ik gok dat je morgen middag na de lunch er achter komt wat het wasquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:41 schreef Mazikeen het volgende:
Ik had op mijn werk weer een onverklaarbaar iets.
Collega zit gewoon achter bureau. En ik liep naar boven. Ik hoor tor 2 keer toe iets in het schoenen magazijn
Ik ga kijken en helemaal niemand
Sowieso een entiteitquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik gok dat je morgen middag na de lunch er achter komt wat het was
die liep er ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sowieso een entiteit
Paar maanden terug gingen we overwerken. Ik kan vanuit de kantine naar boven kijken. Opeens zie ik boven iemand lopen.
Dus ik zeg dat, iedereen verschrikt. Ja maar de winkel is afgesloten. 2 gingen er kijken maar niemand boven.
Terwijl ik zeker iemand boven zag lopen.
We weten compleet nog helemaal geen drol van wat er wel of niet isquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de Aarde zit wel in de Goldilocks zone om de zon, maar je hebt eigenlijk geeneens een zon nodig voor leven.Vulkanische activiteit of een maan die aantrekkingskracht uitoefent is ook voldoende.
Er zijn een paar manen in ons zonnestelsel die leven zouden kunnen herbergen: de maan Europa heeft bijvoorbeeld waarschijnlijk een tropische oceaan onder z'n kilometers dikke ijslaag.
Ook heb je bescherming nodig voor eventuele zonne- en kosmische straling. (Ozonlaag, of een dikke ijslaag bijvoorbeeld)
Echter, voor complexer leven heb je wel mitochondriën nodig die ontstaan zijn door een invasieve bacterie die stomtoevallig een deel van de andere cel is gaan worden.
Ééncellig leven zal waarschijnlijk vrij talrijk zijn in het universum.
Multicellulair leven een stuk zeldzamer, maar het moet er gewoon absoluut zijn. Als je alleen al kijkt hoe groot de lokale supercluster is waar de melkweg een deel van vormt, en in wat voor debiel groot stelsel die weer zit enz....en dan zien we nog maar een piepkleine fractie van het hele universum.
Hoe multicellulair leven op andere planeten er uit zal zien? Dat hangt compleet af van zonlicht, zwaartekracht, de atmosfeer, luchtdruk, wat voor voedselbronnen er zijn, of er vijandig leven is enz enz enz.
diverse mensen weten wel wat er WEL is omdat ze dat zelf ervaren hebben maar als het wetenschappelijk moet worden of de kosmos en het universum er bij komt dan hoort het volgens mij niet hier thuisquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We weten compleet nog helemaal geen drol van wat er wel of niet isEn dat maakt het juist ook zo interessant.. Een enorm sterrenstelsel, is het wel een sterrenstelsel? Is het een universum dat meerdere lagen kent? I don't know, maar wel interessant.
Dat bedoel ik dus juist ook, gaat dus ook niet om wetenschappelijk bewijs wat ik aanhaal in de quote op ToT meer om wat we niet kennen maar wel ervaren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
diverse mensen weten wel wat er WEL is omdat ze dat zelf ervaren hebben maar als het wetenschappelijk moet worden of de kosmos en het universum er bij komt dan hoort het volgens mij niet hier thuis
mag ik vragen hoe oud jij bentquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus juist ook, gaat dus ook niet om wetenschappelijk bewijs wat ik aanhaal in de quote op ToT meer om wat we niet kennen maar wel ervaren.
Joh, ik heb dingen gezien en gevoeld waardoor ik weet dat er meer tussen hemel en aarde is zoals men het noemt. Ik zal ook niks ontkennen.
ik geloof gemiddeld genomen helemaal niks meer van een profiel en 12x4 is 48 klopt ook niet dus ik had een errorquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Staat trouwens gewoon in mijn profiel
Wag ff, ff telefoon erbij pakke... Dit gaat me boven de pet, leren we niet meer hoofdrekenen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik geloof gemiddeld genomen helemaal niks meer van een profiel en 12x4 is 48 klopt ook niet dus ik had een error
dan ben je ook niet uit 1981quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wag ff, ff telefoon erbij pakke... Dit gaat me boven de pet, leren we niet meer hoofdrekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |