Dat kan @Nattekat databundel niet aanquote:
Ik blijf wel op wifi vandaagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan @:Nattekat databundel niet aan
Ik vertrouw ook geen enkele staging meer tot ik het zie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben 'm nog niet echt live gehoord met dit lied he, de shitstorm van vorig jaar begon ook pas echt na Eurovision in Concert
Maar we mogen er wel op vertrouwen dat dat in orde komt
Ik ken hem eigenlijk wat betreft interviews alleen van bij zijn tijd bij Nick en Simon. Kan zijn dat hij zich daar een bepaald soort imago voor aangemeten had. Ik weet wel dat hij een tijd geleden flink gebeuld heeft in de sportschool om een afgetraind lichaam te krijgen. Ik vind zoiets wel karakter tonen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En toch. we hebben al redelijk vaak Volendammers gestuurd en die hebben weinig succes opgeleverd. Ik vind Nick Schilder toch een beetje een zijige gast
Ik vind het ook geen goed nummer. Maar dat maakt je hier tussen de talloze liefhebbers en fans niet bepaald geliefd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 00:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Het nummer is een gimmick. Natuurlijk is het geen goed nummer. Maar als het maar raar genoeg is kun je er mee winnen. En de discussie dat het een goed of slecht nummer is hoeft niet gevoerd te worden. Het is slecht en ja, ik vind het ook wel een leuk nummer. Maar Bach draait zich om in z'n graf. En het is niet voor niets een 'foute halbe stunde' track. Omdat het zo raar is, vindt iedereen het wel grappig en leuk. En dat mag.
Ja vreselijk, van die muziek waar veel mensen plezier aan beleven. Blegh!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen goed nummer. Maar dat maakt je hier tussen de talloze liefhebbers en fans niet bepaald geliefd.
Vooral het stuk ''Euro-pa-pa pa-pa pa-pa-pa.. Hey!'' etc. etc. is toch gewoon carnaval en Hoempa-Loempa?
Sowieso al twee keer een flinke stage op Lowlands, dan nog paar keer andere grote festivals zoals Pukkelpop, kleinere festivals zoals Dauwpop en eigen clubshows.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar de Commissie heeft het live gehoord.
En zijn naar zijn optreden(s) geweest.
Voor mijn gevoel heeft Joost al meerdere keren opgetreden, kan ik me van Mia en Dion niet herinneren.
Tuurlijk mag je dat vinden!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen goed nummer. Maar dat maakt je hier tussen de talloze liefhebbers en fans niet bepaald geliefd.
Vooral het stuk ''Euro-pa-pa pa-pa pa-pa-pa.. Hey!'' etc. etc. is toch gewoon carnaval en Hoempa-Loempa?
Er mag ook best wat aan 'backings' (quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:14 schreef Fretwork het volgende:
Dat zegt overigens niet dat het zuiver gaat zijn. Maar hij voelt zich behoorlijk thuis op een podium. Die man houd je op en top geboeid.
Natuurlijk mag je het geen goed nummer vinden. Maar ik heb het idee dat veel mensen die hier met een ietwat snobistische blik naar kijken het gewoon niet helemaal begrijpen. Hij gebruikt juist die wat infantiele happy hardcore als een middel om z'n verhaal te vertellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja misschien kan ie helemaal niet mooi zingenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben 'm nog niet echt live gehoord met dit lied he, de shitstorm van vorig jaar begon ook pas echt na Eurovision in Concert
Ik snap dat ‘niet geliefd’ niet zo goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo lang je niet hele preek gaat houden over IQ en Radiohead.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik hoop dat de hele zaal in Malmö het meebrult straks.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Japepk het volgende:
Alleen de 'hey!' viel mij ook direct op ja. Ik maak ook elk jaar een carnavalsplaatje en dat is echt zo'n standaardsample wat iedere muziekboer onder de sneltoets heeft zitten om wat sjeu aan een plaat te geven. Dat betekent dus dat het werkt, maar ook dat het nogal cliché en makkelijk is.
Voor een doorsnee luisteraar valt het niet op, denk ik.
Oh europapa is leuk hoor! Ik geef les aan vluchtelingen en ik liet het horen waarbij de opdracht was om zoveel mogelijk landen en steden te herkennen. Was een super leuke opdracht!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat de hele zaal in Malmö het meebrult straks.
Het is natuurlijk best wel fijn als je een up-tempo Nederlandstalig lied gaat doen voor een enorm internationaal publieke dat er wat hele catchy meezingbare stukjes in zitten. En dat is gelukt:
[ x ]
Wat een leuk idee!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:40 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oh europapa is leuk hoor! Ik geef les aan vluchtelingen en ik liet het horen waarbij de opdracht was om zoveel mogelijk landen en steden te herkennen. Was een super leuke opdracht!
Maar het is ook cliché. Dat is er juist leuk aan, vind ik dan. Iedere luisteraar voelt die 'hey' aankomen, daar hoef je geen muziektheorie voor gestudeerd te hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Japepk het volgende:
Alleen de 'hey!' viel mij ook direct op ja. Ik maak ook elk jaar een carnavalsplaatje en dat is echt zo'n standaardsample wat iedere muziekboer onder de sneltoets heeft zitten om wat sjeu aan een plaat te geven. Dat betekent dus dat het werkt, maar ook dat het nogal cliché en makkelijk is.
Voor een doorsnee luisteraar valt het niet op, denk ik.
Daarbij heeft het stuk teveel verschillende stukken, zulke overgangen werken voor mij ook storend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:23 schreef skysherrif het volgende:
De productie is toch gewoon goed en het lied zit toch prima in elkaar?Maakt het nog geen hoogstaand nummer, maar slecht is het ook niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar het is ook cliché. Dat is er juist leuk aan, vind ik dan. Iedere luisteraar voelt die 'hey' aankomen, daar hoef je geen muziektheorie voor gestudeerd te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |