Vandaar dat ik zeg: een reactie van.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Het onderdrukt niet je immuunsysteem, maar het vrijkomen van de histamine (de stof die de cascade van het immuunsysteem geeft, waardoor de symptomen komen).
Anti-histaminica.
Mooie besteding van de zondagquote:Op zondag 3 maart 2024 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer zeker!Ik heb lekker gewandeld en gefietst!
Voor zover ik weet niet, maar ik slik het alleen als weet dat ik ergens ga komen in een periode waar ik er veel last van ga hebben.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er een nadeel aan die zooi regelmatig te slikken?
Dan had je net zo goed kunnen gaan zitten fappen in je mancave met het geluid op standje gehoorschadequote:Op zondag 3 maart 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, anders zat ik toch alleen thuis deze keer.
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed kunnen gaan zitten fappen in je mancave met het geluid op standje gehoorschade
Klonk als een goede alternatieve besteding?quote:
Whehehe jawel!quote:Op zondag 3 maart 2024 22:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Klonk als een goede alternatieve besteding?
quote:Op zondag 3 maart 2024 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmiddag dik 3 uur in mijn mancave gezeten zonder te fappen![]()
Ben wel veel te lang bezig geweest om mods goed te installeren en de juiste liveries voor auto's voor een spelletje te krijgenquote:
Wij kijken nu een film op hbo eerder vanavond pizzarette avondje gehad.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, anders zat ik toch alleen thuis deze keer.
Jepquote:Op maandag 4 maart 2024 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is weer een nieuwe werkdag aangebroken...
Oh. Ow. Sowwy.quote:Op maandag 4 maart 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Een terrasje? Het gaat vandaag weer eens licht regenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |