abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 maart 2024 @ 13:15:19 #176
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212727232
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:07 schreef devzero het volgende:
af drogen in een een soort Dyson geval ... voor $7
sodeju
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 13:19:57 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212727284
quote:
Ik vind tegenwoordig die woke subcultuur maar vreemd. Vroeger als jongeren een beetje sneu buiten de boot vielen werden ze emo gothic alto hippie holigan noem maar op en trokken ze op met gelijk gestemde mensen om toch aan vrienden en contacten te komen. tegenwoordig worden ze transgender of non binair, lijkt mij overigens ook helemaal niet leuk als je echt zo bent en er lopen opeens allemaal van die fakers rond die het voor aandacht doen meestal zijn dat fases.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 13:21:46 #178
74056 crew  ToT
pi_212727316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik vind tegenwoordig die woke subcultuur maar vreemd. Vroeger als jongeren een beetje sneu buiten de boot vielen werden ze emo gothic alto hippie holigan noem maar op en trokken ze op met gelijk gestemde mensen om toch aan vrienden en contacten te komen. tegenwoordig worden ze transgender of non binair, lijkt mij overigens ook helemaal niet leuk als je echt zo bent en er lopen opeens allemaal van die fakers rond die het voor aandacht doen meestal zijn dat fases.
En ze zwepen elkaar allemaal op waardoor er een overtuiging kan komen dat je een operatie of hormonenkuurtje nodig hebt, met alle gevolgen van dien.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 13:24:51 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212727350
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:21 schreef ToT het volgende:

[..]
En ze zwepen elkaar allemaal op waardoor er een overtuiging kan komen dat je een operatie of hormonenkuurtje nodig hebt, met alle gevolgen van dien.
Ja klopt maar dat mag je niet zeggen want dan ben je homofoob. Al was vroeger met die emo’s waar dat in jezelf krassen etc bij kwam kijken ook al niet zo prettig en gabbers gingen weer massaal aan de pillen onder groepsdruk. Maar die operaties hormonenkuren maakt het inderdaad gevaarlijk dan waren zo iets als skaters toch meer harmless.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212727439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik vind tegenwoordig die woke subcultuur maar vreemd. Vroeger als jongeren een beetje sneu buiten de boot vielen werden ze emo gothic alto hippie holigan noem maar op en trokken ze op met gelijk gestemde mensen om toch aan vrienden en contacten te komen. tegenwoordig worden ze transgender of non binair, lijkt mij
Lijkt je. Mening.
quote:
overigens ook helemaal niet leuk als je echt zo bent
En dàt vind ik zo erg aan jou. Dat je het niet lijkt te accepteren. Dat mensen anders kunnen zijn, anders kunnen voelen, dan jij.

Dat is pas sneu.

Je klinkt als een Baudet-aanhanger op de manier waarop je kletst.
quote:
en er lopen opeens allemaal van die fakers rond die het voor aandacht doen meestal zijn dat fases.
En jij wéér met je 'fakers', net als de 'nep-fans' van de F1 zeker. Of de 10 miljoen bondscoaches op de bank.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 13:39:32 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212727513
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:31 schreef Sally het volgende:

[..]
Lijkt je. Mening.
[..]
En dàt vind ik zo erg aan jou. Dat je het niet lijkt te accepteren. Dat mensen anders kunnen zijn, anders kunnen voelen, dan jij.

Dat is pas sneu.

Je klinkt als een Baudet-aanhanger op de manier waarop je kletst.
[..]
En jij wéér met je 'fakers', net als de 'nep-fans' van de F1 zeker. Of de 10 miljoen bondscoaches op de bank.
Je snapt mijn post niet goed. ik denk juist dat het heel vervelend is voor mensen die echt zo zijn dat er nu een grotere groep jongeren is die er een subcultuur van maakt. zoals ik al zei in onze tijd als je een beetje eenzaam of anders werd dan werd je rocker skatter punker emo etc nu worden ze non binair of transgender omdat het hip is nu omdat te zijn wat natuurlijk ten kosten gaat van mensen die zich echt wel zo voelen want die zullen er ook wel zijn een geaardheid/medische aandoening is één subcultuur geworden dat is erg gevaarlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 13:46:46 #182
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212727572
Hoezo is het gevaarlijk?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 7 maart 2024 @ 13:47:13 #183
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212727581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is het gevaarlijk?
Daarom! Omdat als het niet gevaarlijk is is er niks om over te klagen natuurlijk!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_212727701
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Je snapt mijn post niet goed. ik denk juist dat het heel vervelend is voor mensen die echt zo zijn dat er nu een grotere groep jongeren is die er een subcultuur van maakt. zoals ik al zei in onze tijd als je een beetje eenzaam of anders werd dan werd je rocker skatter punker emo etc nu worden ze non binair of transgender omdat het hip is nu omdat te zijn wat natuurlijk ten kosten gaat van mensen die zich echt wel zo voelen want die zullen er ook wel zijn een geaardheid/medische aandoening is één subcultuur geworden dat is erg gevaarlijk.
Nee, dat haalde ik inderdaad niet uit je post.
Maar gezien wat je er eerder over plaatste, was mijn reactie dan ook wat gekleurd dankzij het verleden.

Maar wat is er - serieus - mis met dat een steeds grotere groep mensen zich uit durft te spreken over hun genderidentiteit?
Niet gezegd dat er ook daadwerkelijk transgender operaties gaan volgen.

Ik zie het niet als Hip. Ik zie het als Uitkomen voor Wie Je BENT. Opkomen voor jezelf.

En ik denk zelf dat dát ook de reden is dàt er mensen zijn (en steeds meer mensen) die dus voelen dat ze anders zijn.

Hun goed recht natuurlijk.
En alleen maar MOOI O+
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:04:05 #185
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212727772
Ik vind sowieso dat mensen zich maar uitzonderlijk druk kunnen maken over zaken wat totaal geen effect op hun eigen leven heeft.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:11:04 #186
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212727853
Dat is ook een tegenvaller / meevaller. De zomer collectie waar ik op zat te wachten valt tegen. Scheelt weer geld.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 14:11:56 #187
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212727863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo is het gevaarlijk?
Nou vroeger als je skater werd kocht je een paar skates ging je rockmuziek luisteren en kocht je een overseas broek daar zit geen blijvende schade aan.
Nu met hormonen kuren etc verpest dat natuurlijk je lichaam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212727864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind sowieso dat mensen zich maar uitzonderlijk druk kunnen maken over zaken wat totaal geen effect op hun eigen leven heeft.
Dat.

En dat.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:12:36 #189
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212727870
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Nou vroeger als je skater werd kocht je een paar skates ging je rockmuziek luisteren en kocht je een overseas broek daar zit geen blijvende schade aan.
Nu met hormonen kuren etc verpest dat natuurlijk je lichaam.
En daar heb jij last van omdat?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:15:06 #190
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212727892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Nou vroeger als je skater werd kocht je een paar skates ging je rockmuziek luisteren en kocht je een overseas broek daar zit geen blijvende schade aan.
Nu met hormonen kuren etc verpest dat natuurlijk je lichaam.
Weet je wat ook blijvende mentale schade kan aanrichten? In een gender identiteit worden gedrukt die niet bij je past omdat het door andere als 'onnatuurlijk' word bestempeld.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:22:11 #191
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212727964
Vreselijk hier in de gemeente ook. Elk kind krijgt gewoon op zijn 12e bij een leuk feestje van GroenLinks & D66 die hormonen gewoon in door hun strot gedouwd. Meisjes moeten jongens worden en jongens moeten meisjes worden. Allemaal :o
En iedereen kijkt maar en doet niets!
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_212727980
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:15 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Weet je wat ook blijvende mentale schade kan aanrichten? In een gender identiteit worden gedrukt die niet bij je past omdat het door andere als 'onnatuurlijk' word bestempeld.
Amen. ^O^ ^O^
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 14:25:04 #193
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212727993
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:15 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Weet je wat ook blijvende mentale schade kan aanrichten? In een gender identiteit worden gedrukt die niet bij je past omdat het door andere als 'onnatuurlijk' word bestempeld.
Maar juist daarom helpt het niet dat er veel jongeren tussen zitten die nu doen alsof ze daar last van hebben om maar lid te zijn van een subcultuur want hoe ga je mensen die echt zo zijn kunnen scheiden van mensen die denken zo te zijn omdat het hip is ? We zijn allemaal jong en zestien geweest opzoek naar ons plekje in de wereld. we zijn allemaal minimaal rond de dertig hier dus wij weten dat je allemaal wel door een kwetsbare fase gaat zo tussen de 16e en je 24e waarin je onbegrepen en alleen voelt en opzoek gaat naar gelijkstemden dat is een natuurlijk proces en deel van een mensenleven nu lijkt het heel erg alsof het een in het andere verworven is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:25:24 #194
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212727997
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Maar juist daarom helpt het niet dat er veel jongeren tussen zitten die nu doen alsof ze daar last van hebben om maar lid te zijn van een subcultuur want hoe ga je mensen die echt zo zijn kunnen scheiden van mensen die denken zo te zijn omdat het hip is ? We zijn allemaal jong en zestien geweest opzoek naar ons plekje in de wereld. we zijn allemaal minimaal rond de dertig hier dus wij weten dat je allemaal wel door een kwetsbare fase gaat zo tussen de 16e en je 24e waarin je onbegrepen en alleen voelt en opzoek gaat naar gelijkstemden dat is een natuurlijk proces en deel van een mensenleven nu lijkt het heel erg alsof het een in het andere verworven is.
Waar haal jij deze onzin vandaan zeg?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:27:12 #195
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212728021
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Maar juist daarom helpt het niet dat er veel jongeren tussen zitten die nu doen alsof ze daar last van hebben om maar lid te zijn van een subcultuur want hoe ga je mensen die echt zo zijn kunnen scheiden van mensen die denken zo te zijn omdat het hip is ? We zijn allemaal jong en zestien geweest opzoek naar ons plekje in de wereld. we zijn allemaal minimaal rond de dertig hier dus wij weten dat je allemaal wel door een kwetsbare fase gaat zo tussen de 16e en je 24e waarin je onbegrepen en alleen voelt en opzoek gaat naar gelijkstemden dat is een natuurlijk proces en deel van een mensenleven nu lijkt het heel erg alsof het een in het andere verworven is.
Jij hebt eenzijdig in deze discussie bepaald dat het voor veel jongeren een modedingetje is. Heb je ook nog iets om je onderbuik te onderschrijven, of blijf je gewoon een doelloze harde schreeuwer?
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:27:45 #196
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212728027
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Maar juist daarom helpt het niet dat er veel jongeren tussen zitten die nu doen alsof ze daar last van hebben om maar lid te zijn van een subcultuur want hoe ga je mensen die echt zo zijn kunnen scheiden van mensen die denken zo te zijn omdat het hip is ? We zijn allemaal jong en zestien geweest opzoek naar ons plekje in de wereld. we zijn allemaal minimaal rond de dertig hier dus wij weten dat je allemaal wel door een kwetsbare fase gaat zo tussen de 16e en je 24e waarin je onbegrepen en alleen voelt en opzoek gaat naar gelijkstemden dat is een natuurlijk proces en deel van een mensenleven nu lijkt het heel erg alsof het een in het andere verworven is.
Als ik die gedachten gang volg is het feit dat ik me als hetero heb geindentificeerd tussen mijn 16e en 24e ook maar een gedachte van een kwetsbare tiener geweest en is dat totaal niet realistisch of echt geweest :?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:30:08 #197
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212728063
Maar ga door met je wappie verhaal. Ik kan altijd nog meer wappieën dan jij
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 maart 2024 @ 14:31:11 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212728076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Waar haal jij deze onzin vandaan zeg?
Jullie hebben nooit die fase gehad?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212728083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Jullie hebben nooit die fase gehad?
Nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 maart 2024 @ 14:32:20 #200
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_212728099
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Jullie hebben nooit die fase gehad?
Ik krijg toch steeds meer de neiging om jou te adviseren om je huidige fase eens te gaan bespreken met een psychiater :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')