quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer goed gekeurd voor een half jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef Jockari het volgende:
Die Nouchka is echt wel een vulgair iemand
Niet voor gevoelige kijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo weer goed gekeurd voor een half jaar
quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:50 schreef Jockari het volgende:
Die Nouchka is echt wel een vulgair iemand
Niet voor gevoelige kijkersJa, dan nog een lepel sambal er overheen en eten met mes en vorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 07-03-2024 16:07:57 ]Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Sorry, ook ik was OTquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand de titel van deze COS in "psychologische analyses van de bewoners" wijzigen??
Nee, dat had ik nog niet eerder gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:31 schreef Jockari het volgende:
Is hier waarschijnlijk al eens gepasseerd
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ns-huis-uitzondering
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Sommigen zijn er in afgestudeerd...
Ik ben af en toe ook OT, maar blijf er (geloof ik??) niet topic na topic na topic in hangen...
prachtigquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Een mooi lijstje kenmerkend voor een narcist. Je kan het zo op Ashley leggen
Gespeeld charmant zijn.
Verslaafd aan aandacht.
Hooghartig naar anderen.
Gebrek aan emoties.
Macht willen hebben.
Extreem jaloers zijn.
Egoïstisch en egocentrisch.
Wil bewonderd worden.
IK was aan het koken maar ook al geroepen heb er net wat van gezegdquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke is er niet zeker, een hele cos vol met Psychoanalyse over de bewoners
Deed ik ook aan mee, maar niet meer. Misschien is ze nog onderweg naar huis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke is er niet zeker, een hele cos vol met Psychoanalyse over de bewoners
okee, je bent weer thuisquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was aan het koken maar ook al geroepen heb er net wat van gezegd
jajaquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan wil je het toch lekker niet zien
Ja gelijk boodschappen gedaan en gekookt, of gekookt, kipfilet met uitjes gebakken, op een knapperige boordje met sla en tomatenquote:
gewoon doorgaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha, das makkelijk zeggen ‘vergezocht’. Ik vind absoluut niet en heel veel sense, maar goed.
Geldt voor iedereen dat ze 24/7 op elkaars lip zitten toch, maar als dat een verklaring voor haar constant herhalend gedrag zou; ik zie niks/erg weinig van dat gedrag bij de anderen.
Ga er verder maar niet op in joh het hierheen halen heeft geen zin.quote:
Kwijl ik even met je meequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelijk boodschappen gedaan en gekookt, of gekookt, kipfilet met uitjes gebakken, op een knapperige boordje met sla en tomaten
ja hallo ze gaan gewoon door ze hebben je waarsch niet gezienquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga er verder maar niet op in joh het hierheen halen heeft geen zin.
Beter negeren
Past niet op het bordquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)
oh leuk scrabblequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ADHD bij Tom is vastgesteld door bevoegde artsen en niet door forumkakadorissen (3x woordwaarde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |