Met allemaal, maar vooral die van mijzelf.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:02 schreef Firuze60 het volgende:
Met welke recensie ben je het eens, Golfer?
Ja iemand die wel de mond daarvan vol heeft maar ander beleid maakt. Niet heel oprecht allemaal, best vrolijk en stuiterbal, maar met die zelfde vrolijkheid/stuiterballigheid wel aan dingen meehelpt die volledig tegen de ideeën die hij in zomergasten uit ingaan.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:25 schreef Mike het volgende:
Ik vond het niet memorabel vanavond.
Wat me wel bij zal blijven is dat iemand die het de hele avond wil hebben over de zwakkeren in de samenleving, wellicht niet bij de juiste partij zit.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:13 schreef Nober het volgende:
Marokkaanse supporters kwamen het veld op
Noa: Super gezellig hihihi
Verkeerde topic???quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:13 schreef Nober het volgende:
Marokkaanse supporters kwamen het veld op
Noa: Super gezellig hihihi
Leg eens uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Sporzomer, zomergasten komt toch allemaal op 't zelfde neer uiteindelijk en maar lullen.
SporTzomer, bedoel jij waarschijnlijk?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:10 schreef Nober het volgende:
Sporzomer, zomergasten komt toch allemaal op 't zelfde neer uiteindelijk en maar lullen.
Beau Travail is een geweldige film, prachtige beelden van militaire trainingen en een geniaal einde. En de VPRO is juist toch de omroep voor dit soort teevee?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat is niet een film waar ik de tv voor aan zou zetten. Doet me denken aan eten uit een reformhuis wat “zo gezond” is maar wat je niet eet omdat het smaakt. Arty Farty.
Films in de categorie “Malinees herderinnetje die zichzelf ontdekt als ze voor de eerste keer ongesteld wordt, met een twintig minuten durend shot van de druppels bloed die in het zand vallen en stollen. “
VPRO blijft blijkbaar van mening dat kijkcijfers omgekeerd evenredig zijn aan kwaliteit en de conclusie is dan dat als er vrijwel niemand kijkt het zeer hoogwaardig moet zijn.
Wens de liefhebbers veel plezier bij het kijken, want voor een potje voetbal zijn jullie te weinig.
Dus het doet je ergens aan denken, je hangt er een categorietje aan en projecteert daar een uit de lucht gegrepen associatie op, en dat is dan de herbevestiging van je oordeel dat de VPRO een pretentieuze zender is die uitsluitend (en amper) bekeken wordt door mensen die in jouw ogen het kijken van een voetbalwedstrijd niet waardig zijn. Fascinerend zeg. Dat lijkt me wel een bezoek aan Zomergasten waard.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat is niet een film waar ik de tv voor aan zou zetten. Doet me denken aan eten uit een reformhuis wat “zo gezond” is maar wat je niet eet omdat het smaakt. Arty Farty.
Films in de categorie “Malinees herderinnetje die zichzelf ontdekt als ze voor de eerste keer ongesteld wordt, met een twintig minuten durend shot van de druppels bloed die in het zand vallen en stollen. “
VPRO blijft blijkbaar van mening dat kijkcijfers omgekeerd evenredig zijn aan kwaliteit en de conclusie is dan dat als er vrijwel niemand kijkt het zeer hoogwaardig moet zijn.
Wens de liefhebbers veel plezier bij het kijken, want voor een potje voetbal zijn jullie te weinig.
Een uur, daarna overgeschakeld naar andere programma's.quote:Op maandag 29 juli 2024 07:10 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, weinig reacties bij de uitzending van gisteren. Heeft iemand gekeken?
In Trouwquote:Op maandag 29 juli 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
‘Kijkcijferdrama’ voor Zomergasten: een schamele 150 duizend kijkers, laagste ooit.
[ afbeelding ]
Trouw:
Een prachtige Zomergasten over een ongewenst afscheid.
Mooi woordquote:Salonmoralisme
Het heeft opgestaan met ondertiteling aan terwijl ik wat anders aan het doen was en de simone biles docu hoorde die mijn vriendin aan het kijken was. Sorryquote:Op maandag 29 juli 2024 07:10 schreef Claudia_x het volgende:
Er zijn OS en dan nog. Er gingen hele topics doorheen destijds.:{ FOK! is niet D........quote:Op maandag 29 juli 2024 07:10 schreef Claudia_x het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |