klim ik uiteraard direct de pen in
Leuk geschrevenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké, ik geef je alvast mijn uitgebreide review:
6/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |