Draagt iemand op X dezelfde schoenen als jij?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Een tag van @:GGMM op Twitter.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ananas op een pizza hoort, maar als je een gat in de muur boort krab ik even aan mijn ballen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Draagt iemand op X dezelfde schoenen als jij?
Weet ik niet, maat. Ook al jaren niet meer geappt. Was wel een lieve jongen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bekkenstootje, hoe zou het daar mee zijn?
Dat is lief van je Tjackaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Sorry @:toto69 @:oriente @:tong80 . Ik liet mij net gaan. Ik vind jullie fantastische mensen. Elke user in dit topic vind ik aardig en lief. Ik hou van jullie allemaal. Alleen een gebbetje op zijn tijd moet toch kunnen.
Ik vind jou ook een leuk persoon. Jij bent een van de redenen dat ik nog op FOK! zit. Echt een goede beslissing geweest om jou FA te maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je Tjacka
Hopelijk kunnen @:oriente en @:maxi-mus hier een voorbeeld aan nemen
Jesus, weer een Feyenoorderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
Whoa. Idd top sfeertje hier. Jammer dat ik niks van voetbal weet. @:Salina
Nee, nog niet. Ik was hier niet zo enthousiast over om hem direct aan te slingeren. Misschien ergens volgende maand.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je al een review geschreven van de nieuwe Netflix show?
Uh sorry maar dat was het WK hèquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Speedfight het volgende:
Hallo,
HIerbij reageer ik op de titel van deze slowchat.
Kijkende naar mijn ervaring van vorig jaar als moderator van EK Vrouwenvoetbal, denk ik ABSOLUUT de beste keuze te zijn voor deze functie.
Mijn referentie is @:ChevyCaprice
grgr
Oké, ik geef je alvast mijn uitgebreide review:quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik was hier niet zo enthousiast over om hem direct aan te slingeren. Misschien ergens volgende maand.
Mocht dat het geval zijn klim ik uiteraard direct de pen in
Leuk geschrevenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké, ik geef je alvast mijn uitgebreide review:
6/10
Ik wil zo gaan sporten maar ik lig nog in bed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Niet echt een motivatie om te gaan kijken
Nicequote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil zo gaan sporten maar ik lig nog in bed.
(naakt)
Ik heb ooit cleavage gestuurd naar Charzquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice
Pics? (mag privé, ik stuur ze alleen door naar charz)
Vast niet het moment uit je leven waar je het meest trots op bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ooit cleavage gestuurd naar Charz
Je bent jong en je wilt watquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vast niet het moment uit je leven waar je het meest trots op bent.
Ik heb nog een tijdje vrij expliciet beeldmateriaal gekregen via Snap.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie nog dat @:scrummie zo wanhopig tegen haar ging doen! Hahaha
Of dat @:drizzt_dourden al haar fotos doorstuurde hahaha
Wat een gekkie en dat is mod
Ik ook. Niet bijster intelligent maar zou mijn 13 cm er zeker instoppen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje vrij expliciet beeldmateriaal gekregen via Snap.
Was niets mis mee.
Penispomp voor je verjaardag.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook. Niet bijster intelligent maar zou mijn 13 cm er zeker instoppen!
Weet nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie nog dat @:scrummie zo wanhopig tegen haar ging doen! Hahaha
Of dat @:drizzt_dourden al haar fotos doorstuurde hahaha
Wat een gekkie en dat is mod
Hoe groot is die van jouquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Penispomp voor je verjaardag.
Ik vind dat dus echt geen reet aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
Mijn leukste onderdeel van de SC is wanneer Tjacka gaat zeggen wie hij wel of niet leuk vindt
Dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt geen reet aan.
Net als de user @:Tjacka
Dank je wel maatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een super leuke user. Jij staat in mijn top 3.
Geef lekker rituals weg aan een vrouwelijke user! Stomme simp dat je bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte vrienden zeggen elkaar de waarheid maat.
Hoe is het met je vriendin ouwe reus?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef lekker rituals weg aan een vrouwelijke user! Stomme simp dat je bent.
Goed hoor. Al bijna 7 jaar samen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin ouwe reus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |