abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213057472
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:30 schreef ems. het volgende:
De media gebruikt Eric om vaccins zwart te maken ;(
Eric is controlled opposition.

Iedereen weet dat zodra je gevaccineerd bent, je je niet meer negatief kunt uitlaten over het vaccin.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213057553
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 09:57 schreef Questular het volgende:
Laten gezonde mensen zich tegenwoordig nog vaccineren? Ik ken echt helemaal niemand die dat doet.
Dit soort blackbox videos zijn bedoeld als afleidingsmanoeuvre.
Telkens werd er beweerd dat big Pharma ons levenslang aan de covid vaccins houdt.
Nu zien we dat de Gezondheidsraad dit aan het afbouwen is, en steeds minder groepen het vaccin hoeven te nemen.
Vervolgens wordt dat zo gedraaid alsof het dus nooit noodzakelijk is geweest voor die groepen.
pi_213077797
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2024 19:24 schreef Za het volgende:
[ x ]
-Als je niks nuttigs te melden hebt, dan is het beter niks te zeggen-

[ Bericht 12% gewijzigd door loveyoulongtime op 03-04-2024 22:23:31 ]
pi_213078623
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2024 19:24 schreef Za het volgende:
[ x ]
Ze dachten niet dat de camera uitstond dit is gewoon een uitgezonden interview.
pi_213091041
Nieuwe supergriep, 100x erger dan covid

twitter

:') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213091257
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]

Nou ja nieuw, hij is al wat jaartjes bekend, maar nu is voor het eerst bekend dat een mens ermee besmet is
Ik snap die paniek rond de berichtgeving niet.
pi_213091322
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou ja nieuw, hij is al wat jaartjes bekend, maar nu is voor het eerst bekend dat een mens ermee besmet is
Ik snap die paniek rond de berichtgeving niet.
Tenzij de nieuwe variant is geproduceerd in een lab in Wuhan
Dan heb je wel een reden tot paniek
En zou de berichtgeving best wel kunnen kloppen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213091387
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Tenzij de nieuwe variant is geproduceerd in een lab in Wuhan
Dan heb je wel een reden tot paniek
En zou de berichtgeving best wel kunnen kloppen
De berichtgeving spreekt van een Amerikaanse boer die via zijn koeien is besmet geraakt. En zelf niet echt ziek geworden is.

Hoe dat bericht dan kloppend kan worden gemaakt met een lab in Wuhan ontgaat mij.
pi_213091514
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]

Volgens mij is zo'n virus hier gemaakt en ligt die opgeslagen in het Erasmus.
  donderdag 4 april 2024 @ 22:44:21 #287
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213091539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja hallo! Ff wachten met deze BS nog een maand of 4 tot ik weg ben voor ze weer de grenzen dicht pleuren. Ben er wel ff klaar mee.
Lach met een schone bips
pi_213091658
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja hallo! Ff wachten met deze BS nog een maand of 4 tot ik weg ben voor ze weer de grenzen dicht pleuren. Ben er wel ff klaar mee.
Is goed, ik ga het doorgeven aan de leiders van the new world order.
  donderdag 4 april 2024 @ 22:52:07 #289
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213091667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Is goed, ik ga het doorgeven aan de leiders van the new world order.
Je bent een fijn mens, waardeer ik echt. ^O^
Lach met een schone bips
  donderdag 4 april 2024 @ 22:54:45 #290
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213091703
quote:

[..]
Maar iets serieuzer, was dit niet dat wat ze poosje terug op gehumaniseerde muizen hebben getest? Daar gingen ze allemaal van kapot, kwam ook later naar buiten dat het voor mensen niet zo'n vaart zou lopen. Ook geen 50%
Lach met een schone bips
pi_213091709
quote:

[..]
Van een gewone vogelgriep hebben we weinig te vrezen toch?
Het word idd een ander verhaal als het ergens in een lab werd geproduceerd
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nucleaire oorlog
Potentiële Armageddon
Nieuw dodelijk virus

Jij gaat nergens :6
  donderdag 4 april 2024 @ 22:56:41 #292
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213091746
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
Wellewaar!!

Ben ooit nog in een roeiboot naar fucking IJsland gegaan om toen die vulkaan daar uit te pissen zodat ik op vakantie kon omdat dat kutding het vliegverkeer lamlegde.
Lach met een schone bips
  donderdag 4 april 2024 @ 22:59:59 #293
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213091804
quote:
Niemand gaat me tegenhouden, tijdens de avondklok hier in ons gave landje ging ik gewoon na de avondsperre naar buiten om de vuilnisbak aan de weg te zetten. Met een dikke middelvinger de de lucht in gestoken. Bad to the bone hier.
Lach met een schone bips
pi_213091868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar iets serieuzer, was dit niet dat wat ze poosje terug op gehumaniseerde muizen hebben getest? Daar gingen ze allemaal van kapot, kwam ook later naar buiten dat het voor mensen niet zo'n vaart zou lopen. Ook geen 50%
quote:

[..]
Van een gewone vogelgriep hebben we weinig te vrezen toch?
Het word idd een ander verhaal als het ergens in een lab werd geproduceerd
[..]
Nucleaire oorlog
Potentiële Armageddon
Nieuw dodelijk virus

Even het artikel opgezocht.

https://www.erasmusmagazi(...)dodelijk-griepvirus/
quote:
nderzoekers van het Erasmus MC zijn erin geslaagd om een superdodelijke variant van het vogelgriepvirus te creëren. Zo gevaarlijk dat overwogen wordt om de resultaten niet te publiceren.

Dat meldt de Volkskrant vandaag. Ron Fouchier, hoogleraar virologie aan het Erasmus MC, had van de Amerikaanse gezondheidsautoriteit NIH samen met een aantal andere toponderzoekers de opdracht om uit te zoeken of het relatief onbesmettelijke H5N1-virus zo kon muteren dat het op mensen overdraagbaar werd.

Fataal

De griep komt voor bij dieren, maar krijgt in de regel geen vat op mensen. Als het in zeldzame gevallen wel overslaat is dat fataal. Wereldwijd zijn ongeveerd zeshonderd mensen aan de vogelgriep overleden, onder wie een Nederlandse dierenarts.

Natuurlijke wijze

Fouchier had vijf mutaties nodig om tot de besmettelijke variant van het virus te komen, mutaties die ook op natuurlijke wijze zouden kunnen ontstaan. Daarmee blijkt de scepsis over een mogelijke pandemie (wetenschappers zagen hier eerder geen aanwijzingen voor) ongegrond.

Openbare veiligheid

De vrees is groot dat het virus in verkeerde handen valt. Het wetenschappelijke tijdschrift Science, waar Fouchier zijn bevindingen aanbood, twijfelt of publicatie van de resultaten wel geoorloofd is. Volgen sommige wetenschappers zijn de volksgezondheid en de openbare veiligheid in het geding. Anderen menen dat er sprake is van inperking van de wetenschappelijke vrijheid.

De onderzoekers van het Erasmus MC deden het onderzoek op fretten, die nagenoeg dezelfde immuunhuishouding hebben als mensen. In Japan hebben onderzoekers soortgelijke resultaten boven water gekregen.
  donderdag 4 april 2024 @ 23:11:15 #295
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213091937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 23:04 schreef Candymannetje het volgende:
Even het artikel opgezocht.

https://www.erasmusmagazi(...)dodelijk-griepvirus/

quote:
nderzoekers van het Erasmus MC zijn erin geslaagd om een superdodelijke variant van het vogelgriepvirus te creëren. Zo gevaarlijk dat overwogen wordt om de resultaten niet te publiceren.

Dat meldt de Volkskrant vandaag. Ron Fouchier, hoogleraar virologie aan het Erasmus MC, had van de Amerikaanse gezondheidsautoriteit NIH samen met een aantal andere toponderzoekers de opdracht om uit te zoeken of het relatief onbesmettelijke H5N1-virus zo kon muteren dat het op mensen overdraagbaar werd.

Fataal

De griep komt voor bij dieren, maar krijgt in de regel geen vat op mensen. Als het in zeldzame gevallen wel overslaat is dat fataal. Wereldwijd zijn ongeveerd zeshonderd mensen aan de vogelgriep overleden, onder wie een Nederlandse dierenarts.

Natuurlijke wijze

Fouchier had vijf mutaties nodig om tot de besmettelijke variant van het virus te komen, mutaties die ook op natuurlijke wijze zouden kunnen ontstaan. Daarmee blijkt de scepsis over een mogelijke pandemie (wetenschappers zagen hier eerder geen aanwijzingen voor) ongegrond.

Openbare veiligheid

De vrees is groot dat het virus in verkeerde handen valt. Het wetenschappelijke tijdschrift Science, waar Fouchier zijn bevindingen aanbood, twijfelt of publicatie van de resultaten wel geoorloofd is. Volgen sommige wetenschappers zijn de volksgezondheid en de openbare veiligheid in het geding. Anderen menen dat er sprake is van inperking van de wetenschappelijke vrijheid.

De onderzoekers van het Erasmus MC deden het onderzoek op fretten, die nagenoeg dezelfde immuunhuishouding hebben als mensen. In Japan hebben onderzoekers soortgelijke resultaten boven water gekregen.
Dit is uit 2011 natuurlijk, dan lijkt mij als het zo gevaarlijk is ze inmiddels ook wel bezig waren geweest met een oplossing ervoor, daarbij denk ik ook wel een beetje "mocht dit in verkeerde handen vallen" stukje uit de tekst dat er niet veel mongolen zijn die een potentieel besmettelijk en 100% dodelijk virus zullen loslaten op de wereld. Dat zou betekenen dat ze het zelf ook niet overleven.

Is nogal een verschil met Corona waar alles uit de kast getrokken werd om mensen bang te maken voor een virus wat voor de meeste mensen geen serieus gevaar vormde.
Lach met een schone bips
pi_213092052
Tja er zijn ook mensen die zichzelf opblazen.
Aan mongolen geen gebrek.
Maar ik moest er aan denken toen ik de tweet van Ali voorbij zag komen.
  donderdag 4 april 2024 @ 23:55:43 #297
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213092277
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 23:20 schreef Candymannetje het volgende:
Tja er zijn ook mensen die zichzelf opblazen.
Aan mongolen geen gebrek.
Maar ik moest er aan denken toen ik de tweet van Ali voorbij zag komen.
Degenen die zichzelf opblazen zijn niet degenen die slim genoeg zijn om zo'n virus in handen te krijgen natuurlijk. Heb jij 1 of andere leider van welke groep ook zichzelf zien opblazen? Nee daar gebruiken ze de makkelijk te overtuigen mensen voor.
Lach met een schone bips
pi_213093375
We hebben in Japan een sekte gehad die probeerde een biologisch wapen te ontwikkelen voor aanslagen..
Dat bleek te ingewikkeld.
Dus werd het Sarin.

En er is in de VS een gek geweest die poederbrieven stuurde met een ziekte waarvan ik de naam even kwijt ben.
pi_213093725
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2024 08:19 schreef Wantie het volgende:
We hebben in Japan een sekte gehad die probeerde een biologisch wapen te ontwikkelen voor aanslagen..
Dat bleek te ingewikkeld.
Dus werd het Sarin.

En er is in de VS een gek geweest die poederbrieven stuurde met een ziekte waarvan ik de naam even kwijt ben.
Bedoel je miltvuur?
  vrijdag 5 april 2024 @ 09:52:15 #300
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_213094291
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')