Daar weet jij helemaal niks van. En het enige wat je komt doen is trollen hier. Hebben ze je weggepest uit DTS?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan ook hier ik hou niet van mensen die doen alsof ze fan zijn terwijl ze nooit keken voor een Nederlander won.
Je komt er wel weer bovenopquote:
Heb 'm de afgelopen anderhalve maand nog niet gezien in DTS iigquote:Op maandag 4 maart 2024 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van. En het enige wat je komt doen is trollen hier. Hebben ze je weggepest uit DTS?
Ik durf alleen maar te lurken in de kscquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik was ff in de KSC ja, maar voelde niet geweldig open voor nieuwkomers
En ik hang wel rond in DTS, maar tis niet een echte SC natuurlijk
Nee, maar men moet hier niet binnen komen vallen met 1 of andere kutopmerking en verwijten gaan maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:39 schreef Lenny77 het volgende:
Mss een -verboden onderwerpen lijstje in SEX SC- aanmaken?
Ik ben uiteraard een kloon, dat is duidelijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Van wie ben jij eik een kloon? Ga niet zeggen dat het niet zo is want dat ziet iedereen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard een kloon, dat is duidelijk.
Maar die info wil ik liever niet delen![]()
Geen kloon van een gebande oid, er is gewoon een bepaald publiek waarvan ik liever niet heb dat ze weten wie ik ben.
Dat valt helemaal mee.quote:
Misschien ben jij dat publiek wel!quote:
SpekAmy?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ben jij dat publiek wel!
Of ik?
quote:
Ik biedt geen onderhandelingsruimte sjaakquote:Op maandag 4 maart 2024 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat tegen diegenen die hier meteen stennis beginnen te schoppen.
[..]
3 nudies.
stuur mij maarquote:Op maandag 4 maart 2024 20:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik biedt geen onderhandelingsruimte sjaak
Zo erg was het ook weer niet?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar men moet hier niet binnen komen vallen met 1 of andere kutopmerking en verwijten gaan maken.
Wow, wat een filosofische vraagquote:Op maandag 4 maart 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk wie een vreemde is?
Ann Christyquote:Op maandag 4 maart 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
sow, die naam heb ik al lang niet meer gehoordquote:
Zal jou een sjakenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik biedt geen onderhandelingsruimte sjaak
An Oniem.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
Hier zijn we allen geestelijk kreupel en mentaal gemankeerdquote:Op maandag 4 maart 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, wat een filosofische vraag
Ik vind iedereen maar vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |