jaloersquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:50 schreef kiki2024 het volgende:
jke aanvallen achterwege laten dat ik jaloers zou zijn.
Ik ben er veel maar niet 24/7quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Dotteke wanneer stop je deze aannames die niet op stream zijn
google zegt wat anders dan mijn hoofd, mijn hoofd zegt Ma Flodderquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff een serieuze vraag.
Wanneer ben je een tokkie ?
volgens mij is hij gevallenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hele klus voor je @:rinardo om alle Slappe Clets hier naar toe te halen.Maar het kwartje valt niet
nou de makeup van de action en de huur woning van ahley duurde wel een heel topic langquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er veel maar niet 24/7
Het is nu gestopt dus om er nu nog iets van te zeggen
Op zich is het niet erg als de discussie gaat over iets wat geweest is op de streams dat gebeurd zo vaak
Maar dat overtuigen van elkaar en dat verdedigen/aanvallen van een bewoner. Laat lekker iedereen zijn mening hebben. Denk ik dan
Oké dus daar zijn we ook uit !quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
google zegt wat anders dan mijn hoofd, mijn hoofd zegt Ma Flodder
De term tokkie is een begrip dat wordt gebruikt als pejoratief voor een (meestal laagopgeleid) persoon met overheersend negatieve kwaliteiten en asociaal gedrag. In de spreektaal wordt de term ook gebruikt als bijwoord, zoals bijvoorbeeld in de zin: "Nou, zij kleedt zich wel heel erg tokkie zeg!".
Het begrip 'tokkie' wordt vrijwel alleen gebruikt in het Nederlands. In het Belgisch-Nederlands wordt doorgaans de term 'marginaal' gebruikt in plaats van 'tokkie'; beide termen worden dikwijls als synoniemen van elkaar beschouwd. In het Brits-Engels kent men de term 'chav', dat min of meer vergelijkbaar is met het begrip 'tokkie'.
Ik was er niet had wat anders te doen sorryquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou de makeup van de action en de huur woning van ahley duurde wel een heel topic lang
hahaha ja hoor jij mag datquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oké dus daar zijn we ook uit !
Ik kan zo met een gerust hart in mijn zeeman joggingbroek en hoodie gaan onkruid trekken in de voortuin, gelukkig 🍀 😂
Je bent ook geen kleuterjufquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er niet had wat anders te doen sorry
Ik heb ook geen idee wat er op de streams was.
precies, wij moeten zelf zo verstandig zijn om niet 300 berichten over een huur huis van Ashley 10 K inkomen en een potloodje van de hema te lullen, maar sommigen blijven zich verdedigen, en we weten allemaal wie dat zijnquote:
en anderen blijven erop in gaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, wij moeten zelf zo verstandig zijn om niet 300 berichten over een huur huis van Ashley 10 K inkomen en een potloodje van de hema te lullen, maar sommigen blijven zich verdedigen, en we weten allemaal wie dat zijn
Nou ik vind het soms een grote kleuterklasquote:
Het worst steeds gekkerquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:48 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik zou een drone show eisenquote:
Dat zei ik laatst ook al, nog even en er vliegt een heel squadron overquote:
Ja, het is wel goed met de vliegmachinesquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook al, nog even en er vliegt een heel squadron over
2 tegelijk is wel het toppunt van kijk eens wat mij voor elkaar kunnen krijgenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, het is wel goed met de vliegmachines
Ja ze hebben extra verdiensten als er een RLS isquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, het is wel goed met de vliegmachines
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |