Ik weet de titel ff niet,....jawel! The Soprano's! Scheen tot de laatste aflevering echt zeer goed geweest te zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, die heb ik dus ook nooit gezien
Doe je aan wicca of aan hekserij?quote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow jammer, die site werkte tot een paar jaar geleden in ieder geval nog wel.
Nee, alleen deze 2, maar ik heb wel veel meetings meegemaakt, Reiki-kampen, wicca rituelen in een bos, zeer veel groepsbehandelingen met Reiki enz.
Gelukkig 0 afleveringen van gezienquote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet de titel ff niet,....jawel! The Soprano's! Scheen tot de laatste aflevering echt zeer goed geweest te zijn.
Ik ben een Tera Mai Reichi & Seichem master & teacher.quote:
Whaha!quote:
Waren die toevallig van het blad de wiccan rede?quote:Op maandag 29 april 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben een Tera Mai Reichi & Seichem master & teacher.
In die tijd had ik een relatie met een dame die aan wicca deed.
We hebben ook op een kamp wicca hogepriesters ontmoet waar zij helemaal idolaat van was en we moesten hen zelfs thuis ophalen omdat ze zelf geen auto hadden!Jammer genoeg wilde mijn toenmalige vriendin ineens helemaal niks met die hogepriesters te maken hebben, want dit was niet hoe ze hen had willen ontmoeten.
Ook de workshops die we met hen deden, deed ze met tegenzin aan mee.
Weet ik zo gauw niet, ik weet wel dat ze boeken schreven. Het was een echtpaar.quote:Op maandag 29 april 2024 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Waren die toevallig van het blad de wiccan rede?
Jo en Ko kan ookquote:Op maandag 29 april 2024 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik zo gauw niet, ik weet wel dat ze boeken schreven. Het was een echtpaar.
Vage verhalen over gehoordquote:
Dank uquote:Op maandag 29 april 2024 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou welkom dan. Hartstikke leuk je hier te zien.
Ja toen, weet ik nu echt niet meerquote:
Ja, bij mij ook halverwege af. Jammer, hoorde er veel goeds over.quote:Op maandag 29 april 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ok, ok. Gaat op het lijstje. Was gisteravond begonnen met Ash vs. evil dead maar die weer afgezet. Was me wat te flauw.
Ook aan begonnen en mee gestopt, gewoon leuke serie voor tieners denk ik maar mist echte diepgang.quote:Op maandag 29 april 2024 21:08 schreef yvonne het volgende:
Net Dead Boy Detectives ook halverwege afgezet, terwijl ik toch groot fan ben van Neil Gaiman. Te rommelig, geen leuke hoofdrolspelers.
Van die serie heb ik nog nooit gehoord, en ben ook wel weg van Gaiman.quote:Op maandag 29 april 2024 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook halverwege af. Jammer, hoorde er veel goeds over.
Net Dead Boy Detectives ook halverwege afgezet, terwijl ik toch groot fan ben van Neil Gaiman. Te rommelig, geen leuke hoofdrolspelers.
Weet nog wel, voor alles op internet verscheen (Veronica denk ik). Die hadden ook een serie "the Exorcist" met ik meen die Nederlandse acteur Derrek de Lint (spelling).. Die vond ik toen wel erg leuk om te kijken.quote:Op maandag 29 april 2024 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook halverwege af. Jammer, hoorde er veel goeds over.
Denk ik ook vaak, tot ik weer iets tegen kom en het ga bingenquote:Op maandag 29 april 2024 21:14 schreef aloa het volgende:
Fallout inmiddels uitgekeken. Verrassend einde wel.
Voorlopig ff geen nieuwe serie denk ik. Ik denk dat ik meer de kant van films op ga.
Hier ook hoor. Ik kijk meestal maar een aflevering op een avond. De rest hier in huis is niet zo'n fan van mijn soort genre.quote:Op maandag 29 april 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk ik ook vaak, tot ik weer iets tegen kom en het ga bingen
Ik woon nu gelukkig weer alleen, maar had voor die tijd al een dik scherm voor op mijn bureau gekochtquote:Op maandag 29 april 2024 21:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ik kijk meestal maar een aflevering op een avond. De rest hier in huis is niet zo'n fan van mijn soort genre.
En geen zin om het op tablet te kijken.
Ik hou wel van fantasy.quote:Op maandag 29 april 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Deze vond ik trouwens ook goed: https://www.imdb.com/titl(...)_5_nm_3_q_wheel%2520
Wheel of Time. moest er heel even inkomen, maar daarna pakte het wel.
Shadow and Bone wel gekeken, vond het leuk wegkijken wel inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2024 21:25 schreef aloa het volgende:
Ik baal nog steeds dat er geen vervolg komt van Shadow and Bone komt.
Dat vond ik ook behoorlijk k*tquote:Op maandag 29 april 2024 21:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou wel van fantasy.
Ik baal nog steeds dat er geen vervolg komt van Shadow and Bone komt.
En uiteraard Sandman...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |