Hij bracht het alsof ze hem aanviel maar dat was het was gewoon navragen over wat ze had gehoord. En jimmy draaide er toen omheen en zei dat hij graag met haar in de finale wilde staan met Tom en dilano erbiquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, dat is iemand tot de orde roepen.niks aan gelogen.
maar dat weet ze niet he, ze weet niets van de populariteits polls die wij kennenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar als Ash plan is om Alice eruit te krijgen dan gaat het met deze bank toch niet lukken.
daar kan ik mee leven als trashley maar gaat wieberenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
D
[..]
Dan is karen save voor de rest van de weken
Daar zullen het er ook een hoop (nog) niet mee eens zijn
ben jij deurwaarder of slotenmaker dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:18 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is hulpofficier van justitie. Gaat met de deurwaarder en de slotenmaker een huis in. Kijkt dan eerst rond of er nog mensen zijn en moet die dan bedaren. Is een vrij simpel baantje. Ik heb ze ook vaak mee gehad. Zijn allemaal wel doetjes
Dat zien ze wel aan wie als eerste wordt vrijgesteld op zaterdagavond. Dus zullen ze ook zien dat Alice populair is, als ze snugger nadenken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar dat weet ze niet he, ze weet niets van de populariteits polls die wij kennen
Alice is eigenlijk helemaal niet populair meer. Valt zowel op de FB als Salars populariteitspoll buiten de top 5. Op de bank met Ashley/Glenn/Tom/Jimmy is ze weg. Dit jaar snap ik de kijker helemaal niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zien ze wel aan wie als eerste wordt vrijgesteld op zaterdagavond. Dus zullen ze ook zien dat Alice populair is, als ze snugger nadenken.
Je wint BB NIET ,et EERLIJK zijn, hè😉quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy zet randy erop want praat over ehk. Jimmy zegt dat Alice hem ter orde heeft geroepen. Wat een leugenaar weer. Ze heeft hem gewoon gevraagd waarom hij dat gezegd heeft. Die jimmy kan echt makkelijk liegen he
Ik ben debiteurenbeheerder. Ging vroeger mee als opdrachtgever.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben jij deurwaarder of slotenmaker dan?
In de Olivier poll op FB en bij de nominaties staat ze wel hoog.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice is eigenlijk helemaal niet populair meer. Valt zowel op de FB als Salars populariteitspoll buiten de top 5. Op de bank met Ashley/Glenn/Tom/Jimmy is ze weg. Dit jaar snap ik de kijker helemaal niet.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, dat is iemand tot de orde roepen.niks aan gelogen.
Dat komt omdat die daar heel graag Ty en anders Ro eruit willen hebben. Hardcore Tom en Ashley aanhang daar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In de Olivier poll op FB en bij de nominaties staat ze wel hoog.
Makes sense, en eens ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat komt omdat die daar heel graag Ty en anders Ro eruit willen hebben. Hardcore Tom en Ashley aanhang daar.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:18 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is hulpofficier van justitie. Gaat met de deurwaarder en de slotenmaker een huis in. Kijkt dan eerst rond of er nog mensen zijn en moet die dan bedaren. Is een vrij simpel baantje. Ik heb ze ook vaak mee gehad. Zijn allemaal wel doetjes
nee dit was geloof ook niet haar bank, Danny heeft deze zelf gezegd in cocoon gisteren en toen zei ze als eerste ja dat zou ik dus niet doen, en na wat bespreken enzo begreep ze danny wel en dat best wel slim was zei zequote:Op donderdag 7 maart 2024 12:44 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Vind het ook een beetje vergezocht dat Danny en Glenn naar Ash zouden hebben geluisterd.
Gisteren had Ash het erover om niet Ro op de bank te zetten.
Van mij mag ze ook weg, zit niets in .quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb niets met Alice, die mag van mij weg. Voegt weinig toe i.m.o. Aardige meid, maar dat is het dan ook.
Ro kan ik sinds het vertrek van Do beter hebben, maar dat zeurstemmetje. Ty zit me ook niet echt in de weg.
Ze zei het zelf ook. De enige die voor mij echt meteen weg mag is Dilano. Ik vind het een vreselijk ventjequote:Op donderdag 7 maart 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook weg, zit niets in .
Euh, ja. Maar ik zie niet allesquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is van wat langer geleden, kijk jij wel?
Daarom mag ze van m ij wel wegquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb niets met Alice, die mag van mij weg. Voegt weinig toe i.m.o. Aardige meid, maar dat is het dan ook.
Ro kan ik sinds het vertrek van Do beter hebben, maar dat zeurstemmetje. Ty zit me ook niet echt in de weg.
Ik kan niet wachten tot hij er op staat ,maar ik ben bang dat hij nog wel ff blijftquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zei het zelf ook. De enige die voor mij echt meteen weg mag is Dilano. Ik vind het een vreselijk ventje
Ik vermoed toch echt wel dat hij er volgende week opstaan en helemaal als de kijkers zouden mogen nominerenquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan niet wacht tot hij er op staat ,maar ik ben bang dat hij nog wel ff blijft
Daar hoop ik dan maar opquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vermoed toch echt wel dat hij er volgende week opstaan en helemaal als de kijkers zouden mogen nomineren
Nou ja zeg, zulke enorme getrainde TVbillen in strakke XXS verpakking zie je zelden meer terug.. zondequote:Op donderdag 7 maart 2024 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is jouw interpretatie. Ik vond het ook redelijk aanvallend van Alice. Niet dat dat onterecht was overigens. Maar dat maakt Jimmy geen leugenaar als hij zegt dat hij het als dusdanig heeft beleefd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij bracht het alsof ze hem aanviel maar dat was het was gewoon navragen over wat ze had gehoord. En jimmy draaide er toen omheen en zei dat hij graag met haar in de finale wilde staan met Tom en dilano erbi
Hij is geen officier van justitie. Hij is hulp officier van justitie. Gewoon een wat opgedirkte agent.quote:
Ik heb niets met een overdreven dikke kont, door training of medisch zo gemaakt. Ik vind het persoonlijk geen gezicht die naad in die billen, maar het schijnt mode ofzo te zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zulke enorme getrainde TVbillen in strakke XXS verpakking zie je zelden meer terug.. zonde
Dat is in NL.quote:
De Camoperators denken daar vast anders over.. idem de kijkers met hun stemknopjequote:Op donderdag 7 maart 2024 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb niets met een overdreven dikke kont, door training of medisch zo gemaakt. Ik vind het persoonlijk geen gezicht die naad in die billen, maar het schijnt mode ofzo te zijn?
Hij is gewoon politie-inspecteur. Opleiding stelt echt nix voor hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is geen officier van justitie. Hij is hulp officier van justitie. Gewoon een wat opgedirkte agent.
Tja mannen hè?quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Camoperators denken daar vast anders over.. idem de kijkers met hun stemknopje
BB is ook helemaal niet consequent. Wat de ene dag wel mag mag de andere dag weer niet. En ze blijven gewoon dingen doen die niet mogen tot er wat van gezegd wordt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Sinds wanneer mogen ze eten in hun ochtendjas?
Mssn omdat ze net uit de hottub komen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB is ook helemaal niet consequent. Wat de ene dag wel mag mag de andere dag weer niet. En ze blijven gewoon dingen doen die niet mogen tot er wat van gezegd wordt.
Met deurwaarders mee moet je in nederland hulp officier zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij is gewoon politie-inspecteur. Opleiding stelt echt nix voor hoor.
Van mij zou ze er vandaag uit mogen die kapsonesmevrouw in de badjas. Als die haar mond open doet is het voor 90% om te konkelen, 8% om er eten in te stoppen en 2% voor de leuke conversatiequote:
Oh ik kom net thuis. Dat heb ik niet gezien. Maar dan nog zou hij er wat van moeten zeggen als de regel is dat je niet in je badjas mag lopen op de dag. Ik zou een strenge Big Sister zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn omdat ze net uit de hottub komen?
Ho ho hoquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij zou ze er vandaag uit mogen die kapsonesmevrouw in de badjas. Als die haar mond open doet is het voor 90% om te konkelen, 8% om er eten in te stoppen en 2% voor de leuke conversatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |