lolquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
WTFEr is niet eens duidelijk wie de FA's zijn. Jarenlang ook nog eens.
Ik werd gebeld door Yvonne, omdat de FA shmoopy al een jaar niet had gepost en ze geen contact met shmoopy kon krijgen. Het is dat ik met shmoopy had geneukt. Ik mag geen kritiek leveren. Ik hou me nog in.
Truste en tot merrege.
Goeie genadequote:Op vrijdag 13 december 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
WTFEr is niet eens duidelijk wie de FA's zijn. Jarenlang ook nog eens.
Ik werd gebeld door Yvonne, omdat de FA shmoopy al een jaar niet had gepost en ze geen contact met shmoopy kon krijgen. Het is dat ik met shmoopy had geneukt. Ik mag geen kritiek leveren. Ik hou me nog in.
Truste en tot merrege.
Nee hoor. Spring levend zou Herman Brood zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:27 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Zo'n mooie oude langspeelplaat die tergend traag om hetzelfde gaatje heen blijft draaien
Is dat hoe het is om oud te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2024 11:50 schreef luciano het volgende:
Misschien een ideetje om alle ECHTE oldbies ( diegenen die weten wat Fokzine was en is ..... ) een levenslang gratis abo te geven? ( ok, 5 jaar is ook goed hoor ! ) DAT is pas een echte gefeliciteerd-met-25-jaar-Fokzine-actie.Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |