Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rare gastenlijst, veel van hetzelfde geopolitieke, veel actualiteit. Eigenlijk alles wat je niet wilt op een zwoele zomeravond.
Wat een verhaal over hem in de VK vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Meer info over hem:
https://www.vpro.nl/progr(...)en/2024/sakir-khader
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eentje uit 2020.
[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 13-07-2024 12:50:58 ]
Dus dat worden fragmenten uit Het Schaep met de vijf pooten en de geest uit Aladdin.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:19 schreef golfer het volgende:
Acteur Pierre Bokma (Parijs, 1955) is de zesde Zomergast. Bokma geldt als een van onze grootste acteurs. In zijn ruim veertigjarige carrière staat hij in meer dan honderd toneelstukken en meer dan zestig speelfilms en tv-series. Onlangs was hij te zien in de historische dramaserie ‘De Joodse Raad’, die werd bekroond met de meest prestigieuze tv-prijs: de Zilveren Nipkowschijf.
[ afbeelding ]
'Ik wil samen met Hanneke Groenteman de wereld een beetje begrijpen aan de hand van mijn fragmenten. Veel beelden gaan ook over de kunst van het acteren, hoe je dat kunt gebruiken en misbruiken. En over mijn kijk op de wereld. Over de mens. Over de oneindigheid.'
Hanneke Groenteman interviewt Pierre Bokma in ‘VPRO Zomergasten’ op 25 augustus, om 20.15 uur op NPO 2. Lees meer op: www.vpro.nl/pierrebokma
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat mij betreft de enige echte interessante gast van dit seizoen.
Je hebt niet goed opgelet. Hij had het over het verschil in reacties bij emoties van vrouwen en mannen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Hmmm, de emotie huilen is volgens vd Burg een emotie een teken van kracht? Eerder onmacht.
Hij zei dat het bij mannen wordt gezien als een krachtige emotie, maar ok, zal het wel verkeerd begrepen hebben.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet. Hij had het over het verschil in reacties bij emoties van vrouwen en mannen.
Met veel klasse.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:35 schreef golfer het volgende:
2 mannen met een enigszins krakende stem aan tafel.
begrijpelijk, nu is daar een hoop gesloopt en herbouwd.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:57 schreef golfer het volgende:
40 jaar in de Bijlmer gewoond. Pfoe...ik was al blij dat ik na 5 jaar daar weg kon gaan.
Ik had m nog niet herkendquote:
Blijft een goede journalist en was jarenlang bij alle andere presentatoren de eindredacteur van dit programma.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |