Komt goed, al eet ik vanavond geen taartjes of gebakjes (mijn vriendin is jarig!)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:27 schreef GGMM het volgende:
Heel veel sterkte gewenst @:oriente!
Hopelijk lunch je wel gewoon mee straks
Wat ongezellig. Had je dan niet een dagje kunnen wachten met cutten?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Komt goed, al eet ik vanavond geen taartjes of gebakjes (mijn vriendin is jarig!)
Ben je wel verliefd?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Komt goed, al eet ik vanavond geen taartjes of gebakjes (mijn vriendin is jarig!)
Ik lust geen taart/gebak dus dat eet ik sowieso al nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:03 schreef Salina het volgende:
Gefeliciteerd Oriente. Ik maak me nou wel een beetje zorgen.
De cut wacht op niemand, maar neem je dat niet heel serieus nu? Eet een lekker taartje, en dan zo'n vies volkoren bolletje minder. (of twee).
Tevens: hier is IIFYM voor uitgevonden, hé.
Waar heb je last van?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:07 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak met de huisarts gepland volgende week
Nee jij weegt zo al 45 kgquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou overigens nooit gaan cutten
Hoor je het eens van een ander, @Wereldgozerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was van plan niet meer in deze shithole te posten. De messen in m'n rug tijdens m'n ban van twee weken koester ik.
Wat is er arme ziel ? Kan ik je ergens mee van dienst zijn ? Zeg het maar. Kom je ergens aan te kort ? Aandacht of andere Kukelecucktsju10's ?
Blijf lekker armzalig en triest.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik lust geen taart/gebak dus dat eet ik sowieso al niet
Zo lust ik bijvoorbeeld ook geen snoep, drop, en eet ik ook nooit chocola
Stukje moeilijke eter.
Wtf trouwens.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stukje moeilijke eter.
quote:
Zo gek is dat toch ook weer nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:11 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat, je lust geen snoep, taart en chocola. Wat voor mutant ben jij?
Nou ja, verklaart veel.
Je bent vast de droom van elke tandarts. En van elke ouder.
Behalve de ouders met een Willy Wonkawinkel, uiteraard.
Gohquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Taart, gebak, snoep, drop, chocolade.![]()
In het kader van de bolletjes: een lekker roombroodje?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Stukje moeilijke eter.
Ik zou een paar foto's bijzonder op prijs stellenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik overpeins de mogelijkheid om strakjes kersentaart te gaan eten.
Wow, hier heb ik niet van terug.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoor je het eens van een ander, @:wereldgozer
Van mijn overpeinzingen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een paar foto's bijzonder op prijs stellen
Mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Zo gek is dat toch ook weer niet
Ja chips lust ik wel en eet ik wel eens
Welke smaak?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi
Dan neem ik vanavond een zak chips
Ik ben recent gevallen voor de Lays Max Sweet Chili.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu ben ik een Thai Sweet Chili mannetje goor varken.
Nee, want nu heb ik niet zo’n vreetkick. Das vrij zeldzaam eigenlijk.quote:
Ongetwijfeld gevoed door kift en rancune ten opzichte van mensen die de beslissing hebben genomen niet als een zure augurk door het leven te gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mening over volwassen mensen die chips eten.
Gatekeepers van de gezondheid van deze SC. Het loopt hier he-le-maal uit de klauwen als we er niet scherp op toezien.quote:
Je kunt hier idd een hoop afdakjes spotten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gatekeepers van de gezondheid van deze SC. Het loopt hier he-le-maal uit de klauwen als we er niet scherp op toezien.
Dat vinden we helemaal geen probleem. Sterker nog, we betalen graag voor een 3e en eventueel een 4e.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu ga ik zeker een tweede zak halen.
Ik heb een stevige mening over mensen die af en toe iets ongezonds doen voor hun plezier waar ik zelf niet zo veel plezier uit haal!!quote:
Dat is lief. Naar wie mag ik het tikkie sturen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vinden we helemaal geen probleem. Sterker nog, we betalen graag voor een 3e en eventueel een 4e.
Ik ga vanavond ook een zak Nibb-It sticks halen. Classic.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een stevige mening over mensen die af en toe iets ongezonds doen voor hun plezier waar ik zelf niet zo veel plezier uit haal!!
Staat deze ook bovenaan het favorietenlijstje?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook een zak Nibb-It sticks halen. Classic.
Hij post hier nu niet eens mee, beetje flauw om hem dan toch weer een soortement van sneer te gevenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens had ik laatst de Lays Max Strong Hot Chicken variant.
Deze was mij net iets te HOT en moest deze dus continue maar wegspoelen met een biertje. (Stond ook op de zak dat deze PERFECT met bier was)
Misschien is dit wel iets voor tong?
Nibb-itquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogge maatjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Het is bijna lunchtijd.
Bijna dus we wachten nog wel even.
High five partnerquote:
Ik mis hem gewoon.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij post hier nu niet eens mee, beetje flauw om hem dan toch weer een soortement van sneer te geven
Naast de oranje Doritos Nacho Cheese.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat deze ook bovenaan het favorietenlijstje?
Daar heb ik nu ook opeens zin in.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk jij ook uit naar het EK?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen vanavond aan de chippies gaat
Hax in de rust?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die man weet nog niet eens of er lucht of zand in een bal zit
Telt kroepoek ook? Ik vind dat eigenlijk lekkerder dan chippies.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen vanavond aan de chippies gaat
Ga toch lekker cuttenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die man weet nog niet eens of er lucht of zand in een bal zit
Dat zijn garnalen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Telt kroepoek ook? Ik vind dat eigenlijk lekkerder dan chippies.
@Bluesdisplay of hoe heet zo'n dierquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zou graag een leuk duo aanstellen als EK-mods
Maar ervaring leert dat er dan één een dag van tevoren afhaakt.
Ik zie het verband niet zoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:52 schreef Oriente het volgende:
Martijn Krabbe heeft kanker.
Ik heb ooit nog meegedaan in een televisieprogramma van hem.
Knap van je dat je zulk akelig nieuws weer over jezelf kan laten gaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:52 schreef Oriente het volgende:
Martijn Krabbe heeft kanker.
Ik heb ooit nog meegedaan in een televisieprogramma van hem.
Aldus degene die Tong weer een willekeurige sneer gaf.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sterker nog.
Ik vind dit ZEER walgelijk.
Daarom, ik leer tenminste wel van mijn fouten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aldus degene die Tong weer een willekeurige sneer gaf.
Wat dacht je van Dombo en Oriente? En dan hopen dat Dombo degene is die de dag van tevoren afhaakt, anders hebben we een probleem.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zou graag een leuk duo aanstellen als EK-mods
Maar ervaring leert dat er dan één een dag van tevoren afhaakt.
Probeer eens Tabernanthe iboga, een geestverruimend middel.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom, ik leer tenminste wel van mijn fouten.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dombo en Oriente? En dan hopen dat Dombo degene is die de dag van tevoren afhaakt, anders hebben we een probleem.
Ja nee, mod worden doe ik niet weer, ben ooit al iets van 5 dagen mod geweestquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dombo en Oriente? En dan hopen dat Dombo degene is die de dag van tevoren afhaakt, anders hebben we een probleem.
Ik ga geen gekke middelen gebruiken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Probeer eens Tabernanthe iboga, een geestverruimend middel.
Aan je posts hier te zien doe je dat praktisch 24/7quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga geen gekke middelen gebruiken.
Dat jij en Oriente een leuk duo zijn, en dat jij geen goede moderator zou zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Heb je voorbeelden?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aan je posts hier te zien doe je dat praktisch 24/7
Ik zou eigenlijk een hele goede moderator zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat jij en Oriente een leuk duo zijn, en dat jij geen goede moderator zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |