abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214232177
twitter

Ik word nog niet heel blij vd line up dit jaar
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 10 juli 2024 @ 11:11:55 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214232637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ x ]

Ik ook niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 10 juli 2024 @ 11:21:11 #78
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214232739
Dito
  woensdag 10 juli 2024 @ 12:10:13 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214233301
quote:
[ x ]

Meer info over hem:
https://www.vpro.nl/progr(...)en/2024/sakir-khader

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214233590
Wat ik denk ik minder vind aan de huidige line up is dat t 3 gasten zijn die allemaal vrij dicht op de actualiteit zitten, althans het onderwerp waarmee ze worden aangekondigd. Vd burg met de asielcrisis, de tweede gast met de oorlog in Oekraïne en de derde met die in Palestina. Het fijne van zomergasten is dst je wat achterover leunt en misschien niet zorgeloos maar wel een wat lichtvoetigere blik op het dagelijkse leven krijgt.
pi_214233802
quote:
[ x ]

Dan mag ik hopen dat de vierde of vijfde gast een Israëliër/jood is om de andere kant te belichten (en precies daarom moet je een gast als deze niet willen op dit moment in de huidige situatie).

[ Bericht 3% gewijzigd door Wienerschnitzels op 10-07-2024 14:46:42 ]
graag op anoniem
  woensdag 10 juli 2024 @ 13:14:35 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214234155
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:

Dan mag ik hopen dat de vierde of vijfde gast een jood is om de andere kant te belichten (en precies daarom moet je een gast als deze niet willen op dit moment in de huidige situatie).
Ze hebben mij nog niet gevraagd. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_214234878
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah ik zie t al. We krijgen 6 presentatoren:

- oervader peter van ingen
- joris luyendijk
- hanneke groenteman
- Jannes abbring
- jelle brandt corstius
- margriet vd linden

Eerste 3 zijn top, de laatste 3 ronduit vervelend
Meerdere presentatoren doet VPRO ook bij Het Marathoninterview op de radio (en podcast).

Voordeel daarvan is dat je een interviewer kunt koppelen die wat betreft achtergrond of interesses aansluit bij de gast.

Tim de Wit zou volgens mij ook wel een goede presentator zijn.
  woensdag 10 juli 2024 @ 14:51:15 #84
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214235076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:

Het Marathoninterview op de radio (en podcast).
Zitten legendarisch goede interviews tussen, met zeer interessante en soms zeer omstreden personen tussen. Waarbij het meer gaat om de persoon en diens leven/werk dan om TV Fragmenten. Persoonlijk vind ik ze een hoger niveau hebben dan de Zomergasten. Worden daar eigenlijk nog regelmatige nieuwe van gemaakt?
Edit, Ja dus
https://www.vpro.nl/programmas/marathoninterview/2024.html
pi_214238101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zitten legendarisch goede interviews tussen, met zeer interessante en soms zeer omstreden personen tussen. Waarbij het meer gaat om de persoon en diens leven/werk dan om TV Fragmenten. Persoonlijk vind ik ze een hoger niveau hebben dan de Zomergasten. Worden daar eigenlijk nog regelmatige nieuwe van gemaakt?
Edit, Ja dus
https://www.vpro.nl/programmas/marathoninterview/2024.html
Eens, de oude (marathoninterviews) afleveringen hebben best lang online gestaan en ik vond ze ook beter dan Zomergasten. Het voordeel van Zomergasten waren juist de specifiek uitgekozen televisie- of filmfragmenten die veel vertelden over de voorkeur keuze van de gast.

Slappe hap nu en geen zin meer om te kijken.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 juli 2024 @ 19:25:23 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_214238760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 18:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Eens, de oude (marathoninterviews) afleveringen hebben best lang online gestaan en ik vond ze ook beter dan Zomergasten. Het voordeel van Zomergasten waren juist de specifiek uitgekozen televisie- of filmfragmenten die veel vertelden over de voorkeur keuze van de gast.

Slappe hap nu en geen zin meer om te kijken.
Heb ik ook. "Vroeger" moest je kijken. Verder waren de vrijdagochtenden van het Gebouw geweldig. Net zoals Ischa in de middag.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214248871
Oud-collega van me is te gast in aflevering 4: Garrie van Pinxteren, correspondent in China. Weer een geopolitiek avondje vermoed ik
  donderdag 11 juli 2024 @ 11:14:54 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214249395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 10:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oud-collega van me is te gast in aflevering 4: Garrie van Pinxteren, correspondent in China. Weer een geopolitiek avondje vermoed ik
Garrie van Pinxteren (Amsterdam, 1958), sinoloog en China-correspondent, is de vierde VPRO Zomergast. Als ze in 1982 als student naar Shanghai gaat, weet ze nog niet dat het haar ‘levensbestemming’ zou worden. Van Pinxteren leert China en Chinezen kennen vanuit uiteenlopende hoedanigheden: van handelaar in Nederlandse producten tot correspondent voor NOS Nieuws en NRC.

‘Ik hoop zichtbaar te maken dat Chinezen weliswaar in een totaal andere politieke en maatschappelijke realiteit leven, maar dat hun passies, dromen en angsten niet verschillen van de onze. En natuurlijk zal het gaan over vriendschap en (homoseksuele) liefde, hoe onderdrukt en verwrongen die soms ook is.’

Janine Abbring spreekt Garrie van Pinxteren in ‘VPRO Zomergasten’ op 11 augustus, om 20.15 uur op NPO 2. Lees meer op: www.vpro.nl/garrievanpinxteren
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2024 @ 13:01:51 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_214250442
Ben er allemaal niet blij mee. Alleen Ben lijkt me het kijken waard.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 12 juli 2024 @ 11:17:10 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214259593
Liesbeth Zegveld (Ridderkerk, 1970) is de vijfde Zomergast.

Zegveld is bekend van de grote en langlopende rechtszaken die zij voert namens oorlogsslachtoffers, vaak tegen de Nederlandse staat. Zo stond ze de nabestaanden van de slachtoffers van Srebrenica bij en Holocaustoverlevende Salo Muller in zijn zaak tegen de Nederlandse Spoorwegen.
‘Mijn avond gaat over oorlog, recht, vrouwen en liefde. Hoe deze thema’s elkaar raken en hoe ze samenkomen in mij. In mijn behoefte aan strijd, passie en rechtvaardigheid. Dat hoop ik deze avond te onderzoeken.’

Margriet van der Linden spreekt Liesbeth Zegveld in ‘VPRO Zomergasten’ op 18 augustus, om 20.15 uur, op NPO 2.

Lees meer op: www.vpro.nl/liesbethzegveld
Poef.....gone! ©golfer
pi_214259632
Rare gastenlijst, veel van hetzelfde geopolitieke, veel actualiteit. Eigenlijk alles wat je niet wilt op een zwoele zomeravond.
graag op anoniem
pi_214269953
En het wordt nog erger

Nederlandse fotograaf Sakir Khader onterecht op terroristenlijst FBI

*onterecht volgens hemzelf overigens, vreemde titel van het AD wat dat betreft.
graag op anoniem
pi_214269969
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rare gastenlijst, veel van hetzelfde geopolitieke, veel actualiteit. Eigenlijk alles wat je niet wilt op een zwoele zomeravond.
Dit inderdaad.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 11:19:42 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214270798
Acteur Pierre Bokma (Parijs, 1955) is de zesde Zomergast. Bokma geldt als een van onze grootste acteurs. In zijn ruim veertigjarige carrière staat hij in meer dan honderd toneelstukken en meer dan zestig speelfilms en tv-series. Onlangs was hij te zien in de historische dramaserie ‘De Joodse Raad’, die werd bekroond met de meest prestigieuze tv-prijs: de Zilveren Nipkowschijf.

'Ik wil samen met Hanneke Groenteman de wereld een beetje begrijpen aan de hand van mijn fragmenten. Veel beelden gaan ook over de kunst van het acteren, hoe je dat kunt gebruiken en misbruiken. En over mijn kijk op de wereld. Over de mens. Over de oneindigheid.'

Hanneke Groenteman interviewt Pierre Bokma in ‘VPRO Zomergasten’ op 25 augustus, om 20.15 uur op NPO 2. Lees meer op: www.vpro.nl/pierrebokma

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat mij betreft de enige echte interessante gast van dit seizoen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_214271757
quote:
Wat een verhaal over hem in de VK vandaag :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eentje uit 2020.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 13-07-2024 12:50:58 ]
  zondag 14 juli 2024 @ 22:02:22 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214292728
Voor in de OP:

Poef.....gone! ©golfer
pi_214310763
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 11:19 schreef golfer het volgende:
Acteur Pierre Bokma (Parijs, 1955) is de zesde Zomergast. Bokma geldt als een van onze grootste acteurs. In zijn ruim veertigjarige carrière staat hij in meer dan honderd toneelstukken en meer dan zestig speelfilms en tv-series. Onlangs was hij te zien in de historische dramaserie ‘De Joodse Raad’, die werd bekroond met de meest prestigieuze tv-prijs: de Zilveren Nipkowschijf.
[ afbeelding ]

'Ik wil samen met Hanneke Groenteman de wereld een beetje begrijpen aan de hand van mijn fragmenten. Veel beelden gaan ook over de kunst van het acteren, hoe je dat kunt gebruiken en misbruiken. En over mijn kijk op de wereld. Over de mens. Over de oneindigheid.'

Hanneke Groenteman interviewt Pierre Bokma in ‘VPRO Zomergasten’ op 25 augustus, om 20.15 uur op NPO 2. Lees meer op: www.vpro.nl/pierrebokma

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat mij betreft de enige echte interessante gast van dit seizoen.
Dus dat worden fragmenten uit Het Schaep met de vijf pooten en de geest uit Aladdin.
pi_214363448
Wat saai allemaal. Ik ga denk ik alleen de aflevering met Pierre Bokma kijken.
  zondag 21 juli 2024 @ 17:49:35 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214363840
Ik kijk traditioneel wel altijd, maar verwacht niet al te veel van vanavond.
Poef.....gone! ©golfer
pi_214364130
Lijkt mij wel interessant vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')