Tradwife is helemaal populair nu.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
Hallo Venus, de jaren 50 bellen om te vragen of je daar naartoe komt als huismoeder.
met die lelijke tattoos is er weinig trad aanquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tradwife is helemaal populair nu.
Ja, dat wel, maar ik vind dat de vreemdganger beter moet weten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je er zelf ook invloed op hoe en wat natuurlijk, niet alleen de vreemdganger
Ik heb weer wat geleerd, of het mij tot blijdschap stemt is twee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tradwife is helemaal populair nu.
Je geeft ons hoop.quote:
Ik vind het vooral de schuld van de partner: als die gewoon wat leuker waren hoeft er niemand vreemd te gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik vind dat de vreemdganger beter moet weten.
Niet dat ik zelf snel achter bezette mannen aan zou gaan, want ik zou die toch nooit kunnen vertrouwen.
Kat von D?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Controversiële mening: ik vind dat vaak wel leuk bij vrouwen.
Wat een meningen hier.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het vooral de schuld van de partner: als die gewoon wat leuker waren hoeft er niemand vreemd te gaan.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het vooral de schuld van de partner: als die gewoon wat leuker waren hoeft er niemand vreemd te gaan.
Joop gaf me net hoop dat dit misschien even voor de vulling was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:54 schreef DKUp het volgende:
Nou morgen dus vermoedelijk weer een herhaling?
Zeker, en heb de vrouw er ook wel even op aangekeken, maar achteraf vind ik het toch niet haar schuld. Als we elkaar nu toevallig op een feestje tegenkomen, kunnen we gewoon normaal met elkaar praten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een meningen hier.Maar wel janken als de eigen partner vreemdgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |