Op van Ingen na allemaal kut met peren.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah ik zie t al. We krijgen 6 presentatoren:
- oervader peter van ingen
- joris luyendijk
- hanneke groenteman
- Jannes abbring
- jelle brandt corstius
- margriet vd linden
Eerste 3 zijn top, de laatste 3 ronduit vervelend
Binnenkort 85.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:25 schreef Vivark het volgende:
Hanneke Groenteman begint ook oud te worden.
Politieke gasten die nog in functie zijn...maar tegen die tijd is Van der Burg geen staatssecretaris meer.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Politieke gasten zijn nooit leuk. Jammer dus dat ze openen met vd burg.
Maar wel nog Kamerlid vd vvd dat heeft ingestemd met t regeerakkoord. Dus hoe dan ook met meel in de mond pratendquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Politieke gasten die nog in functie zijn...maar tegen die tijd is Van der Burg geen staatssecretaris meer.
Ik vind haar zo ontzettend slecht en pseudo-intellectueel. Door haar ga je bijna rechts stemmen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:25 schreef Vivark het volgende:
Hanneke Groenteman begint ook oud te worden.
Ik vind dit een erg goede keus. Een VVDer met het hart op de goede plaats. Dat zie je niet veel. Zou "de mens" achter de politicus wel eens willen leren kennen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Politieke gasten zijn nooit leuk. Jammer dus dat ze openen met vd burg.
En tranen die oprechter waren dan de constante grijns van Rutte.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar wel nog Kamerlid vd vvd dat heeft ingestemd met t regeerakkoord. Dus hoe dan ook met meel in de mond pratend
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alsnog geen Van Dis dus. Benieuwd wie het dan zo kort tevoren nog oppakt
Zuur Amsterdams wijf met een enorm dedain voor "de provincie"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar zo ontzettend slecht en pseudo-intellectueel. Door haar ga je bijna rechts stemmen.
Hopen dat Joris Luyendijk niet om de vijf minuten het onderwerp ombuigt naar zijn tijd in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op van Ingen na allemaal kut met peren.
Of Freek of Wim T. Schippersquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Hopen dat Joris Luyendijk niet om de vijf minuten het onderwerp ombuigt naar zijn tijd in het Midden-Oosten.
Margriet van der Linden en Peter van Ingen vind ik te saai. Dan heb ik nog liever Marc-Marie Huijbregts als presentator.
Freek de Jonge was in 1996, als eerste opvolger van Peter van Ingen. Toen speelde ik liever buiten. Het lijkt me een zeer trage en zeurderige avond, als hij nog een keer gaat presenteren.quote:
Was al een tijdje bekend, net als de tweede gast:quote:Op maandag 8 juli 2024 08:43 schreef borisz het volgende:
Erik vd Burg --> https://www.vpro.nl/progr(...)24/eric-van-der-burg
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:54 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe seizoen van Zomergasten begint op zondag 21 juli. De laatste uitzending staat gepland op 25 augustus.
De eerste twee gasten zijn bekend: Eric van der Burg, nu nog staatssecretaris van Justitie en Veiligheid, en schrijfster Sana Valiulina.
Die schrijfster was op nadrukkelijke wens van Van Dis aangeworven. Benieuwd wie die nu in zijn of haar schoenen geschoven krijgtquote:Op maandag 8 juli 2024 11:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend, net als de tweede gast:
[..]
Was alvast de link naar wat Eric ons wil laten zien.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend, net als de tweede gast:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |