Nee, dat is het hoofd van Philip Cocu.quote:Op zondag 29 september 2024 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dat is dat standbeeld dat jou onthoofd heeft!
quote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dat is het hoofd van Philip Cocu.
Misschien moet je eens die vieze bruine drek uit je ogen halen als je naar een indruk van mij op zoek bent. En anders, tsja, niet mijn probleemquote:Op zondag 29 september 2024 16:04 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je na een half miljoen posts geen indruk hebt achter gelaten.
Doe de groetjes in de Slow Chats......Denk de SC's eens weg, wat is er dan nog over van FOK!quote:Op zondag 29 september 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eens die vieze bruine drek uit je ogen halen als je naar een indruk van mij op zoek bent. En anders, tsja, niet mijn probleem
quote:Op zondag 29 september 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk jou wel weg, en dan blijft er een heleboel meer lol over.
Pis ze!
Leuk. Rond 5 december graag, en alle 500.000+ leden verkleed als zwarte piet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:46 schreef Näsenbar het volgende:
Ik las dat er vanuit de KLB SC een initiatief komt om een flashmob te doen op Amsterdam Centraal.
en ik danquote:Op zondag 29 september 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
Mijn TOP-10 Favoriete FOK!ers.....
1 @:Kikkerlikker
2 @:Caland
3 @:Ulx
4 @:ToT
5 @:Heywoodu
6 @:Arcee
7 @:Socios
8 @:SCH
9 @:Doc
10 @:bomenverzameling
Koester het, je bent in goed gezelschap. Ik ben ooit Johan Cruijff vergeten in het beste Ajax ooit.quote:
FOK! Ik was in m'n 30 toen ik me registreerde. Inmiddels 61 en shmoopy is me vergeten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:03 schreef michiel_merk het volgende:
Donderdag 10 april 2003 geregistreerd als jong volwassen kereltje van 21, inmiddels wat kloontjes en reacties verder inmiddels 42 jaartoch wel even slikken
![]()
Anyway mooie mijlpaal Fok!
Nee.quote:
Ik dacht er vanmiddag nog aan. IK heb de moed al opgegeven. Niemand van het kader/crew schijnt het ook maar ene ruk te geven. Het zij zo.quote:
Shmoops, DE en anderen zijn allemaal pleitte wss?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
FOK! Ik was in m'n 30 toen ik me registreerde. Inmiddels 61 en shmoopy is me vergeten.![]()
Yep.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:27 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Shmoops, DE en anderen zijn allemaal pleitte wss?
Hier was je ook een tijdje weg.........quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jups. Jaartje of tien denk ik. Was op zoek naar wat smilies
Pff. Komt wel een bak oud stof los hierquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier was je ook een tijdje weg.........
ONZ / Ik wil alle fans van vandaag bedanken.
Ik klikte op je naam en kwam deze tegen. Nostalgie idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:48 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Pff. Komt wel een bak oud stof los hier
Zolang je "ik wordt" schrijft gooien we het niet in de groep.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:52 schreef Roönaän het volgende:
Hoe snel wordt ik gebanned als ik een bot bouw om 15k berichten te plaatsen. Sta ik mooi in de top 500 weer..
Goed punt. Nederlands is niet mijn goeiste taal meer inderdaad. Stomme Engelse werkculturen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang je "ik wordt" schrijft gooien we het niet in de groep.
I knoooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Goed punt. Nederlands is niet mijn goeiste taal meer inderdaad. Stomme Engelse werkculturen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Goed punt. Nederlands is niet mijn goeiste taal meer inderdaad. Stomme Engelse werkculturen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
I knoooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
Het eerste. Oldbie.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is het Roonaan of Roönaän ?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:01 schreef Socios het volgende:
Gezellig hier in De Verdraagzaamheid te Zaltbommel.![]()
Je hebt werkelijk geen idee hoe kut dat contante gezeik voelt vanuit mijn perspectief he? Je doet alsof je begrip hebt, maar eigenlijk blijkt dat verder nergens ook maar een greintje uit je gedragquote:Op donderdag 12 december 2024 01:10 schreef tong80 het volgende:
Het interesseert ze geen ene fuck
FB / Dit dus........
Nee, dit stoort mij al een tijdje. Het jezelf indekken door te zeggen dat je begrip hebt om vervolgens een jaar lang alleen maar te zeiken.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee hoe kut dat contante gezeik voelt vanuit mijn perspectief he? Je doet alsof je begrip hebt, maar eigenlijk blijkt dat verder nergens ook maar een greintje uit je gedrag
Mwoa, ik geloof wel in de goede bedoelingen, daar gaat het niet zozeer om, maar hij stelt te snappen dat ik er zelf geen zin in heb, om dan vervolgens wel continue met allerlei saracstische en cynische posts te blaten dat het me allemaal niet interesseert. Dat vind ik dan zo jammer. Geen idee of hij zelf doorheeft hoe dat overkomt en of dat opzettelijk is (en wat hij ermee hoopt te bereiken)...quote:Op donderdag 12 december 2024 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit stoort mij al een tijdje. Het jezelf indekken door te zeggen dat je begrip hebt om vervolgens een jaar lang alleen maar te zeiken.
Vreselijk
Ik heb het niet over feestjes. Er is gewoon niks, nul komma nul gedaan. Ik haat gezelligheid en feestjes. Ik bedoel Danny dan ook niet. Eerder een FA zoals GGMM, die lekker met winden mee waait. Waarom is er geen mod die een soort kwis maakt over 25 jaar FOK! Ik steek vaak m'n nek uit en krijg dan de bal terug geserveerd. Ik weet gewoon dat als ik een topic open, dat de eerste reacties negatief zijn. Daarom dekte ik me ook in in de OP. Ik weet heus wel dat de hoogtijdagen pasé zijn. Nu ik er over nadenk is FOK! momenteel de perfecte weergeving van de huidige maatschappij. Polariseren en negativisme. Laat mij dan maar opa zijn die lult over het verleden. Ik probeer iig nog iets.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:35 schreef sp3c het volgende:
Is er überhaupt animo voor een feestje?
No offense maar laatste keer dat we meneer80 op een meet hebben gezien stond Cruijf nog in de spits ergens volgens mij
Iedereen is idd wat ouder, avondje zuup'n in de stairways is gewoon niet zo interessant meer
Excuses als dat zo overkomt. Ik heb een briljante column geschreven over ironie, en ander soortige "humor" of teksten. Dat dat ironie een serieuze zaak is. Je moet uitkijken voor je iets post. Nu ik dit type ben ik alweer bang voor de reacties.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, ik geloof wel in de goede bedoelingen, daar gaat het niet zozeer om, maar hij stelt te snappen dat ik er zelf geen zin in heb, om dan vervolgens wel continue met allerlei saracstische en cynische posts te blaten dat het me allemaal niet interesseert. Dat vind ik dan zo jammer. Geen idee of hij zelf doorheeft hoe dat overkomt en of dat opzettelijk is (en wat hij ermee hoopt te bereiken)...
Ok fair enoughquote:Op donderdag 12 december 2024 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over feestjes. Er is gewoon niks, nul komma nul gedaan. Ik haat gezelligheid en feestjes. Ik bedoel Danny dan ook niet. Eerder een FA zoals GGMM, die lekker met winden mee waait. Waarom is er geen mod die een soort kwis maakt over 25 jaar FOK! Ik steek vaak m'n nek uit en krijg dan de bal terug geserveerd. Ik weet gewoon dat als ik een topic open, dat de eerste reacties negatief zijn. Daarom dekte ik me ook in in de OP. Ik weet heus wel dat de hoogtijdagen pasé zijn. Nu ik er over nadenk is FOK! momenteel de perfecte weergeving van de huidige maatschappij. Polariseren en negativisme. Laat mij dan maar opa zijn die lult over het verleden. Ik probeer iig nog iets.
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ok fair enough
Imo is fok! niet zo heel veel veranderd, het is wel eens wat drukker geweest en atm is het wat minder maar echt heel veel is er im niet veranderd met de tijd
Het is ook niet dat je je nek uit steekt hier, de vraag is een redelijke maar als het antwoord dan nee is moet je er ook niet over door blijven drammen, topic na topic na topic weer en allemaal van dezelfde strekking en dan gaat het mensen irriteren
Fijne avond spekkiequote:
Geen idee wat je bedoelt. Verder ga je nooit normaal het gesprek met me aan. Je quote me nooit. Schiet altijd in de verdediging, het liefst met semi-lollige one liners. Verder post ik nooit dat de crew me pest. Ik ben namelijk geen slachtoffer. Iemand die wordt gepest heeft geen 800.000 posts, 50.000 topics en gaat met open vizier de discussie aan. Benieuwd waar je me nu weer op probeert te "pakken."quote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef sp3c het volgende:
Ik ga normaal het gesprek met je aan, dan moet je niet iedere keer gelijk wegrennen om de volgende keer weer te roepen dat de crew je altijd zit te pesten
Je valt een beetje door de mand zo, jammer
Hij had het tegen mij. Maar weigert te quoten.quote:
ja dan niet he, maakt me niet uit verder, persoonlijk vermaak ik me nog steeds prima met en op FOK!quote:Op donderdag 12 december 2024 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt. Verder ga je nooit normaal het gesprek met me aan. Je quote me nooit. Schiet altijd in de verdediging, het liefst met semi-lollige one liners. Verder post ik nooit dat de crew me pest. Ik ben namelijk geen slachtoffer. Iemand die wordt gepest heeft geen 800.000 posts, 50.000 topics en gaat met open vizier de discussie aan. Benieuwd waar je me nu weer op probeert te "pakken."
Dat is al gezegd: die hebben daar ook simpelweg geen tijd voor of zin in.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over feestjes. Er is gewoon niks, nul komma nul gedaan. Ik haat gezelligheid en feestjes. Ik bedoel Danny dan ook niet. Eerder een FA zoals GGMM, die lekker met winden mee waait. Waarom is er geen mod die een soort kwis maakt over 25 jaar FOK!
Echt? Hoe steek jij je nek uit dan? Wat zet je precies op het spel? Anderen elke godganse dag bekritiseren, soms op schofterige manieren, is niet bepaald 'je nek uitsteken'.quote:Ik steek vaak m'n nek uit
Jij levert zelf de grootste negatieve bijdrage. Wellicht onbedoeld hoor, maar ik zie je werkelijk nooit iets positiefs plaatsen. Het is altijd 'FOK! is kut geworden', 'de mods zijn kut', 'iedereen is kut behalve ik', en dat dan in vrijwel elk topic waarin je post. Of het nou relevant is voor het topic of niet, je moet en zal mensen blijven trappen. Wat je ermee wilt bereiken anders dan negativiteit en stemmingmakerij die niets meer doet dan meer en meer mensen tegen zowel jou als FOK! opzetten weet ik niet, maar als je denk dat dergelijke bijdragen positief zijn zit je er flink naast.quote:Ik weet gewoon dat als ik een topic open, dat de eerste reacties negatief zijn.
Je hebt werkelijk geen spiegel in huis he? Of denk je dat alleen rechts in staat is te polariseren? Je loopt zelf continu te posten over wie racist, fascist etc is. Daarmee polariseer je even goed. Maar dat even daargelaten; dergelijke posts zijn echt niet nieuw en komen ook niet meer voor dan vroeger. Minder zelfs, simpelweg omdat er vele malen minder gepost wordt. Ook is de moderatie erop veel strikter geworden omdat vanuit juridische wegen veel dingen nu eenmaal niet meer gezegd mogen worden.quote:Nu ik er over nadenk is FOK! momenteel de perfecte weergeving van de huidige maatschappij. Polariseren en negativisme.
Dit dus. 'ik probeer in ieder geval nog iets'. Ja, want verder doet niemand iets. De crew hier is actief bezig om FOK! om zeep te helpen, toch? Kom op zeg. Altijd datzelfde ondertoontje van minderwaardigheid naar anderen. Hou daar nou eens mee op, doe eens een jaartje normaal en gezellig en zeik niet zo op alles en iedereen. DAN help je.quote:Laat mij dan maar opa zijn die lult over het verleden. Ik probeer iig nog iets.
Ik ergens in februari 2006, als 19-jarige eerstejaarsstudent. Echt geen flauw idee meer hoe ik hier terecht ben gekomen en waarom ik me geregistreerd heb, maar vooral in m’n studentenjaren echt zoveel lol gehad in met name ONZ/KLB hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:03 schreef michiel_merk het volgende:
Donderdag 10 april 2003 geregistreerd als jong volwassen kereltje van 21, inmiddels wat kloontjes en reacties verder inmiddels 42 jaartoch wel even slikken
![]()
Anyway mooie mijlpaal Fok!
Ik kan en wil hier niet meer op reageren. Ik voel me wel verdrietig. Sinds je tegen me zei dat je als normale user een discussie voert. Vervolgens in een discussie met me postte dat je weet wat je aan me hebt en in het vervolg maatregelen zal nemen als ik iets "verkeerds" post dacht ik wtf. Ik ga gewoon door met posten en m'n steentje bij dragen. Ik doe m'n best Geen idee hoe deze post over komt. Heb hem tien keer nagelezen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is al gezegd: die hebben daar ook simpelweg geen tijd voor of zin in.
[..]
Echt? Hoe steek jij je nek uit dan? Wat zet je precies op het spel? Anderen elke godganse dag bekritiseren, soms op schofterige manieren, is niet bepaald 'je nek uitsteken'.
[..]
Jij levert zelf de grootste negatieve bijdrage. Wellicht onbedoeld hoor, maar ik zie je werkelijk nooit iets positiefs plaatsen. Het is altijd 'FOK! is kut geworden', 'de mods zijn kut', 'iedereen is kut behalve ik', en dat dan in vrijwel elk topic waarin je post. Of het nou relevant is voor het topic of niet, je moet en zal mensen blijven trappen. Wat je ermee wilt bereiken anders dan negativiteit en stemmingmakerij die niets meer doet dan meer en meer mensen tegen zowel jou als FOK! opzetten weet ik niet, maar als je denk dat dergelijke bijdragen positief zijn zit je er flink naast.
[..]
Je hebt werkelijk geen spiegel in huis he? Of denk je dat alleen rechts in staat is te polariseren? Je loopt zelf continu te posten over wie racist, fascist etc is. Daarmee polariseer je even goed. Maar dat even daargelaten; dergelijke posts zijn echt niet nieuw en komen ook niet meer voor dan vroeger. Minder zelfs, simpelweg omdat er vele malen minder gepost wordt. Ook is de moderatie erop veel strikter geworden omdat vanuit juridische wegen veel dingen nu eenmaal niet meer gezegd mogen worden.
Waarom het nu wellicht zo LIJKT is omdat iedereen die bang is voor andermans mening is opgestapt om naar circlejerksites te vertrekken waar iedereen dezelfde mening heeft en je lekker veilig je eigen gelijk bekrachtigd kunt horen worden bij monde van gelijkgestemden. En dan kun je in elk topic gaat roepen hoe kut en racistsich en fascistisch FOK! is, maar dan ben je niet werkelijk aan het helpen en ben je niet werkelijk bezig FOK! leuk en gezellig te maken of houden en de sfeer op te krikken. Dan ben je actief bezig FOK! de grond in te boren en daarmee niet alleen mij, maar ook iedereen die vrijwillig z'n vrije tijd steekt in het WEL proberen FOK! leuker en beter te maken.
En als je dan vanwege je getreiter en getier op die mensen een keer een ban krijgt ga je nog overal en nergens lopen roepen dat het allemaal vooral niet aan jezelf ligt.
Kijk, ik vond je vroeger een toffe user. Ook toen iedereen riep dat je teveel postte en iedereen van je af wilde. Maar de laatste jaren ben je alleen maar zuur aan het posten en is elke post die je doet doordrenkt met negativiteit tov FOK! Ik weet niet of je dat zelf door hebt, of dat je werkelijk denkt dat je manier van posten een positieve werking heeft. Ik gok op dat laatste. En dat is beslist niet het geval. Niet voor FOK!, niet voor de crewleden en niet voor de rust in mijn eigen kop.
[..]
Dit dus. 'ik probeer in ieder geval nog iets'. Ja, want verder doet niemand iets. De crew hier is actief bezig om FOK! om zeep te helpen, toch? Kom op zeg. Altijd datzelfde ondertoontje van minderwaardigheid naar anderen. Hou daar nou eens mee op, doe eens een jaartje normaal en gezellig en zeik niet zo op alles en iedereen. DAN help je.
Verder nog iets ? Wat heb je gegeten ? Nog een ideetje om iets te organiseren over 25 jaar FOK! ? Misschien iets in VBL ? Ik zit vol met ideeën. Helaas ben ik geen mod. Ik weet zelf wel waarom. Althans, dat hoor ik te weten volgens GGMM.quote:
Die heb ik allang gepost. Op een rijtje zelfs. Net nog in VBL. Mij wordt verweten vanaf de zijkant kritiek te leveren. Terwijl ik al zo vaak gesolliciteerd heb naar de Mod-functie. Ik heb het mooiste CV, naar mijn bescheiden mening. Wat let de FA's om mij mod te maken ? Ik moet gaan pitten nu. Trusten en tot merrege.quote:
fa's maken je geen mod omdat je ze al jarenlang loopt af te zeikenquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik allang gepost. Op een rijtje zelfs. Net nog in VBL. Mij wordt verweten vanaf de zijkant kritiek te leveren. Terwijl ik al zo vaak gesolliciteerd heb naar de Mod-functie. Ik heb het mooiste CV, naar mijn bescheiden mening. Wat let de FA's om mij mod te maken ? Ik moet gaan pitten nu. Trusten en tot merrege.
Een coin! Op de ene kant FOK!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Iemand kan een rebus maken om de heugelijke mijlpaar de vereeuwigen, deze kunnen users dan tegen een kleine betaling als tattoo nemen.
De videogame?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:13 schreef sp3c het volgende:
ik moet eigenlijk een cannon fodder tattoo
dan weet iedereen wie de baas is
Zou wel vet zijn als dat kanquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Een coin! Op de ene kant FOK!
En als je die flipt zie je 25.
ja wat anders danquote:
WTFquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
fa's maken je geen mod omdat je ze al jarenlang loopt af te zeiken
wat was het ideetje?
Ik ken dat helemaal niet joh nozemquote:
lolquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
WTFEr is niet eens duidelijk wie de FA's zijn. Jarenlang ook nog eens.
Ik werd gebeld door Yvonne, omdat de FA shmoopy al een jaar niet had gepost en ze geen contact met shmoopy kon krijgen. Het is dat ik met shmoopy had geneukt. Ik mag geen kritiek leveren. Ik hou me nog in.
Truste en tot merrege.
Goeie genadequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
WTFEr is niet eens duidelijk wie de FA's zijn. Jarenlang ook nog eens.
Ik werd gebeld door Yvonne, omdat de FA shmoopy al een jaar niet had gepost en ze geen contact met shmoopy kon krijgen. Het is dat ik met shmoopy had geneukt. Ik mag geen kritiek leveren. Ik hou me nog in.
Truste en tot merrege.
Nee hoor. Spring levend zou Herman Brood zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:27 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Zo'n mooie oude langspeelplaat die tergend traag om hetzelfde gaatje heen blijft draaien
Is dat hoe het is om oud te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2024 11:50 schreef luciano het volgende:
Misschien een ideetje om alle ECHTE oldbies ( diegenen die weten wat Fokzine was en is ..... ) een levenslang gratis abo te geven? ( ok, 5 jaar is ook goed hoor ! ) DAT is pas een echte gefeliciteerd-met-25-jaar-Fokzine-actie.Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |