Wat een lekker huisvrouwtje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit dat je ze niet te lang kookt!
Toevallig eergister spruitjes gegeten en had ze te lang op laten staan. Dan zijn ze veel minder lekker, stinken en had er in de nacht last van als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lekker huisvrouwtje ben je toch ook.
Sperziebonen (die spruitjes eet ik morgen pas)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Alleen sperziebonen vind ik wel karig. Eet je er nog iets meer bij? Zoals aardappels? Vlees?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sperziebonen (die spruitjes eet ik morgen pas)
Pasta pesto met kipquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakt pizza met veel groenten en een klein beetje kaas (geen plakken)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broccolirijst en biefstukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen sperziebonen vind ik wel karig. Eet je er nog iets meer bij? Zoals aardappels? Vlees?
Ik ga langs m’n Turkse vrienden voor een lekkere lahmacun.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip Pilav!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prosciutto, van de lokale pizzeria.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke pizza (en vooral: welk merk)?
Karige bende dan, zo de avond voor Ramadanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga langs m’n Turkse vrienden voor een lekkere lahmacun.
Maak je geen zorgen Geert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Karige bende dan, zo de avond voor Ramadan
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel schattig plaatje.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een belachelijk groot bord pasta bolognese (want ik moet morgen rennen)
Speciaal loopje morgen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je kunt opteren voor een silly walk, maar als ik hem was zou ik toch gewoon normaal lopen denk ik.quote:
CPC (dus een halve marathon)quote:
Met plakjes kaas?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat lijkt mij een cadeau dat in de miljoenen loopt.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Straks naar de verjaardag van mijn neefje. Een vet coole brandweerkazerne gekocht
Niet eens! Slechts 29,99 bij de plaatselijke speelgoedwinkel!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een cadeau dat in de miljoenen loopt.
Wat leuk!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Straks naar de verjaardag van mijn neefje. Een vet coole brandweerkazerne gekocht
quote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet eens! Slechts 29,99 bij de plaatselijke speelgoedwinkel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |