Da’s fijn, dan hoef je alleen maar uit te pakkenquote:Op zaterdag 16 november 2024 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Dat wordt eind van de maand gebracht door de verhuizer, de 27e.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mij oprecht nog nooit ergens zó welkom gevoeld als waar we nu gaan wonen. Iedereen lijkt super blij dat er nieuwe mensen naar dit (leegloop)gebied komen en iedereen is extreem (en spontaan) behulpzaam. Verkoper J. en wij kunnen onwijs goed met elkaar opschieten, hij vindt het duidelijk leuk om ons wegwijs te maken, hij komt spontaan met allerlei info, helpt ons aan contacten etc. Ik word er helemaal blij van.
Tevens werkt J. bij een steengroeve die leisteen verwerkt, "Oh als je het dak een keer wilt laten vervangen kan ik je ook wel helpen". Zal inderdaad moeten ergens in de komende vijf jaar ofzo, maar eerst maar even wat noodreparaties zodat het niet meer her en der lekt want de 60k ofzo die nodig is voor vervanging die hebben we niet op de plank. De balken zijn gewoon nog goed en J. gaf aan dat het met wat plaatselijk herstel echt nog wel wat jaartjes mee kan.
Maandag gaan we over.Diezelfde dag komen mijn ouders langs.
Nachtje mét een pammetje zodat ik tenminste ook zou slapen. 🙈🙈🙈quote:
Slaap is best handig inderdaad. Ik zou ook helemaal hyper zijn. Na al die tijd voorbereiden gaat het gewoon echt gebeuren.quote:Op maandag 18 november 2024 08:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nachtje mét een pammetje zodat ik tenminste ook zou slapen. 🙈🙈🙈
Ik heb zo'n zin om te gaan opruimen en inrichten en een mooie video te monteren samen met LHO.
quote:Op zondag 17 november 2024 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Even een cross post
Bewolkte dag is ineens beter te doen als je huis boven de wolken is. Aanrader
[ link | afbeelding ]
Veel meer dan 'bruikbaar', gewoon mooi en netjes afgewerkt door J. (die heeft er met zijn gezin gewoond). Woonkeuken, woonkamer, slaapkamers, badkamer, hal, toilet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:24 schreef AnneX het volgende:
Iedereen thuis: de beesten en de mensen.![]()
Is het nu ‘kamperen’ ? of hebben jullie nu een bewoonbare woonverdieping en bruikbare keuken bijvoorbeeld?
We hebben lambrisering met een deklat die net breed genoeg is om overheen te lopen. 🤣quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh heerlijk, blije ontdekkende katten. Hebben jullie ook balken? Zag laatst een filmpje waar een kat op een balk zat en die sprong zo op de eettafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |