abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215540111
De HonT ligt er tevreden bij 👍🏼
pi_215581557
De eerste bus spullen net naar het nieuwe huis gebracht :) En wat fotos gemaakt.

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215581808
Nu wordt het pas echt! *O* ^O^ *G*
pi_215603333
Ik heb mij oprecht nog nooit ergens zó welkom gevoeld als waar we nu gaan wonen. Iedereen lijkt super blij dat er nieuwe mensen naar dit (leegloop)gebied komen en iedereen is extreem (en spontaan) behulpzaam. Verkoper J. en wij kunnen onwijs goed met elkaar opschieten, hij vindt het duidelijk leuk om ons wegwijs te maken, hij komt spontaan met allerlei info, helpt ons aan contacten etc. Ik word er helemaal blij van. O+

Tevens werkt J. bij een steengroeve die leisteen verwerkt, "Oh als je het dak een keer wilt laten vervangen kan ik je ook wel helpen". Zal inderdaad moeten ergens in de komende vijf jaar ofzo, maar eerst maar even wat noodreparaties zodat het niet meer her en der lekt want de 60k ofzo die nodig is voor vervanging die hebben we niet op de plank. De balken zijn gewoon nog goed en J. gaf aan dat het met wat plaatselijk herstel echt nog wel wat jaartjes mee kan.

Maandag gaan we over. *O* Diezelfde dag komen mijn ouders langs.
pi_215603777
Oh wat heerlijk om te lezen allemaal O+
pi_215604663
Wat klinkt het allemal zo fijn @Isegrim Hebben jullie ook nog veel in de opslag? En komen ze dat brengen of moet je zelf heen en weer rijden?
We have far more in common than that which devides us..
pi_215604711
Dat wordt eind van de maand gebracht door de verhuizer, de 27e.
pi_215604761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Dat wordt eind van de maand gebracht door de verhuizer, de 27e.
Da’s fijn, dan hoef je alleen maar uit te pakken
pi_215604958
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mij oprecht nog nooit ergens zó welkom gevoeld als waar we nu gaan wonen. Iedereen lijkt super blij dat er nieuwe mensen naar dit (leegloop)gebied komen en iedereen is extreem (en spontaan) behulpzaam. Verkoper J. en wij kunnen onwijs goed met elkaar opschieten, hij vindt het duidelijk leuk om ons wegwijs te maken, hij komt spontaan met allerlei info, helpt ons aan contacten etc. Ik word er helemaal blij van. O+

Tevens werkt J. bij een steengroeve die leisteen verwerkt, "Oh als je het dak een keer wilt laten vervangen kan ik je ook wel helpen". Zal inderdaad moeten ergens in de komende vijf jaar ofzo, maar eerst maar even wat noodreparaties zodat het niet meer her en der lekt want de 60k ofzo die nodig is voor vervanging die hebben we niet op de plank. De balken zijn gewoon nog goed en J. gaf aan dat het met wat plaatselijk herstel echt nog wel wat jaartjes mee kan.

Maandag gaan we over. *O* Diezelfde dag komen mijn ouders langs.
O+ !
pi_215609239
LHO is net weggereden met de laatste lading spullen. Morgen wijzelf en de beestjes over. En daarna - daarna krijgen ze mij alleen nog tussen zes plankjes van mijn berg af.
pi_215610392
Nog 1 nachtje slapen *O*
Spoilers!
pi_215611701
Even een cross post :)

Bewolkte dag is ineens beter te doen als je huis boven de wolken is. Aanrader :+

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215614440
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog 1 nachtje slapen *O*
Nachtje mét een pammetje zodat ik tenminste ook zou slapen. 🙈🙈🙈

Ik heb zo'n zin om te gaan opruimen en inrichten en een mooie video te monteren samen met LHO. O+
pi_215615311
Ik word blij van je enthousiasme! Ik kan dus niet wachten op de gemonteerde video ;)
pi_215615345
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 08:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]
Nachtje mét een pammetje zodat ik tenminste ook zou slapen. 🙈🙈🙈

Ik heb zo'n zin om te gaan opruimen en inrichten en een mooie video te monteren samen met LHO. O+
Slaap is best handig inderdaad. Ik zou ook helemaal hyper zijn. Na al die tijd voorbereiden gaat het gewoon echt gebeuren.

Zo gaaf. Ik heb het al 20 keer gezegd maar ik ben zo jaloers op jullie. Ik zou heel graag hetzelfde doen. Maar ja, mijn partner werkt niet mee helaas en dat is toch best een leuk exemplaar dus we blijven maar hier. Ik moet het doen met jullie verhalen, foto's en video's :Y)
Spoilers!
pi_215618439
Wat @Lucky_Strike zegt. Ik geniet ook zo met jullie mee.
Geen behoefte om die stap te maken, maar ik vind het zo geweldig om te volgen, jullie foto's te zien, zowel het land als jullie huis en tuin/landgoed. En de dieren natuurlijk en wat jullie ervan gaan maken.
pi_215618652
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2024 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Even een cross post :)

Bewolkte dag is ineens beter te doen als je huis boven de wolken is. Aanrader :+

[ link | afbeelding ]
O+
pi_215619416
Wauw wat mooi! Ook gaaf om het verschil in bouwstijl en omgeving te zien met het gebied waar ik gewoond heb en m'n ouders nog steeds wonen! (provincie Murcia).

Heel veel woon, verhuis en klus plezier!! O+
pi_215624000
Vannacht totaal niet geslapen want de katten waren de hele nacht aan het rondgalopperen, zoveel te ontdekken, zoveel ruimte ineens. 😆
pi_215624377
Iedereen thuis: de beesten en de mensen. w/

Is het nu ‘kamperen’ ? of hebben jullie nu een bewoonbare woonverdieping en bruikbare keuken bijvoorbeeld?
pi_215624488
Galopperende katten O+ :D
pi_215625091
Oh heerlijk, blije ontdekkende katten. Hebben jullie ook balken? Zag laatst een filmpje waar een kat op een balk zat en die sprong zo op de eettafel :D
pi_215629294
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 13:24 schreef AnneX het volgende:
Iedereen thuis: de beesten en de mensen. w/

Is het nu ‘kamperen’ ? of hebben jullie nu een bewoonbare woonverdieping en bruikbare keuken bijvoorbeeld?
Veel meer dan 'bruikbaar', gewoon mooi en netjes afgewerkt door J. (die heeft er met zijn gezin gewoond). Woonkeuken, woonkamer, slaapkamers, badkamer, hal, toilet.

Oh en we hebben een deal gesloten over alle antieke spullen in het huis dus ik heb straks genoeg om op te knappen. O+
pi_215629310
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh heerlijk, blije ontdekkende katten. Hebben jullie ook balken? Zag laatst een filmpje waar een kat op een balk zat en die sprong zo op de eettafel :D
We hebben lambrisering met een deklat die net breed genoeg is om overheen te lopen. 🤣
pi_215631539
Zal ik het topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')