Fout. Klojo.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen die dat leuk zijn gaan vinden sinds dat max meedoet zijn hetzelfde publiek als bij vrouwenvoetbal.
zo danquote:Op maandag 4 maart 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Fout. Klojo.
Ik hoop dat je snel niet meer hier kan/ mag posten.
Dat klinkt wel heel dubbelzinnig.quote:
Wat is er mis met vrouwenvoetbalpubliekquote:Op maandag 4 maart 2024 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Fout. Klojo.
Ik hoop dat je snel niet meer hier kan/ mag posten.
Zijn over het algemeen dezelfde mensen als bij mannenvoetbal.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwenvoetbalpubliek
Ik zag iets met F1, ik denk: nice.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dag spekkie heb je de verkeerde afslag genomen? :p
Ik dubbelzinnig? Nooitquote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel dubbelzinnig.
Ja hoor. Flapjes op een hondenkop. Flapjes in slipjes.
Niks, mits ze geen tulpen, molens of een kaas op hun harses hebben.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Ik kijk soms ook mannenvoetbal. Al heb ik het WK natuurlijk geboycot.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen dezelfde mensen als bij mannenvoetbal.
altijd wel watquote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent meer van de varianten mannenliefde of zelfliefde?quote:
Zo'n eikel ben ik ook weer nietquote:
Zal jouw flapjes eens...quote:
F1quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zag iets met F1, ik denk: nice.
Of zelfmannenliefde.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de varianten mannenliefde of zelfliefde?
Hoe zit dat met jou spekkie?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
O nee help nee, doe maar vrouwen, veel ervan en allen beeldend schoonquote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |