Maar zonder onderlaag is dit toch gewoon een fun party song voor het grote publiek? Al kan dat natuurlijk ook genoeg redenen zijn om te stemmen. Denk dat mensen er wel anders over denken als het meer dan een 90s hakken throwback is. Ben wel benieuwd hoe Joost het serieuze deel wil gaan uitdragen op het podium eventueel.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Niet. Dat hoeft toch ook niet?
Bij het einde als ie de outtro doet misschien een paar regels tekst over z’n (Europa)-pa in de ledwall en dan ben je er toch?
Die Bors heeft niet eens de video afgekeken volgens mij, daar kun je ook weinig mee.
Ik reken erop dat we de beste Nederlandse Staging in Ages krijgen. Dit nummer verdient het zo om fantastisch uit te pakken. En de video heeft daarbij ook wel toongezet.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik reken er ook op dat ie een garpige verrassing in de visuals heeft.
Nouja, er is wel een opvallende generatiekloof.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:26 schreef Strani het volgende:
Ik vind het vooral fantastisch dat Nederland de eigen inzending eindelijk eens écht omarmt. En dat het dan met zo'n sympathieke artiest over een heel persoonlijk onderwerp is, maakt het alleen nog maar mooierDie jongen komt echt in een warm bad terecht zo.
Ja, maar die is er wel vaker. Over het algemeen heb ik de indruk dat de ontvangst echt behoorlijk positief is.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja, er is wel een opvallende generatiekloof.
Ik weet niet eens meer wie dat wasquote:Op maandag 4 maart 2024 14:29 schreef Rebel- het volgende:
Naast het nummer en de videoclip is Joost natuurlijk ongelooflijk likeable. Hij heeft de gunfactor. In tegenstelling tot de inzending van vorig jaar.
Zo kun je de molen ook opbouwen toch? Je kunt daar ook gasleidingen doorheen laten lopen bv. Ik verzin dit niet, dat kan echtquote:Op maandag 4 maart 2024 13:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zal gewoon met een gasfles gedaan zijn. Fles dicht, vuur weg. Dat is toch wat makkelijker dan een houten molen echt in de fik steken
Ja volgens dat onderzoek van RTL wat ik gister plaatste ligt de kloof ergens bij begin 50. De mensen die jong waren in de jaren 90. Maar wat alle respect voor 65+, ik geloof niet dat we het goed zouden doen met een inzending vooral gericht op die groep. De grootste kijkdichtheid van het songfestival ligt tussen de 16 en 34 jaar. Al is de gemiddelde leeftijd van de jury tussen de 50-55 jaar de laatste tijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar zonder onderlaag is dit toch gewoon een fun party song voor het grote publiek? Al kan dat natuurlijk ook genoeg redenen zijn om te stemmen. Denk dat mensen er wel anders over denken als het meer dan een 90s hakken throwback is. Ben wel benieuwd hoe Joost het serieuze deel wil gaan uitdragen op het podium eventueel.
Jan Bors had wel gewoon de video afgekeken, maar de boodschap kwam niet aan, het was een "another joke song" "making a joke out of eurovision"
Vlak na die post kwam het weer in me op. Ja, tragisch dat we er niet bij waren.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Nederland volgens mij niet mee? Staat me niks van bij in elk geval.
Daarom, en ik gok dat ook qua stemmen die groep gemiddeld weer sneller de telefoon zou oppakken dan de ouderen.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja volgens dat onderzoek van RTL wat ik gister plaatste ligt de kloof ergens bij begin 50. De mensen die jong waren in de jaren 90. Maar wat alle respect voor 65+, ik geloof niet dat we het goed zouden doen met een inzending vooral gericht op die groep. De grootste kijkdichtheid van het songfestival ligt tussen de 16 en 34 jaar.
In Nederland mogen bookies geen weddenschappen aanbieden op wedstrijden die arbitrair zijn c.q. zijn te beïnvloeden c.q. vanuit zichzelf kunnen beïnvloeden (hoe arbitrair dat ook moge zijn). Dus niet op presidentsverkiezingen, songfestivals, maar ook niet op gele kaarten tijdens een voetbalwedstrijd. In veel andere landen mag dat gewoon weer wel, maar in weer andere zijn bijvoorbeeld verkiezingspolls om eenzelfde soort reden verboden.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ah, het is specifiek dat we vanaf hier niet op het Eurovisie songfestival mogen gokken?
Dat wist ik niet. Heeft dat iets te maken met dat je als publiek zelf de uitslag beïnvloedt oid?
Sowieso moet europapa flink viral gaan op tiktok, dat zijn zo weer honderdduizenden stemmen extraquote:Op maandag 4 maart 2024 14:05 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik hoop op die leuke tiktokmeisjes die dan ineens gaan hakkuh hehehe
Wie hij ook meeneemt, ze moeten wel een hoop energie meebrengen.
In het ergste geval doen we een Snapjequote:Op maandag 4 maart 2024 15:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sowieso moet europapa flink viral gaan op tiktok, dat zijn zo weer honderdduizenden stemmen extra
Echt?quote:
Is dat echt zo? Niet out of context? Want volgens mij hebben Duitse Eurofans ook wel de pik op hem omdat Ryk niet de NF had gewonnen.quote:
Ik zit met mijn 67 jaar toch ver over die kloof, lijkt me. En ik ben echt niet de enige 😊quote:Op maandag 4 maart 2024 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijn ouders van 76 vinden het 'wát een leuke grappige jongen en wat een lekker ritme zeg in het liedje'.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou op zich leuker zijn als dat mislukt, en daarna Griekenland ofzo moet optreden op de smeulende resten van die molen en dat halverwege de sprinklers beginnen te sproeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |