SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan zie ik liever nog twee spiralen van 10m lang, beide eindigen bij de Gouden Cheque van de Ton, tegelijk starten en wie het er het eerst is zonder zoemer... of hartaanval..quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zie ook liever het eerste finalespel terug. Dan komt het aan op bluffen en vertrouwen.
Of als ze dan toch die kluis willen houden, dan zoals bij EJVJL dat ze code zelf moeten uitrekenen aan de hand van opdrachten.
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Beau weer een ongelooflijke klootzak door op Donna stemmen en de anderen over te halen. Begrijp je niet verkeerd, ik ben blij dat Donna weg is, maar de reden die Beau geeft vind ik walgelijk.
Hoezo bepaalt hij dat hij zelf sowieso verdient om te blijven en dat Donna dat niet verdient omdat ze daar is voor de ton? Daar draait het hele programma juist om. Mensen zijn daar voor die ton.
Juist als je er alleen bent voor de gezelligheid en je eigen ego verdien je het niet om door te gaan.
Daarnaast was het een manipulatieve zet om meteen tegen Donna te zeggen dat ze alle drie op haar gingen, zodat niemand nog kon wisselen. Klootzak.
Desalniettemin, Donna weg.Nu Beau nog.
Ook dat nog. Ik dacht dat hij van dr af wilde. Lol.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.
Even een flits van binnenkomers, morgen meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
nieuwe mensen, nieuwe bondjes, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |