In totaal 300 euro aftikken. Ook nog een gele koortsprik en een nieuwe DTP-prik aangesmeerd gekregen. En nog koorts er van gehad ook!!quote:
Maar ik neem aan dat het niet voor hier is?quote:Op maandag 4 maart 2024 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag mijn eerste prikje gehaald (van de vaccinatie, niet van de mug).
Eind mei voor de tweede keer en dan ben ik klaar voor de zomer. Die tijgermuggen pakken mij niet!
dat wordt biechtenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder met wasknijpers op d'r tepels.
Geniet er lekker vanquote:Op maandag 4 maart 2024 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben nu klaar dus ik ga nu naar de appie
Nee (Tong is helaas nog afwezig)quote:
@tong80 is er weer. Ik zou niet durven.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee (Tong is helaas nog afwezig)
Wil je dat ik hem even aanmaak? (Je zou ook zelf wat moeite in VBL kunnen steken, maar ik verplicht je verder niet)
Oh, wat leukquote:Op maandag 4 maart 2024 17:05 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tong80 is er weer. Ik zou niet durven.
Oh ok.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, wat leuk
Maar ik ga toch het topic even openen. (Sorry @:tong80)
Dat klinkt lekker zeg. Geniet ervanquote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Verse soep maken denk ik, stakjes.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las net dat je deel 2 ook zonder kennis van deel 1 kunt zien.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Coco het volgende:
Dune: Part Two al gezien?
@:Drizzt_DoUrden
@:Firefox1
Nee, maar schijnt opperst genot te zijn, vooral visueel.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Coco het volgende:
Audio en visueel genotquote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar schijnt opperst genot te zijn, vooral visueel.
Tomatensoep, ciabatta, kaasjes, salade.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net als pisces29 dusquote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar schijnt opperst genot te zijn, vooral visueel.
Welkom terug van weggeweest.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las net dat je deel 2 ook zonder kennis van deel 1 kunt zien.
Sci-fi is niet m’n genre, maar die filmlocaties op groot scherm zien lijkt me wel erg leuk. Misschien ook even gaan.
Thanks.quote:
Smooth.quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgenmiddag naar de boksschool trouwens
Patat met een kroket en een Jos Brinkie.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toe maar, het kan niet op vandaag.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Patat met een kroket en een Jos Brinkie.
Er zijn zoveel leuke dingen op de wereld maar ik heb mijn tijd zojuist verprutst aan dit filmpje van 4 minuten.quote:
Ik heb niet eens gekeken eerlijk gezegdquote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leuke dingen op de wereld maar ik heb mijn tijd zojuist verprutst aan dit filmpje van 4 minuten.
Je bent wel narrig de laatste tijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leuke dingen op de wereld maar ik heb mijn tijd zojuist verprutst aan dit filmpje van 4 minuten.
Nog niet, staat op de planningquote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Coco het volgende:
ik wacht op de review van @GGMMquote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Coco het volgende:
Slaap lekker broquote:Op maandag 4 maart 2024 23:35 schreef KingRoland het volgende:
Morgen weer werken met stress
Ik ga slapen welterusten vrienden
Ik was van plan niet meer in deze shithole te posten. De messen in m'n rug tijdens m'n ban van twee weken koester ik.quote:
Welkom terug makkerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was van plan niet meer in deze shithole te posten. De messen in m'n rug tijdens m'n ban van twee weken koester ik.
Wat is er arme ziel ? Kan ik je ergens mee van dienst zijn ? Zeg het maar. Kom je ergens aan te kort ? Aandacht of andere Kukelecucktsju10's ?
Blijf lekker armzalig en triest.
Ben weer weg brother. Dat ze maar in de stront zakken.quote:
Spreek je later vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weer weg brother. Dat ze maar in de stront zakken.
Jammer dat je niet echt in staat bent je woord te houden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was van plan niet meer in deze shithole te posten.
Big 4. Geen leven meer.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:35 schreef KingRoland het volgende:
Morgen weer werken met stress
Ik ga slapen welterusten vrienden
Sterkte strijder.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:39 schreef Oriente het volgende:
De cut is dan toch maar begonnen @:onlogisch
Ach meneer de toilet juffrouw is boos, dat iemand weer eens alles heeft ondergezeikt en viert zijn frustraties bot op zoon_john. Zielig gecucked middelmatig mannetje, dat je bent.quote:
Samen naar het gezonde toe. We gaan het halen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:39 schreef Oriente het volgende:
Ff ketoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:39 schreef Oriente het volgende:
Dat is flink cutquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:39 schreef Oriente het volgende:
Heerlijk, de dinsdagmorgen hier binnenkomen en direct de geur van azijn en wijn uit een pak. Dan weet je gelijk: Herman is terug!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is meteen weer gezellig he.
Geen zeven witte bolletjes per dag meer maar max 4 à 4.5, makker.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:39 schreef Oriente het volgende:
5, volkoren. Komt goed, niet de eerste keer dit, heb wel een goede discipline.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Geen zeven witte bolletjes per dag meer maar max 4 à 4.5, makker.
Succes.
Broodquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
5, volkoren. Komt goed, niet de eerste keer dit, heb wel een goede discipline.
Geen etherdiscipline maar eetdiscipline?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
5, volkoren. Komt goed, niet de eerste keer dit, heb wel een goede discipline.
Ja ik heb gelukkig geen last van emotie eten/drinken, scheelt ook al dat ik nog nooit alcohol gedronken hebquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Geen etherdiscipline maar eetdiscipline?
@:EllieLust
Goed dat je discipline hebt. Ontbreekt hier een beetje, als ik sad ben vreet en drink ik alles.
Het is dan ook echt heel erg zwaar voor @Oriente maar gelukkig is het een echte strijder (en heeft ie veel eetdiscipline!).quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
Berichtjes met sterkte en succes krijgen voor 5 bolletjes voor overdag.
Even gelachen.
Goeiemorgen.
Zeker, ik heb ook alle vertrouwen in @Orientequote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
Het is dan ook echt heel erg zwaar voor @:Oriente maar gelukkig is het een echte strijder (en heeft ie veel eetdiscipline!).
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
Het is dan ook echt heel erg zwaar voor @:Oriente maar gelukkig is het een echte strijder (en heeft ie veel eetdiscipline!).
Bedankt voor jullie emotionele steun, dit betekent veel voor mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker, ik heb ook alle vertrouwen in @:oriente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |