Hmm ja dat is wel minder dan als je teveel buitenlucht naar binnen zuigt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaren 80 huis. Aan de voorkant niet eens dubbelglas (wel inpandig, maar als het waait zoals nu tocht het daar best behoorlijk), en daarbovenop mechanische ventilatie die niet uit kan en net iets te veel buitenlucht naar binnen trekt voor zo'n klein huis.
Als het echt koud is kan ik gewoon alle ramen dicht houden en niet dood gaan aan CO2 vergiftiging. Al is de slaapkamer net niet goed genoeg doorlucht dan.
Er komt een moment dat je huis zo slecht geïsoleerd is dat je in de warme zomernachten gewoon goed kan slapen omdat de warmte niet vastgehouden wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik krijg altijd de indruk dat ze voor jou speciaal Energieklasse H in het leven moesten roepen.
Aiquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaren 80 huis. Aan de voorkant niet eens dubbelglas (wel inpandig, maar als het waait zoals nu tocht het daar best behoorlijk), en daarbovenop mechanische ventilatie die niet uit kan en net iets te veel buitenlucht naar binnen trekt voor zo'n klein huis.
Als het echt koud is kan ik gewoon alle ramen dicht houden en niet dood gaan aan CO2 vergiftiging. Al is de slaapkamer net niet goed genoeg doorlucht dan.
Je kan beter cup D hebben.quote:
Wat kan ons die zon of überhaupt het weer nu verrekkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:37 schreef PzKpfw het volgende:
Ik open het topic en zie het hier gaan over enkel/dubbel glas, nationale pannenkoekendag en Cup D. Dacht even dat ik het verkeerde topic te pakken had.
On-topic: heerlijk zonnetje vandaag
Dat wordt dus bij Hooters op het terras pannenkoeken etenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:43 schreef Salina het volgende:
Pannenkoeken, borsten en zon. Hier word ik blij van.
Haha, bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat wordt dus bij Hooters op het terras pannenkoeken eten
Zo niet, dan moeten we maar een Nederlandse versie lanceren onder de naam Tett'nquote:
Al Bundy denkt daar anders over.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:49 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben ooit in een Hooters geweest in Chicago.
Was vrij stom.
Aldus Edquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:31 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is de zonnigste dag in zo'n beetje 5 maanden. Berichten in de media ontbreken nog met "breaking".
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |