Staat er wel: 177.000 incl. uitgesteld kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als ik hier kijk
https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,dp-1-47-0-p
Dan zie ik kijkcijfers voor vorige week zondag, maar op NPO geen Zomergasten????
Geen Beau Travail?
???quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:30 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Staat er wel: 177.000 incl. uitgesteld kijken.
Dat is de moeite waard, prachtige filmquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus Joris Luyendijk met als gast de terrorist Palestijns/Nederlandse fotograaf Sakir Khader.
Zijn keuzefilm is: Cinema Paradiso (1988) - Reference View - IMDb
Staat bij NPO 2quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
???
Ik zie
20:39 IK VERTREK EVEN WEG 2,8 11,2 454.000 799.000
21:38 JAAR VAN DOUWE BOB 0,9 3,7 150.000 275.000
22:15 LOST BOYS AND FAIRIES 0,3 1,7 53.000 197.000
23:21 LOVE AND HATE 0,3 3,2 48.000 183.000
24:22 DISCO SOUNDTRACK OF A REVOLUTION 0,2 4,9 30.000 65.000
25:22 JAAR VAN DOUWE BOB 0,1 6,1 21.000 30.000
Ah, kan je zien dat ik nooit TV kijk, ben nog gewend dat de VPRO op 3 zitquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:40 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Staat bij NPO 2
https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,dp-1-2-0-p
Ongemakkelijk, kijk het later wel eens terug.quote:‘Waarom praat Zelensky niet met Poetin?’ vroeg Khader op zijn beurt na de vraag waarom hij weigerachtig stond tegenover vredesonderhandelingen. Toen Luyendijk wilde weten of Israël volgens Khader wel bestaansrecht had, kreeg hij opnieuw een vraag terug, waarna hij stilaan aan de constructiviteit van hun gesprek begon te twijfelen. ‘Je kunt niet altijd naar anderen wijzen,’ klonk het getergd, maar weer kwam er een vraag terug: ‘Doe ik mijn werk niet goed dan?’
Links en elitair is het enige wat kijkt naar het programma (wat ooit gekeken heeft, misschien wel), het probleem is vooral het format. Mensen hebben niet eens de aandachtspanne om een youtube filmpje van drie minuten af te kijken. Drie uur gaat zeker niet meer lukken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat het links, elitair of wat dan ook is waardoor kijkers afhaken. Het zijn de volledig oninteressante en onbekende gasten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:56 schreef speknek het volgende:
Links en elitair is het enige wat kijkt naar het programma (wat ooit gekeken heeft, misschien wel), het probleem is vooral het format. Mensen Jongeren hebben niet eens de aandachtspanne om een youtube filmpje van drie minuten af te kijken. Drie uur gaat zeker niet meer lukken.
Dat weet ik wel zeker. Vroeger was het echt interessant als er iemand kwam die bekend was en waar je dan ineens een heel andere bijzondere kant van ontdekte. (Recent bijvoorbeeld nog de muzieksmaak van Inez Wretski). Maar nu zijn het allemaal onbekende namen, personen die me echt nog minder dan niks interesseren als ik me er wel in zou verdiepen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat het links, elitair of wat dan ook is waardoor kijkers afhaken. Het zijn de volledig oninteressante en onbekende gasten.
Voor de muzieksmaak van Weski hoefde je Zomergasten niet te kijken, die verstopt ze niet persee ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Vroeger was het echt interessant als er iemand kwam die bekend was en waar je dan ineens een heel andere bijzondere kant van ontdekte. (Recent bijvoorbeeld nog de muzieksmaak van Inez Wretski). Maar nu zijn het allemaal onbekende namen, personen die me echt nog minder dan niks interesseren als ik me er wel in zou verdiepen.
Misschien dat ik nog een poging doe bij Pierre Bokma, maar dat is dan ook de enige dit seizoen.
Haha, wellicht niet. Maar kende haar tot dan alleen van rechtszaken, had haar persoonlijke voorkeuren nooit gehoord of iets uit haar privéleven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor de muzieksmaak van Weski hoefde je Zomergasten niet te kijken, die verstopt ze niet persee ofzo
Wat ik verassend vond was dat ze familie was van een russische kunstenaar die een beeld had gemaakt in Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, wellicht niet. Maar kende haar tot dan alleen van rechtszaken, had haar persoonlijke voorkeuren nooit gehoord of iets uit haar privéleven.
Zadkine?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat ik verassend vond was dat ze familie was van een russische kunstenaar die een beeld had gemaakt in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |