quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Je was pas jarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel, toch? Niets fijner dan af en toe even wat me-time en een flinke toertocht. Of even het gas opentrekken op de A31 in Duitsland...quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik ooit weer motor ga rijden of niet.
quote:
Verstandig! Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Regelmatigelke dag zou overdreven zijn. maar ik ga nu geen motor kopen, net een paar jaar gescheiden, bijna 50 krijg je dat gezeik over die midlife crisis terwijl ik net genoeg crisis gehad heb dus ik wacht nog wel ff
I know, maar ik ga zeer onzekere tijden tegemoet, ook op financieel gebied.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vast wel, toch? Niets fijner dan af en toe even wat me-time en een flinke toertocht. Of even het gas opentrekken op de A31 in Duitsland...
quote:
quote:
Uhuh, ik weet nog dat je bijna net zo oud bent als ikquote:
dacht mijn opa anders overquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vast wel, toch? Niets fijner dan af en toe even wat me-time en een flinke toertocht. Of even het gas opentrekken op de A31 in Duitsland...
ga je scheidenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar ik ga zeer onzekere tijden tegemoet, ook op financieel gebied.
Dit ja, heerlijk door de bochten door de binnenwegenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ligt eraan waarquote:
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Heet ie Jonas?quote:
jij ookquote:
En jij niet dan?quote:
quote:
Ow...quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Stig voelt zich blijkbaar oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |