Kan, maar alleen vanuit het (rijke) individu anderen helpen, hij liet er meerdere voorbeelden van zien. De goede gever. En iedereen is dan dankbaar.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:25 schreef Mike het volgende:
Ik vond het niet memorabel vanavond.
Wat me wel bij zal blijven is dat iemand die het de hele avond wil hebben over de zwakkeren in de samenleving, wellicht niet bij de juiste partij zit.
Met allemaal, maar vooral die van mijzelf.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:02 schreef Firuze60 het volgende:
Met welke recensie ben je het eens, Golfer?
Ja iemand die wel de mond daarvan vol heeft maar ander beleid maakt. Niet heel oprecht allemaal, best vrolijk en stuiterbal, maar met die zelfde vrolijkheid/stuiterballigheid wel aan dingen meehelpt die volledig tegen de ideeën die hij in zomergasten uit ingaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:25 schreef Mike het volgende:
Ik vond het niet memorabel vanavond.
Wat me wel bij zal blijven is dat iemand die het de hele avond wil hebben over de zwakkeren in de samenleving, wellicht niet bij de juiste partij zit.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:13 schreef Nober het volgende:
Marokkaanse supporters kwamen het veld op
Noa: Super gezellig hihihi
Verkeerde topic???quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:13 schreef Nober het volgende:
Marokkaanse supporters kwamen het veld op
Noa: Super gezellig hihihi
Leg eens uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Sporzomer, zomergasten komt toch allemaal op 't zelfde neer uiteindelijk en maar lullen.
SporTzomer, bedoel jij waarschijnlijk?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:10 schreef Nober het volgende:
Sporzomer, zomergasten komt toch allemaal op 't zelfde neer uiteindelijk en maar lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |