Het is beter te verstaan dan sommige Rotterdammers van nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog mensen die OudNederlands spreken?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan die jongh niets aan doen!
[ afbeelding ]
Wauw!quote:
Zouden ze daar dan een onderzeeboot neerleggen ter beveiliging?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:17 schreef pullup het volgende:
Moeten ze een eind zwemmen, de roeilocatie is flink ten oosten van Parijs
[ afbeelding ]
Blauwe vlekje daar onder Vaires-sur-Marne op de kaart
Het is nog de Marne ookquote:
Ligt er vast allangquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden ze daar dan een onderzeeboot neerleggen ter beveiliging?
Met torpedo's voor degene die vals spelen?quote:
Die Fransen gaan denk ik niet veel winnen met roeienquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met torpedo's voor degene die vals spelen?
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Fransen gaan denk ik niet veel winnen met roeien
Die komen natuurlijk wel samen , maar dat wordt wel ingewikkeld zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nog de Marne ook
Moeten ze klunen
Ze hebben wel hun best gedaan en een voormalig Oost Duitse topcoach aangesteld 4 jaar geleden, iemand die al heel veel successen heeft gehad ook met de Britten. Maar het lijkt nog niet echt heel veel op te leverenquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Over het algemeen is het thuisland toch juist een keer extra goed?
Ja heb het even opgezochtquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komen natuurlijk wel samen , maar dat wordt wel ingewikkeld zo
Oost Duits? Zijn de doping controles voor de Fransen die nu ook verhoogd?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben wel hun best gedaan en een voormalig Oost Duitse topcoach aangesteld 4 jaar geleden, iemand die al heel veel successen heeft gehad ook met de Britten. Maar het lijkt nog niet echt heel veel op te leveren
Vlak buiten de Peripherique bedoel jequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heb het even opgezochtDie Marne loopt vlak voor het centrum van Parijs samen met de Seine
Ja eigen schuld...quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:41 schreef pullup het volgende:
Daar buiten Pamplona kunnen ze er niets van Chuf
[ x ]
Er zijn er best veel overgestapt na 89quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oost Duits? Zijn de doping controles voor de Fransen die nu ook verhoogd?![]()
exactquote:
Overgestapt van waar naar wat?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn er best veel overgestapt na 89
Die volg ik op twitter, interessante accountquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Garri Kasparov, jullie weten wel, die schaker,
is terrorist![]()
Volgens de russen dan
Integere Russen beginnen schaars te worden…quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Garri Kasparov, jullie weten wel, die schaker,
is terrorist![]()
Volgens de russen dan
Yepquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaan Oost naar West , maar Oost Duitse methodes?
Ze zullen toen niet aan de dope gezeten hebbenquote:
Verplicht roeien .... ja zo ging dat vroeger daarquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen toen niet aan de dope gezeten hebben![]()
Maar goed men deed behalve heel hard trainen, en af en toe wat dope ook behoorlijk al aan selectie op scholen.
Als je de juiste bouw en genen voor roeien had dan werd je al rap daarvoor aangemerkt
Nouuuuuuu,quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen toen niet aan de dope gezeten hebben![]()
Maar goed men deed behalve heel hard trainen, en af en toe wat dope ook behoorlijk al aan selectie op scholen.
Als je de juiste bouw en genen voor roeien had dan werd je al rap daarvoor aangemerkt
Net nog ff buiten gezetenquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier ook echt lekker buiten ja
Dit mag zo blijven. Wel wat warmer uiteraard.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Buiten gewerkt en gezeten
Hij is nog wel goed gezond.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak hebben jullie je laten vaccineren tegen corona?
Ik gok niet meer dan deze ............![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)gen-corona~a4d2cd92/
Wel goed dat ie meewerkt aan dat onderzoek ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij is nog wel goed gezond.
Ik denk een keer of 5 ofzo....
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Ik heb er ook 5 gehad. De laatste in november.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij is nog wel goed gezond.
Ik denk een keer of 5 ofzo....
Dat wel idd. Sommige mensen gaan wel heel ver.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel goed dat ie meewerkt aan dat onderzoek ja.
of misschien was dat eigen belang, omdat hij het ook niet wist of het slecht was
Die laatste van vorig jaar heb ik niet gehad.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb er ook 5 gehad. De laatste in november.
Ik heb er ook 3 ... die laatste vorig jaar heb ik overgeslagen ...quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb er 'maar' drie. De twee reguliere vaccinaties en de boosterDaarna was er nog een vaccinatieronde, maar die is langs me heen gegaan. Afgelopen najaar kon je je weer laten vaccineren, maar toen kreeg ik corona en hoefde het niet meer
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Een paar keer geweest, het werkt dus dat is dan wel zo veiligquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Knappe sprongquote:
Waarom moet ik nou aan Austin Powers denken?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan Austin Powers denken?![]()
Haring?quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk weertje vandaag, lekker een visje wezen eten in Katwijk, stuk langs de boulevard gewandeld, prima dag!
Van mij mag de tempratuur wel hogerquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
Heerlijk weer inderdaadOok nog niet al te warm
Dat klinkt goed en lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk weertje vandaag, lekker een visje wezen eten in Katwijk, stuk langs de boulevard gewandeld, prima dag!
Vis is lekker en goed voor je, al denk ik dat lekkerbekjes met mate gegeten moeten worden.quote:
Er komt nog vorst aan zeggen ze ... Grrrr.. straks de knoppen weer naar de knoppen #fruitboompjesquote:
Teveel is nooit goed.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vis is lekker en goed voor je, al denk ik dat lekkerbekjes met mate gegeten moeten worden.
Als kind bij mijn ouders aten we bijna elka vrijdag wel iets vissigs, als maaltijd, of bij het brood.quote:
Oh echt, dat zou wel zonde zijn iddquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er komt nog vorst aan zeggen ze ... Grrrr.. straks de knoppen weer naar de knoppen #fruitboompjes
Oh noquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er komt nog vorst aan zeggen ze ... Grrrr.. straks de knoppen weer naar de knoppen #fruitboompjes
Peentjes met bestoofde kabeljauw en botersausquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind bij mijn ouders aten we bijna elka vrijdag wel iets vissigs, als maaltijd, of bij het brood.
Ik probeer het regelmatig ook te eten
Hmm dat klinkt heerlijk! Wanneer ga je dat voor ons maken?quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peentjes met bestoofde kabeljauw en botersaus
Uhuquote:
Hoofdzakelijk vlees vroeger.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind bij mijn ouders aten we bijna elka vrijdag wel iets vissigs, als maaltijd, of bij het brood.
Ik probeer het regelmatig ook te eten
Volgende meetquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt heerlijk! Wanneer ga je dat voor ons maken?
Deal!quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende meet
Zorg jij voor het toetje?
Goed zo, vitamines D!quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu
Nee was wel even buiten om op visite te gaan.. als ik thuis was had ik wel een wandeling gemaakt
Ja was ook gezelligquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zo, vitamines D!![]()
Maar op visite gaan is ook gezellig natuurlijk.
Mijn vader ging op zaterdag altijd naar de markt voor vis, haring, bokking of speciaaltjequote:Op woensdag 6 maart 2024 18:40 schreef aloa het volgende:
Op zaterdag altijd een broodje haring vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ook heerlijk, dat nam mijn vader ook vaak mee. Heerlijk vers gerooktquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gerookte makreel.. hmmm vorige week nog op
Na zon visje in botersaus... hmmquote:
Kan je die witte chocolade vervangen voor puur of minimaal melk?quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na zon visje in botersaus... hmm
Ik doop wat frambozen in de witte chocolade, en zet er eentje op een klein bolletje vanille ijs.
Nee, helaas. Het is een ode aan de witvisquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je die witte chocolade vervangen voor puur of minimaal melk?
Met witte chocolade kan je die kabeljauw wel vergetenquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het is een ode aan de witvis
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met witte chocolade kan je die kabeljauw wel vergeten
Leuker kan ik het niet makenquote:
40+ / Meet Den Haag, zondag 28 aprilquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende meet
Zorg jij voor het toetje?
Ergens had ik gedoe verwacht over witte "chocolade". Ik zal er eens over nadenken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken![]()
Witte chocolade, daar word ik niet warm of koud van
Dan moet ik mijn haar wassenquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
40+ / Meet Den Haag, zondag 28 april
Witte chocolade vind ik geen chocolade, het is zo nietsig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ergens had ik gedoe verwacht over witte "chocolade". Ik zal er eens over nadenken.
Met krakrijstquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Witte chocolade vind ik geen chocolade, het is zo nietsig.
Die vond ik ook lekker.quote:
Sterk verhaal in de hoop dat ze vrijgesproken wordt ...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:19 schreef pullup het volgende:
Dat is een nieuwe voor me![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)gtest-aan-orale-seks
quote:
Vlieg je uit?quote:Op donderdag 7 maart 2024 05:20 schreef pullup het volgende:
Paar daagjes op pad zo dus even geen vogels
Lang weekeindje weg jaquote:
Valt mee. Waar ga je heen?quote:
Paar daagjes naar Sevilla voor het seizoen vol losbarstquote:
Lekker bezig,geniet er van.quote:Op donderdag 7 maart 2024 05:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Paar daagjes naar Sevilla voor het seizoen vol losbarst
Ben een paar jaar geleden in Pamplona geweest waar ze ze echt loslietenquote:
Ik moest vroeger altijd met mijn vader mee met veerijden,Koeien/stieren naar de markt brengen.Dat ging soms ook maar net goed.quote:Op donderdag 7 maart 2024 05:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben een paar jaar geleden in Pamplona geweest waar ze ze echt loslieten![]()
Niet aan het rennen meegedaan toen hoor
En dan hap.quote:
Die zijn gevaarlijk ja, ervaringsdeskundige hier, die het gelukkig nog kan navertellen ... blauwe bovenbenen en gebroken neus... na een salto non mortale dus...quote:
Wat dacht je toen eerst?quote:Op donderdag 7 maart 2024 05:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn gevaarlijk ja, ervaringsdeskundige hier, die het gelukkig nog kan navertellen ... blauwe bovenbenen en gebroken neus... na een salto non mortale dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |