Die is heel vaak humeurigquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij was gisteren ff een beetje humeurig.
ahaatjesquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij was gisteren ff een beetje humeurig.
wat ben jij aan het luisterenquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wist niet dat HardTechno kon klinken als early hardcore
Laatste uurtje van dit, gisteren 5 uur lang geluisterdquote:
zolang ze lief zijn mogen ze blijvenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
Zit ik in het juiste topic?
![]()
![]()
Allemaal weer 'onbekenden' ...
Hoi Ik ben Harrie aangenaam.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
Ze hadden toch al hun eigen SC-topic inmiddelsquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ze lief zijn mogen ze blijven
en anders
Jaja - vandaar de ' en 'quote:
Vluchtelingen. Asielzoekers.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
AsielDTS'ers.quote:
Moet zij wetenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones roept OEPSSSS OEPSIEPOEPS
Nee, SMS nu DTSOFF naar 666...quote:
Dat wil je helemaal nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, SMS nu DTSOFF naar 666...
ZEGquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
schatje je moet echt op tijd je zuurstof nemen
Jawel, maar ik dacht dat dat een andere SC was.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niet hier bolken
GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Neen!quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat dat een andere SC was.
de volgende die jou aanvalt is de mijne (Geen idee waarom het persee @hemarookworst moet zijn)quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja mensen dit is echt geen opzet. Ik zit in het verkeerde tabje, zie ik nu.
dat andere tabje doet het nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is dus weer wat gebeurd. Oké. Nou dan blijf ik gezellig hier.![]()
Ben net aan het avondeten...
Ik zit je maar te jennen manquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
waar gaat dit overquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
de volgende die jou aanvalt is de mijne (Geen idee waarom het persee @:Hemarookworst moet zijn)
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit je maar te jennen man
Moet er niet aan denken, dan slaap ik laat in de nacht pasquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, dat was het avondeten. Nu koffie!
O ik kan om 11 uur 's avonds nog wel koffie hebben en alsnog als een roos slapen...quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, dan slaap ik laat in de nacht pas
Ow ben jij die ene daar met z'n worst in z'n hand?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even nagenieten, want hier was ik ook live bij![]()
Dotje van mequote:
Hey lekker dingquote:
Nah, laat maar dicht.quote:
quote:
Oke dan blijf ik jullie hier storenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah, laat maar dicht.
[..]
Pleit je casus elders, zou ik zeggen?quote:
Hebben jullie het weer voor elkaar gekregenquote:
het is hier geen DTSquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan Schneider
Centraal in de documentaireserie staat Dan Schneider, de producer die de zender grootmaakte. De acteur en scriptschrijver kwam in 1993 in dienst bij Nickelodeon waar hij de maker werd van 'All That', een comedyserie met kinderen in de hoofdrol. Het werd een razend populaire serie die van de kindsterren beroemdheden maakte, net als de vele series die daarna kwamen zoals 'Drake & Josh', 'I Carly' en 'Victorious'. Schneider leek aanvankelijk de vrolijke suikeroom die dit allemaal mogelijk maakte, maar ontpopte zich volgens ingewijden steeds meer tot een dwingende persoonlijkheid waar niemand tegenin durfde te gaan.
Seksueel getinte scènes
Kindacteurs van toen vertellen nu hoe ze tot scènes werden aangezet waar ze helemaal niet blij mee waren of die achteraf gezien ook zeer dubieus overkomen. Zo werd eentje over zijn half naakte lichaam ingesmeerd met pindakaas, dat vervolgens door honden werd afgelikt. Ook waren er talloze seksueel getinte scènes waar tienermeisjes met water of slijm werden ondergespoten in hun gezicht of over hun half ontblote lichaam.
Ingaan tegen de makers was geen optie, zeker niet voor de kinderen die opkeken tegen de volwassenen die immers beslisten over hun positie. Een van de kinderen wiens moeder te veel klaagde, mocht na twee seizoenen niet meer terugkomen. Ook medewerkers die niet volledig meegingen, werden aangepakt. Twee vrouwelijke schrijvers – die nota bene samen één salaris moesten delen – vertellen over seksuele toespelingen op de set en over de vele massages die Schneider verlangde van vrouwelijke medewerkers. Na hun klachten werden ze beiden ontslagen.
Zedendelinquenten op de set
Er vond ook daadwerkelijke seksueel misbruik plaats door minimaal drie verschillende medewerkers. Van het sturen van naaktfoto’s naar jonge meisjes – door wat later een serieuze zedendelinquent bleek te zijn – tot fysiek misbruik door een prominent persoon binnen het bedrijf. Er is een schokkende onthulling van een van de bekendere tienersterren die voor het eerst in het openbaar vertelt wat hem is overkomen.
Veel tienersterren kijken met gemengde gevoelens terug op de tijd die zo leuk had kunnen zijn, anderen kwamen terecht in een leven vol verslaving. Het laat andermaal zien dat de tv-wereld niet altijd zo vrolijk is als het aan de voorkant lijkt. Met dit keer kinderen als voornaamste slachtoffers.
'Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV' is in twee delen op zondag 7 april en zondag 14 april om 21.00 uur te zien bij ID en op discovery+.
Gezelquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik jullie hier storen
klap ik er meteen achteraan, die andere duurt nog minder dan 2 minutenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even nagenieten, want hier was ik ook live bij![]()
neejoh godver is daar een sc van geopend, nog door een non-dts 'erquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Pleit je casus elders, zou ik zeggen?
- Feedback-topic in ONZ?
- de andere SC, ONZ / [Het Dodetopicspel slowchat #1] elkaar leren kennen zonder punten
Zelf geen idee waarom, eventjes boodschappen gedaan en toen ik thuis kwam dichtquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebben jullie het weer voor elkaar gekregen
Doe ik toch lul de behanger.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is hier geen DTS
post gewoon gezellig mee
of niet
Nu ja, ik dacht: hier valt het natuurlijk niet zo op voor @SwJquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neejoh godver is daar een sc van geopend, nog door een non-dts 'er
[..]
Zelf geen idee waarom, eventjes boodschappen gedaan en toen ik thuis kwam dicht
nee je doet wat je in DTS niet meer mochtquote:
Doe even normaal man.quote:
Dan hoort het niet in ONZ thuisquote:
Lul niet zo stom met je onnodige negatieve houding naar mij. Ik kijk ontzettend uit naar deze documentaire waarschijnlijk de tekst niet eens gelezen zegt zo maar wat.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je doet wat je in DTS niet meer mocht
gewoon een domme lap tekst
quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lul niet zo stom met je onnodige negatieve houding naar mij. Ik kijk ontzettend uit naar deze documentaire waarschijnlijk de tekst niet eens gelezen zegt zo maar wat.
quote:
nee ik ga niet zomaar een lap tekst lezen omdat jij het toevallig belangrijk vindtquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lul niet zo stom met je onnodige negatieve houding naar mij. Ik kijk ontzettend uit naar deze documentaire waarschijnlijk de tekst niet eens gelezen zegt zo maar wat.
Heb er ook niets van meegekregen, ik was niet eens online.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neejoh godver is daar een sc van geopend, nog door een non-dts 'er
[..]
Zelf geen idee waarom, eventjes boodschappen gedaan en toen ik thuis kwam dicht
Flikker op.quote:
BAH.quote:
Die gast hoeft niet te bepalen hoe en wat ik post is juist een ontzettend belangrijk onderwerp.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Flikker op.
En dit zeg je OOK NIET tegen iemand hier. Zal ik jou er eens voor uitschelden?
Wnat dat ben je, met je lappen tekst: een LUL DE BEHANGER![]()
[..]
BAH.
Hou toch eens op! Met iedereen beledigen en voor gek uitmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |