quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:10 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik sta nog steeds versteld van wat Mary met die wc-borstel deed.. Heel erg jammer, want ik heb haar eigenlijk toch wel hoog zitten.
Mensen hebben het niet door wanneer ze indirect plaagt met haar gepraat, maar je ziet het toch aan haar ogen; ze geniet en hoeveel mensen elkaar ook over haar opstoken; vaak bewijst ze zich wel.
Het lijkt me hoe dan ook dat zij niet meer aan haar deelname gaat hebben dan de ervaring. Alhoewel, als de productie wilt dat zij wint, dan kunnen ze haar kansen vergroten. Verder is dat natuurlijk ook afhankelijk van de gunfactor richting haar teamleden.
Ik ook hoor! Scherp was het niet, maar ze verdient die wc-borstel niet als smet op haar deelname.quote:
Dat was dus niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
De brieven kunnen niet meer uit de hand van de brenger worden gegrist, ze laten hem aan een ballon naar boven gaan hahaha en zie er dan maar aan te komen.
Je ziet de stand van morgen in de vooruitblik. Daaruit blijkt dat Kainé eerste wordt, Sam tweede en Beau derde. Hierdoor staan de gieren bovenaan, omdat ze ook nog es die 20% extra van de haaien krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Denk dat Kaine kans maakt op 1e te worden
Ze kunnen morgen dus de hele uitzending weer vullen met Melanie drama. Ook mooie karma voor Eduardo die samen met Melanie het Kim niet gunde en het zeer waarschijnlijk sowieso beter had gedaan dan Melanie omdat tijdens het oefenen ze niet zo slordig was.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Je ziet de stand van morgen in de vooruitblik. Daaruit blijkt dat Kainé eerste wordt, Sam tweede en Beau derde. Hierdoor staan de gieren bovenaan, omdat ze ook nog es die 20% extra van de haaien krijgen.
Zo'n zin in morgen! Jankende en stampende Mel en een glunderende Sam.
Begint een patroon te worden, nog even en we kunnen 'm uitzetten als de reclame begint, en dan hebben we door de terugblik de dag erop niks gemistquote:Op woensdag 20 maart 2024 01:13 schreef DutchBlend het volgende:
Uitzending werd voor mijn gevoel wel erg kort gehouden na het reclameblok, voor een cliffhangertje
De uitslag is al bekend, de nieuwe puntenstand was in beeld.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |