Ja, dus? Ik zie voor zaterdag alweer 16 graden en zon staanquote:
Wat denk je zelf? Waar zit een staart?quote:
Februari was grauw en grijs zelfs voor februari, mogen we alsjeblieft eens gewoon verlangen naar normaal weer waarbij de zon de kans krijgt? Het is al ruim een jaar deze ellende, enkel juni en september waren positief.quote:
Heeft niks met het einde van de maand te maken. Die uitspraak geldt simpelweg voor de gehele maand waarbij het alle kanten op kan gaan in ons klimaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Waar zit een staart?
Geduld is op na 5 maandenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk even naar de vooruitzichten mensen, het ziet er prima uit hoor en de zon komt weer terug na vandaag
Paar dagen zon achter elkaar mag ook wel een keer na 4 maanden treurnisquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk even naar de vooruitzichten mensen, het ziet er prima uit hoor en de zon komt weer terug na vandaag
Zeg dat! Vrijdag en zaterdag volop zon en 16 graden hierquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach dat ene mindere dagje vandaag overleven we wel. De vooruitzichten zijn zo goed!
Hier ookquote:
zo ver kijk het niet, want anders wordt het steeds minder betrouwbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
H
[..]
Hier ook
Daarna weer 2 dagen grijs, met een grotere kans op neerslag
Volgens de weer app dan, maar toch
De standaard Samsung Galaxy weer app toevallig?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo ver kijk het niet, want anders wordt het steeds minder betrouwbaar.
heb trouwens een kicke app met animaties, weer heet ie
weet ik niet heb hem uit de app store, waiwao studio lijkt de makerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De standaard Samsung Galaxy weer app toevallig?
Ik ben in de schaduw gaan zitten op het terras. Was al te heet aan het worden in de zon.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach dat ene mindere dagje vandaag overleven we wel. De vooruitzichten zijn zo goed!
Schaduwgenot.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben in de schaduw gaan zitten op het terras. Was al te heet aan het worden in de zon.
VIESMAD ben ik
wel alles goed met Dick?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben in de schaduw gaan zitten op het terras. Was al te heet aan het worden in de zon.
VIESMAD ben ik
Wacht maar tot je hier komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben oke. Onkruid vergaat niet
Oostenwindgenot.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:52 schreef Red_85 het volgende:
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
De jaarlijkse 3maandenlangeoostenwinddesdoods in aantocht?
Voor de lente?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oostenwindgenot.
Beter dan die tyfus westenwind.
Zo lang het maar grotendeels droog is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor de lente?
Nee. Oostenwind neemt de russische beer mee nu en dan kan je tot half juni gedag zeggen met de lente.
Midwinter of hoog zomer is oostenwind prima. Niet nu.
Ik blaas het zonnetje richting het noorden, hopelijk bereikt ie je snel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
Mist en 4 graden
Rond een uur of 12-13 zou het beter moeten worden.
Zou.
nu 16 graden in de zonquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
Mist en 4 graden
Rond een uur of 12-13 zou het beter moeten worden.
Zou.
In de zon is het 15 miljoen gradenquote:
Gevoelstemperatuur ligt nog nergens boven de 11, volgens knmiquote:
Is dat niet schaduw?quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur ligt nog nergens boven de 11, volgens knmi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |