abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212883465
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 14:10 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik sta nog steeds versteld van wat Mary met die wc-borstel deed.. Heel erg jammer, want ik heb haar eigenlijk toch wel hoog zitten.

Mensen hebben het niet door wanneer ze indirect plaagt met haar gepraat, maar je ziet het toch aan haar ogen; ze geniet en hoeveel mensen elkaar ook over haar opstoken; vaak bewijst ze zich wel.

Het lijkt me hoe dan ook dat zij niet meer aan haar deelname gaat hebben dan de ervaring. Alhoewel, als de productie wilt dat zij wint, dan kunnen ze haar kansen vergroten. Verder is dat natuurlijk ook afhankelijk van de gunfactor richting haar teamleden.
:Y Ik vind haar nog steeds leuk.
Hotapnyc
pi_212883512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 15:40 schreef Cirilico het volgende:

[..]
:Y Ik vind haar nog steeds leuk.
Ik ook hoor! Scherp was het niet, maar ze verdient die wc-borstel niet als smet op haar deelname.

Vind het behoorlijk lullig hoe SBS dat zo op laat blazen met een FB fragment post en de massa daar dan los op gaat. Nu moet ze eigenlijk wel winnen, want anders loopt het wel heel stom voor haar.
pi_212886176
Beau die minder als een houten klaas aan die paal beweegt dan Melanie vind ik wel humor
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_212886198
De irritaties over er weer.
pi_212886209
Beau wil niet even knuffelen...nou moet je dat verongelijkte smoelwerk van Mel zien, niet te zuinig.
pi_212886219
3 bondjes met kneuzen erin die ervoor zorgen dat die tablets weg zijn en dan heeft Melanie het gedaan volgens de tabletlozen.

Wat een volk _O-
pi_212886228
Zo die Mel
pi_212886310
pi_212886449
Ik vind Mel helemaal niet zo elegant
pi_212886457
Denk dat Kaine kans maakt op 1e te worden
pi_212886480
De brieven kunnen niet meer uit de hand van de brenger worden gegrist, ze laten hem aan een ballon naar boven gaan hahaha en zie er dan maar aan te komen.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 20:51:26 #262
111260 Charmian
a little joy
pi_212886949
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
De brieven kunnen niet meer uit de hand van de brenger worden gegrist, ze laten hem aan een ballon naar boven gaan hahaha en zie er dan maar aan te komen.
Dat was dus niet zo moeilijk.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 19 maart 2024 @ 20:53:36 #263
3542 Gia
User under construction
pi_212886990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Denk dat Kaine kans maakt op 1e te worden
Je ziet de stand van morgen in de vooruitblik. Daaruit blijkt dat Kainé eerste wordt, Sam tweede en Beau derde. Hierdoor staan de gieren bovenaan, omdat ze ook nog es die 20% extra van de haaien krijgen.

Zo'n zin in morgen! Jankende en stampende Mel en een glunderende Sam.
pi_212887729
Weer drama maken die Mel vanavond. Die act kennen we nu wel. Denk Mel laatste bij deze vrij simpele paaldans oefening, ik bedoel, ze hoeven geen vogelnestjes te bouwen boven in de paal. Het is allemaal zeer basic en laag bij de grond. Kaine eerste denk ik, en dat is jammer want dat is team kneus; Wesley dus die gun ik geen succes.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212887909
En weer lieten ze in de vooruitblik van morgen het scherm zien met de scores van ná de opdracht waarvan we de uitslagen nog te zien moeten krijgen.. Ze gaan het gewoon niet meer leren denk ik :N

edit: spuit 11, m'n auto-refresh deed het niet. Zie dat Gia er al over gepost had :D.
pi_212888225
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Je ziet de stand van morgen in de vooruitblik. Daaruit blijkt dat Kainé eerste wordt, Sam tweede en Beau derde. Hierdoor staan de gieren bovenaan, omdat ze ook nog es die 20% extra van de haaien krijgen.

Zo'n zin in morgen! Jankende en stampende Mel en een glunderende Sam.
Ze kunnen morgen dus de hele uitzending weer vullen met Melanie drama. Ook mooie karma voor Eduardo die samen met Melanie het Kim niet gunde en het zeer waarschijnlijk sowieso beter had gedaan dan Melanie omdat tijdens het oefenen ze niet zo slordig was. _O_
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 23:42:01 #267
3542 Gia
User under construction
pi_212888342
Denk dat Sam door deze tweede plek nog meer zelfvertrouwen krijgt. Je zag het ook al met het gesprek over de boodschappen. Mary wilde het allemaal weer spenderen, wijn, kaas... maar Sam hield, verstandig, de hand op de knip.
Ik hoop dat dit de nieuwe Sam is, in plaats van dat schoppende kleine meisje.

Voor Mel is het goed dat ze op haar plaats wordt gezet. Een knap smoeltje is geen garantie voor succes.

Kainé kan deze klinkende overwinning ook goed gebruiken na dat gesprek met die zure Kim.

Leuk!
  dinsdag 19 maart 2024 @ 23:47:18 #268
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212888355
Morgen maar weer kijken dan .. was al weg na de afloop en voor de vooraankondigig voor morgen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_212888502
Uitzending werd voor mijn gevoel wel erg kort gehouden na het reclameblok, voor een cliffhangertje
  woensdag 20 maart 2024 @ 01:17:25 #270
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212888508
Die dansopdracht lijkt al bijna een week te duren ipv 48 uur..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_212890197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 01:13 schreef DutchBlend het volgende:
Uitzending werd voor mijn gevoel wel erg kort gehouden na het reclameblok, voor een cliffhangertje
Begint een patroon te worden, nog even en we kunnen 'm uitzetten als de reclame begint, en dan hebben we door de terugblik de dag erop niks gemist ;)
pi_212890680
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
India, ga er na toe!
pi_212890732
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 10,3 Kijkcijfer: 471.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 23, netjes dus weer.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 20 maart 2024 @ 11:05:11 #274
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212890801
Jureerbare rekuitzendingen, die ergelijke zooi moeten ze mee stoppen, je kan gewoon 3 dagen overslaan en naar de uitslag kijken, tussenin gebeurt toch geen zak :{
  woensdag 20 maart 2024 @ 11:07:39 #275
3542 Gia
User under construction
pi_212890817
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
De uitslag is al bekend, de nieuwe puntenstand was in beeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')