In totaal 300 euro aftikken. Ook nog een gele koortsprik en een nieuwe DTP-prik aangesmeerd gekregen. En nog koorts er van gehad ook!!quote:
Maar ik neem aan dat het niet voor hier is?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag mijn eerste prikje gehaald (van de vaccinatie, niet van de mug).
Eind mei voor de tweede keer en dan ben ik klaar voor de zomer. Die tijgermuggen pakken mij niet!
dat wordt biechtenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder met wasknijpers op d'r tepels.
Geniet er lekker vanquote:Op maandag 4 maart 2024 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben nu klaar dus ik ga nu naar de appie
Nee (Tong is helaas nog afwezig)quote:
@tong80 is er weer. Ik zou niet durven.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee (Tong is helaas nog afwezig)
Wil je dat ik hem even aanmaak? (Je zou ook zelf wat moeite in VBL kunnen steken, maar ik verplicht je verder niet)
Oh, wat leukquote:Op maandag 4 maart 2024 17:05 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tong80 is er weer. Ik zou niet durven.
Oh ok.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, wat leuk
Maar ik ga toch het topic even openen. (Sorry @:tong80)
Dat klinkt lekker zeg. Geniet ervanquote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Verse soep maken denk ik, stakjes.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las net dat je deel 2 ook zonder kennis van deel 1 kunt zien.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Coco het volgende:
Dune: Part Two al gezien?
@:Drizzt_DoUrden
@:Firefox1
Nee, maar schijnt opperst genot te zijn, vooral visueel.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Coco het volgende:
Dune: Part Two al gezien?
@:Drizzt_DoUrden
@:Firefox1
Audio en visueel genotquote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar schijnt opperst genot te zijn, vooral visueel.
Tomatensoep, ciabatta, kaasjes, salade.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net als pisces29 dusquote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar schijnt opperst genot te zijn, vooral visueel.
Welkom terug van weggeweest.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las net dat je deel 2 ook zonder kennis van deel 1 kunt zien.
Sci-fi is niet m’n genre, maar die filmlocaties op groot scherm zien lijkt me wel erg leuk. Misschien ook even gaan.
Thanks.quote:
Smooth.quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgenmiddag naar de boksschool trouwens
Patat met een kroket en een Jos Brinkie.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toe maar, het kan niet op vandaag.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Patat met een kroket en een Jos Brinkie.
Er zijn zoveel leuke dingen op de wereld maar ik heb mijn tijd zojuist verprutst aan dit filmpje van 4 minuten.quote:
Ik heb niet eens gekeken eerlijk gezegdquote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leuke dingen op de wereld maar ik heb mijn tijd zojuist verprutst aan dit filmpje van 4 minuten.
Je bent wel narrig de laatste tijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leuke dingen op de wereld maar ik heb mijn tijd zojuist verprutst aan dit filmpje van 4 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |