Ik zou het zelfs bijzonder durven noemen.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Knap dat Visma Jorgenson zo snel op een zo veel hoger niveau heeft gekregen.
Gewoon professioneler dan de rest.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:44 schreef Pistolero het volgende:
Visma-LAB speelt met onze kloten. Dit kan écht niet.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor Jose de sterkste: Evenepoel.
Tsja het is prachtig voor een bepaald narratief maar met de huidige te verwachte dopingpraktijken geloof ik niet dat je iemand zo snel kan verbeteren, en overigens ook niet dat de stap te danken is van de professionaliteit van Visma. Het zal een mix zijn maar ook gewoon een autonome stap in de ontwikkeling van Jorgenson.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs bijzonder durven noemen.
Dit kan toch niet jongensquote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen jorgenson fluitend in het wielquote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou ja, dit klopt wel in zekere zin. Alleen niet op de manier die Slob denkt.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon professioneler dan de rest.
Kapitale fout. Weg laten rijden.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jorgenson schenkt 'em wellicht maar idealiter gaat hij wel voor de ritwinst ook.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:47 schreef Pistolero het volgende:
Het allermooiste zou zijn als Jorgensen nou ook nog de etappe wint, maar die zal wel voor Evenepoel zijn.
Ik dacht tot vorige week dat dat LAB een running gag was maar het bleek echt zo te hetenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:44 schreef Pistolero het volgende:
Visma-LAB speelt met onze kloten. Dit kan écht niet.
Waarom zou Roglic bij Jumbo wel doping gebruiken en bij Bora niet? Waarom zou Jorgenson bij Movistar geen doping gebruiken en bij Visma wel?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon professioneler dan de rest.
Waarom zou je die ritzege weggeven. Het is niet dat Jorgenson een veel winnaar is.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jorgenson schenkt 'em wellicht maar idealiter gaat hij wel voor de ritwinst ook.
Eens, maar zo gaat dat nu eenmaal vaak dat de winnaar van de ronde in zo'n rit de etappe aan een meewerkende vluchtgenoot geeft.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:48 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Waarom zou je die ritzege weggeven. Het is niet dat Jorgenson een veel winnaar is.
Waarom zouden Roglic en Lamberts ineens minder veel professioneel te werk gaan bij Bora?quote:Op zondag 10 maart 2024 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou Roglic bij Jumbo wel doping gebruiken en bij Bora niet? Waarom zou Jorgenson bij Movistar geen doping gebruiken en bij Visma wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |