ahh! ga ik naar op zoek! buurlandquote:Op maandag 4 maart 2024 09:20 schreef sigme het volgende:
@:barreltje volgens mij komt dat uit jouw land?
Jøtul.
Deze heb ik meegesleept uit NL naar Spanje, het stond vroeger in mijn vaders huis maar die kocht een sjiekere en daarna stond deze op zolder.
Ik had een heel vreemde droomquote:Op maandag 4 maart 2024 09:12 schreef Tele6 het volgende:
Ik droomde dat ik nog op mijn oude werk werkte en werd verontrust wakker.
Fijn! Hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:38 schreef MadMaster het volgende:
Controle bezoekje aan de kaakchirurg al weer achter de rug.
25 Minuten wachten vanaf het afgesproken tijdstip, terwijl ik de 1e patiënt was en na 2 minuten weer klaar.
Het vorig jaar verwijderde bot groeit weer aan, dus voorlopig weer einde gedoe…
Fijne oom die je zo'n een barrel schenkte, je zal het maar dromen…quote:Op maandag 4 maart 2024 09:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik had een heel vreemde droom
Mijn lievelingsoom (en voogd) schenkte mij een prachtige convertible, nieuw, wij blij een ritje maken. Na nog geen kilometer rijden we een kleine schade. Schadeformulier ingevuld en naar een garage voor reparatie.
Na een 10 minuten komt daar de monteur bleek naar me toe en vraagt me waarom ik in godsnaam in een levensgevaarlijke ongeval wagen rij die alleen maar optisch in orde is gemaakt.
De auto was aan de zijkant geschept en carrosserie recht getrokken, met "Ducktape en tiewraps" filler en wat laswerk weer in elkaar gezet en nieuwe lak erop.
Wekker ging
GVD, nou kom ik er nooit achter waarom mijn lieve oom me dit gaf.
Knallende hoofdpijn en dan een hoop herrie van de watermannen?quote:
Niet echt hoofdpijn meer maar wel naweeën van gisteren plus slecht geslapen plus veel te vroeg wakker.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knallende hoofdpijn en dan een hoop herrie van de watermannen?
Migraine heb ik zelf nooit gehad, clusterhoofdpijn jarenlang wel.
Is godzijdank ook al weer een tijdje geleden. Heb nooit begrepen hoe ik er aan gekomen ben en hoe het ineens weer verdwenen is…
Jullie huis is in z'n geheel wel een aardig projectje...quote:Op maandag 4 maart 2024 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet echt hoofdpijn meer maar wel naweeën van gisteren plus slecht geslapen plus veel te vroeg wakker.
De watermannen zijn er net, die maken niet al te veel herrie hier in huis. Buiten, recht voor de deur, wel. Steeds langzaamrijdend verkeer ook omdat er een weghelft is afgezet.
De echte herrie kwam van de mannen op het dak. Veel gebonk en schuiven van dakpannen. Maar die zijn net klaar, de klus viel enorm mee. De asbestpijp die zorgde voor lekkage stond gewoon alleen nog in wat purschuim op het dak dus hij was snel verwijderd. Hopelijk is de lekkage nu opgelost.
Clusterhoofdpijn, wat een horror
Het houdt ons van de straat ja.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie huis is in z'n geheel wel een aardig projectje...
Mijn projectje nu @ 150BPM:
[ afbeelding ]
Het lampjesproject in de keuken was zaterdag klaar en is geslaagd.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het houdt ons van de straat ja.
Lekker om even zo in de muziek te kruipen. Mooie manier van ontspannen. Is je lampjesproject in de keuken (?) ook goed gelukt?
Woon te lang in Dquote:Op maandag 4 maart 2024 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijne oom die je zo'n een barrel schenkte, je zal het maar dromen…
Lekker bezig in je muzieklab 🎶 🎼quote:Op maandag 4 maart 2024 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie huis is in z'n geheel wel een aardig projectje...
Mijn projectje nu @ 150BPM:
[ afbeelding ]
ik begin hier af en toe ook al last van te krijgenquote:
Standje gehoorbeschadigingquote:Op maandag 4 maart 2024 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik binnenkort weer een (anderhalf) uurtje mag draaien op Curaçao ga ik vandaag de set daarvoor in elkaar zetten. Koptelefoon even op standje hoofdpijn, vrijwillig...
*Mansdiepequote:Op maandag 4 maart 2024 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inmiddels heb ik twee manshoge gaten in mijn oprit. Men is de waterleiding kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 4 maart 2024 14:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
*Mansdiepe
Hoog deed moeilijk in mijn brein.
Of het dan nog wel manshoog/diep mag zijn, daar brand ik m'n vingers niet aanMansdiep inderdaad. Ik zag dat er iets fout was. Ben niet op mijn scherpst vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja, ik zag ineens hele bulten grond op je oprit. Nu is dat evident aan diepe gaten maar tochquote:Op maandag 4 maart 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mansdiep inderdaad. Ik zag dat er iets fout was. Ben niet op mijn scherpst vandaag.
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, ik zag ineens hele bulten grond op je oprit. Nu is daar evident aan diepe gaten maar toch
Tijdens concerten die ik bezoek doe ik wel altijd gehoorsbeschermdopjes in, als ik draai staat het op standje trommelvliesscheuren. Kennelijk heb ik heel flexibele trommelvliezen, ik hoor alles nog prima, zonder gefluit of gepiep…quote:
Heb dat veel te veel gedaan, geloof me, je gehoor gaat echt achteruit en dat komt niet terugquote:Op maandag 4 maart 2024 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens concerten die ik bezoek doe ik wel altijd gehoorsbeschermdopjes in, als ik draai staat het op standje trommelvliesscheuren. Kennelijk heb ik heel flexibele trommelvliezen, ik hoor alles nog prima, zonder gefluit of gepiep…
Het was zulk lekker weer dat ik vanmiddag maar een visje ben gaan halen in IJmuiden.
Heerlijk in het zonnetje gezeten met een net te fris windje…
Om eerlijk te zijn had ik op basis van alle herrie die ik vanaf mijn tienerjaren bijgewoond heb waarschijnlijk al decennia geleden stokdoof moeten zijn of tinnitus moeten oplopen, maar tot op heden doorsta ik zonder problemen een gehoortest.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb dat veel te veel gedaan, geloof me, je gehoor gaat echt achteruit en dat komt niet terug
Ik ookquote:Op maandag 4 maart 2024 16:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijne werkdag gehad, gewoon grootste deel van de mailboxen opgeruimd.
Wauwquote:Op maandag 4 maart 2024 18:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ook
9 spreekuren in de ochtend met zijn 2tjes overleefd![]()
Das fijn, maar heel klote van je nietrust. Zeker na zo'n aanval van gisterenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die middagdut die ik zou doen heeft niet plaatsgevondenIk wil al vanaf 5.00 niets lievers dan slapen. In plaats daarvan heb ik de hele dag herrie en vreemde kerels om me heen.
De dag was uiteindelijk wel succesvol. De asbestpijp is van het dak, de waterleiding en watermeter is vervangen, we hebben wat beslissingen over bouwmaterialen genomen en we hadden net een fijn gesprek met iemand die warmtepompen installeert.
De timing was echt matig vandaag. Ben nog ongesteld ookquote:Op maandag 4 maart 2024 20:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Das fijn, maar heel klote van je nietrust. Zeker na zo'n aanval van gisteren
Ik hoop hetquote:Op maandag 4 maart 2024 20:36 schreef Blues het volgende:
Ik had vandaag iets geks op werk, kreeg een soort raar gevoel in mijn hoofd met wat onrust, hartkloppingen, steken in mijn hoofd, het overbekende angstgevoel van 'het zal toch geen aanval worden' en toen alsof het 'afgebroken' werd, was ik weer normaal en beetje hoofdpijn wat ook wegtrok.
Zou dat de candesartan zijn geweest![]()
die ik nu al een week gebruik?
Die een opkomende aanval vermoordde![]()
Ik wil het graag geloven
Wat zou dat fijn zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:36 schreef Blues het volgende:
Ik had vandaag iets geks op werk, kreeg een soort raar gevoel in mijn hoofd met wat onrust, hartkloppingen, steken in mijn hoofd, het overbekende angstgevoel van 'het zal toch geen aanval worden' en toen alsof het 'afgebroken' werd, was ik weer normaal en beetje hoofdpijn wat ook wegtrok.
Zou dat de candesartan zijn geweest![]()
die ik nu al een week gebruik?
Die een opkomende aanval vermoordde![]()
Ik wil het graag geloven
Het klinkt ook wel veel, 24 mg.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Ik sprak mijn huisarts er vorige week over en zij schrijft het ook voor. Ze zette wel grote ogen op toen ik zei 24mg te slikken. Ze zei dat veel mensen al baat hebben bij 4mg.
Ik heb nog steeds twee aanvallen per week dus ik laat het lekker zoquote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel veel, 24 mg.
Ik heb een iets lagere rr maar nog wel oké.
Hopelijk vermindert de 4 mg voor mij de hoeveelheid episodes.
Kan jij mss wat minderen?
Hoe is jouw rr?
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds twee aanvallen per week dus ik laat het lekker zo
Donderdag gaat de stent eruit, ze waren hem vergeten bij het ziekenhuis, want normaal wordt de stent al na een week verwijderd. Afgelopen woensdag had hij zelf gebeld en toen was er pas deze donderdag plaats....quote:Op maandag 4 maart 2024 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een dag @:yinny Over een jaar mag je weer![]()
Gaat vriend wel even langs de dokter? Lijkt me een zeer onprettig gevoel
Nondeju.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:58 schreef Yinny het volgende:
[..]
Donderdag gaat de stent eruit, ze waren hem vergeten bij het ziekenhuis, want normaal wordt de stent al na een week verwijderd. Afgelopen woensdag had hij zelf gebeld en toen was er pas deze donderdag plaats....
Nou ja zegquote:Op maandag 4 maart 2024 21:58 schreef Yinny het volgende:
[..]
Donderdag gaat de stent eruit, ze waren hem vergeten bij het ziekenhuis, want normaal wordt de stent al na een week verwijderd. Afgelopen woensdag had hij zelf gebeld en toen was er pas deze donderdag plaats....
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:58 schreef Yinny het volgende:
[..]
Hou oppppquote:Op maandag 4 maart 2024 21:14 schreef Yinny het volgende:
@:cat-astrophe Paaseitjes van Jamin! [ tiktok ]
Nietquote:Op maandag 4 maart 2024 21:58 schreef Yinny het volgende:
[..]
WATquote:Op maandag 4 maart 2024 21:58 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ik hoor een koolmees, merel en houtduifquote:
Mijn anti baby zat de eerste keer ook niet goed bleek na een half jaar. En nu wel al 3 jaarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:06 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Gisteren groot succes gehad bij de kringloop wb kleding.Toen ook gelijk de kledingkasten hier maar uitgepakt en opnieuw ingericht. De meeste werkkleding naar zolder, kluskleding naar de garage, goeie kleding in de kast.
De hoeveelheid kluskleding in de garage is nu een kringloopwinkel op zichzelf
Er werd ook nog een to-do-lijst gemaakt om iets overzicht te houden in de debiele hoeveelheid klussen die nog moeten.
Over 2 uurtjes moet ik een controle echo laten maken van mijn anti-baby-unit om te zien of ie goed zit. Ik knijp m wel een beetje.Als ie niet goed zit weet ik niet zo goed wat ik dan moet.
Halverwege de middag nog even op pad voor een handjevol afspraken. Koffie drinken bij de oma van W (), uurtje trainen, W. even klein klusje doen bij het stadion en wat boodschappen.
Tussendoor nog even kijken of er wat van de Enorme Lijst af kan.
Wij kochten voor het schokkende bedrag van 53 euro een McGregor overhemd voor W, 3 brax broeken (1 voor W. 1 voor mij. 1 voor ons beide) en een heel heel gaaf Tommy colbert dat ik geconfisqueerd heb.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
kringloop
Vorige week een belachelijk geprijsd formica klaptafeltje laten staan. Deze week belachelijk geprijsd formica klaptafeltje meegenomen
Er zit 0 logica in kringloopprijzenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij kochten voor het schokkende bedrag van 53 euro een McGregor overhemd voor W, 3 brax broeken (1 voor W. 1 voor mij. 1 voor ons beide) en een heel heel gaaf Tommy colbert dat ik geconfisqueerd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging trouwens ook voorraadkast opruimen...ik heb meer dan 12 pakken pasta, 6 kg rijst, ruim 25 kg bloem/meelsoorten. Hier is dus duidelijk iets mis gegaan met de verhouding inkoop/opmaken...de komende tijd maar minder kopen en veeeeeeel meer opmaken![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:28 schreef Yinny het volgende:
Mijn stressniveau steeg weer even de hoogte in, het gaat maar om ruim 5000 euro...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging trouwens ook voorraadkast opruimen...ik heb meer dan 12 pakken pasta, 6 kg rijst, ruim 25 kg bloem/meelsoorten. Hier is dus duidelijk iets mis gegaan met de verhouding inkoop/opmaken...de komende tijd maar minder kopen en veeeeeeel meer opmakenover je spoiler..
Hoe lang is bloem eigenlijk houdbaar? Ik heb geloof ik ook nog wat pakken hier en daar
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Omdat het heel veel gedoe is, wat waarschijnlijk tot niets leidtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:34 schreef Vanyel het volgende:
@:yinny maar waarom alleen uitvaart? Lijkt me meer dan genoeg emotionele schade ook, alleen al obv wat je hier deelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, het is wel pech op pech qua "bijwerkingen"...fijn dat hangop wel naar binnen gaat!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb dus wat issues met eten dees dagen, of eigenlijk een heleboel issues. Ben ik blij dat ik net op tijd heb ontdekt hoe makkelijk en fijn yoghurt uit de instant pot is. Maak ik van 3 liter volle melk en 3 scheppen Turkse yoghurt 1 liter hangop, heb ik iets met veel calorieën wat aardig is voor mijn maag en neutraal genoeg dat het me nauwelijks tegen staat.
Aanrader
Wat rot dat je zo'n moeite hebt met etenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb dus wat issues met eten dees dagen, of eigenlijk een heleboel issues. Ben ik blij dat ik net op tijd heb ontdekt hoe makkelijk en fijn yoghurt uit de instant pot is. Maak ik van 3 liter volle melk en 3 scheppen Turkse yoghurt 1 liter hangop, heb ik iets met veel calorieën wat aardig is voor mijn maag en neutraal genoeg dat het me nauwelijks tegen staat.
Aanrader
Als ik het lees denk ik iedere keer ‘compartiments syndroom’ .quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit in de trein naar de bovenkant van Nederland... nog maar 2 uur te gaan.
Afspraak fysio morgenochtend. Ik word heel kriegelig van de rare scheenpijn -- gisteren overdag deed het hartstikke zeer, 's avonds 2,5u op de sportclub geweest en vandaag een stuk minder last. Slaat nergens op dit
Nja, er zijn zo veel redenen om scheenpijn te hebben en ik lees ook overal dat compartimentssyndroom heel zeldzaam is. Heb liever een fysio dan Dokter Googlequote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik het lees denk ik iedere keer ‘compartiments syndroom’ .
Dokter google weet raad.
Op werkreis?
Tuurlijk. Het was bedoeld om in te lezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nja, er zijn zo veel redenen om scheenpijn te hebben en ik lees ook overal dat compartimentssyndroom heel zeldzaam is. Heb liever een fysio dan Dokter Google
Jup, werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik heb geen echte klachten. Wat meer last van eisprong en menstruatie dan eerst. Maar de eerste was gezakt na een paar weken en was toen niet meer veilig, dus toen hebben ze er een nieuwe ingezet. Nu zit ie wel goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Mooi. Alleen dan nu dus onverklaarbare klachten?
Wat voor zaken leiden tot dienstreizen bij jouw nieuwe baan?quote:
"Extern netwerk opbouwen" staat in mijn lijst van eerste taken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor zaken leiden tot dienstreizen bij jouw nieuwe baan?
Prima. Prijziger. Veel overeenkomsten in site en recepten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:02 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik hoor een koolmees, merel en houtduif![]()
Hoe bevalt Greenchef jou trouwens?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:24 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Vandaag 1083 administratieve/huishoudelijke klusjes. Maar vanavond naar concert (Editors) dus daar heb ik wel enorm veel zin in
Nee, maar het komt nogal nauw. En het wisselt nogal vaak.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:18 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel dat is waardeloos zeg. Is dat u het enige wat niet irriteert?
Nee.quote:Helpt pantoprazol e.d. niet als maagbeschermer?
Of allerlei gezins/familieleden en leeft van het inkomen van.quote:echtgenoot of (geregistreerd) partner van het slachtoffer bent
een ouder, kind, (half)broer of (half)zus van het slachtoffer bent
Wat vervelendquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee, maar het komt nogal nauw. En het wisselt nogal vaak.
[..]
Nee.
Het doet iets, vast. Net als de andere 5 dingen die ik ervoor slik. Of ertegen. Maar niet genoeg.
Fijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen echte klachten. Wat meer last van eisprong en menstruatie dan eerst. Maar de eerste was gezakt na een paar weken en was toen niet meer veilig, dus toen hebben ze er een nieuwe ingezet. Nu zit ie wel goed.
Wat een nieuwigheid allemaal met je nieuwe werk! Succesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
"Extern netwerk opbouwen" staat in mijn lijst van eerste taken.
Vanmiddag is een evenement / mini conferentie.
Het idee was dat ik in de trein zou kunnen werken, maar mijn werk-simkaart blijkt het niet te doen voor mobiele data, de treinwifi hapert en ik ga niet m'n persoonlijke mobiele data hiervoor opofferen. Dus doe een paar offline dingetjes en de rest komt morgen wel.
Verder zit ik nu ook in een coupé met 4 Chinezen die verspreid zitten door de coupé maar via 1 telefoon met een vijfde Chinees aan het bellen zijn. Super.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:28 schreef Yinny het volgende:
Mijn stressniveau steeg weer even de hoogte in, het gaat maar om ruim 5000 euro...Zjeesus die medewerkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
formica is design en wordt steeds zeldzamer en gaat lang mee, itt kledingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er zit 0 logica in kringloopprijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |