Zolang die hoogspanningskabels, maar niet over het huis gaanquote:Op zondag 16 juni 2024 18:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Uitzicht van degene waar we wel enthousiast over zijn:
[ link | afbeelding ]
Zolang het dak van het huis maar beter is dan dat dak waar je op uit kijktquote:Op zondag 16 juni 2024 19:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
Zolang die hoogspanningskabels, maar niet over het huis gaan
Dakconstructie is van staal, relatief nieuw, en geïsoleerdquote:Op zondag 16 juni 2024 23:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zolang het dak van het huis maar beter is dan dat dak waar je op uit kijkt
Dat scheelt best wel veel geld, en isolatie is wel nodig, daar schat ik, het wordt behoorlijk koud (en warm).quote:Op zondag 16 juni 2024 23:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dakconstructie is van staal, relatief nieuw, en geïsoleerd
Die van vandaagquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:19 schreef Managarm het volgende:
Dus nog niets waar je gelijk bij dacht, dat is hem?
Nu uit eten in het dorp, ik zal straks even uitzoeken. Casco, anderhalve eeuw oud. Nieuw dak, verder niets. Kan met de auto tot +-100 meter er vandaan komen. Twee rivieren (beekje en rivier) over het erf. Geen Nuts.quote:
Eet ze, dat wordt werken, ach met een graafmachine ligt er zo een weg, hebben wij ook gedaan. Nuts nog wel dichtbij? (elektriciteit, water zal wel waterput laten boren worden).quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu uit eten in het dorp, ik zal straks even uitzoeken. Casco, anderhalve eeuw oud. Nieuw dak, verder niets. Kan met de auto tot +-100 meter er vandaan komen. Twee rivieren (beekje en rivier) over het erf. Geen Nuts.
Bron op terrein aanwezig, en de oude elektra zit op drie meter van de mast. Maar mogelijk dat we gewoon volledig off grid gaan (dan is trifásico ondanks afgelegen ook geen enkel probleem).quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:30 schreef Managarm het volgende:
[..]
Eet ze, dat wordt werken, ach met een graafmachine ligt er zo een weg, hebben wij ook gedaan. Nuts nog wel dichtbij? (elektriciteit, water zal wel waterput laten boren worden).
Een kleine graafmachine kan er makkelijk over, die past op de aanhanger van een auto. Als je elektriciteit kan krijgen zou ik nooit offgrid gaan, ook al heb je het alleen maar als backup.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bron op terrein aanwezig, en de oude elektra zit op drie meter van de mast. Maar mogelijk dat we gewoon volledig off grid gaan (dan is trifásico ondanks afgelegen ook geen enkel probleem).
Bereikbaarheid, ik denk dat een graafmachine op onderstaande bruggetje niet het gewenste resultaat gaat hebben(op professionele wijze de brug gemeten, ik ben 1.95m)
Ook zou er een huisje wat in moeten schikken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Graafmachines heb je ook al met een spoorbreedte van 70 - 100cm breed.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bron op terrein aanwezig, en de oude elektra zit op drie meter van de mast. Maar mogelijk dat we gewoon volledig off grid gaan (dan is trifásico ondanks afgelegen ook geen enkel probleem).
Bereikbaarheid, ik denk dat een graafmachine op onderstaande bruggetje niet het gewenste resultaat gaat hebben(op professionele wijze de brug gemeten, ik ben 1.95m)
Ook zou er een huisje wat in moeten schikken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Blufpoker van de verkopende partij?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Lijst vragen gestuurd, krijgen terug "ja de koop is eigenlijk al vrijwel rond voor de vraagprijs met iemand anders, maar je kan nog overbieden als je snel bent".
Ja waarschijnlijk. We hebben het eerder gehad bij een pand waarbij we ook maat een beetje interesse getoond hadden.quote:
Oh mijn esposa wees mij er op dat ik jou over het hoofd heb gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:45 schreef AnneX het volgende:
Pfft. Leuke klus dan! Wel erg betaalbaar in aankoop, vermoed ik.
Enne…hoe komt al het nodige bouwmateriaal boven? 🙃
FWIW
In onze tuin kwam een graafmachine door de poort en door het toegangshek van
+/- 1 meter met een graafmachientje. Ín de tuin drukte de machinist op een knopje en was de machine 2 meter breed.
Nog lager?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:44 schreef Managarm het volgende:
Wat ook gebeurd, dat ze het op een website zetten waar ze een kleine bijdrage moeten betalen als het het terrein/huis verkocht wordt. Vaak laten ze de advertenties gewoon expireren zonder te betalen, ook als is deze verkocht (op idealista zie je dat vaak).
Ik hoop voor je dat het blufpoker is, ik zou dan een stuk lager bieden dan de vraagprijs.
Zijn er wel wat basisvoorzieningen in de buurt?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nog lager?
Maar ze hebben best wat moeite moeten doen voor de bezichtiging, wonen niet in de buurt, hebben familie moeten regelen die het, gezien hoe afgelegen dit ligt, zeker een halve dag gekost heeft om daar met ons rond te lopen.
Zo veel moeite doe je niet als de koop al rond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |