Ja, dat vind ik dus bijzonder, wat is het verschil tussen Kees en de rest, vorige week was dan toch gewoon de finale?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:30 schreef hilliebillie het volgende:
Vanavond alleen een live ontknoping tussen de laatste drie.
Ik vind het ook bijzonder dat met 1 test er eerst 1 afvaller komt en de winnaar en verliezend finalist uit dezelfde test naar voren komt. Dan is Kees eigenlijk net zo goed een verliezend finalist. Maar goed, ik ga me er verder niet druk om maken.
Helaas kan ik vanavond niet live kijken omdat ik aan het werk ben. En dan wordt het pas morgen omdat we samen met zoon kijken en die al in bed ligt als ik thuis kom.
Dus dat wordt een avondje social media ontwijken
Eens, anders is hij gewoon een irritante nepmol die veel te veel geld heeft gekost.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Hey enige wat dit seizoen nog kan redden? Als Fons de mol blijkt te zijn
Ik zit in een poule waar de meerderheid op Fons zit. En een daarvan heeft nog al zijn punten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit in een paar poules waar iedereen op Anna zit die bovenin staat. Nu weet ik ook vrijwel zeker dat het Anna is maar in de app ga ik maar voor Sor ofzo om winstkans te houden
Ik ben punten verloren op 2e aflevering (vergeten in te zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zit in een poule waar de meerderheid op Fons zit. En een daarvan heeft nog al zijn punten.
Ik ben punten verloren op Jip.
Dus, ben benieuwd vanavond. Sowieso moet ik wel op Anna gaan, om nog te kunnen winnen.
Ja, ik denk gewoon dat ze vanavond maar 3 mensen buiten op het podium willen hebben. Kan Rik van 1 iemand zeggen dat die niet de mol is, en dan de ontknoping tussen de andere tweequote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus bijzonder, wat is het verschil tussen Kees en de rest, vorige week was dan toch gewoon de finale?
Wel verwarrend dat het dan ging over 'de finale', terwijl de finale doorgaans de laatste aflevering is waarin met opdrachten geld verdiend kan worden enzo. Dan heb je vaak ook zo'n laatste opdracht waarbij het ook echt voelt als een soort laatste kans, dat was er nu totįįl nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:03 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja, ik denk gewoon dat ze vanavond maar 3 mensen buiten op het podium willen hebben. Kan Rik van 1 iemand zeggen dat die niet de mol is, en dan de ontknoping tussen de andere twee
Hier ook, de dood of de gladiolenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef Gia het volgende:
Sowieso moet ik wel op Anna gaan, om nog te kunnen winnen.
dat laatste is nog wel het belangrijkste. Want ook met onbekende kandidaten zullen die niet voor de pot gaan als ze weten dat het er uiteindelijk toch wel weer uitgaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:15 schreef Fleischmeister het volgende:
We moeten weer terug naar onbekende Nederlanders zodat het prijzengeld daadwerkelijk iets betekent voor de kandidaten. Niet eenmalig als jubileum, gewoon altijd weer, met interessante opdrachten die je gewoon goed kan doen als je je best doet, zonder mingeld, verdiend is verdiend.
Dit is echt hoop gebaseerd op niets. Ook met onbekende Nederlanders gaat het spel op deze manier gespeeld worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:15 schreef Fleischmeister het volgende:
We moeten weer terug naar onbekende Nederlanders zodat het prijzengeld daadwerkelijk iets betekent voor de kandidaten.
Ik zit lekker F1 te kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:30 schreef roos94 het volgende:
Zitten we al met samengeknepen billen te wachten?
Echt he, walgelijk. Al die mensen die iets gaan doen wat ze leuk vinden en een leuke avond gaan hebben, gadverdamme wat sneu.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:28 schreef exile79 het volgende:
Vanavond weer een uur lang plaatsvervangende schaamte bij al die sneue lui die daadwerkelijk naar het vondelpark zijn gegaan om als een halve gare drie bn'ers te aanbidden die werkelijk niks bijzonders gedaan hebben. Man man man.
Nee, het was een soort 8e aflevering ipv 9e aflevering. Echt anticlimax qua finalequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:43 schreef DaMart het volgende:
Ik bedacht net dat ik ben vergeten om de aflevering van vorige week terug te kijken... kon toen niet live meekijken. Heb ik nog wat boeiends gemist?.
Fijn dat ik niks gemist heb dan. Hopen dat de molacties nog wat goedmaken van het seizoen, want ik vond dit wel een van de mindere.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee, het was een soort 8e aflevering ipv 9e aflevering. Echt anticlimax qua finale
Ik denk ook dat Sor de Mol is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:02 schreef Moira het volgende:
Ik ben wel benieuwd iigDenk toch wel dat het Rosario is, maar laat me graag verrassen
En ik hoop dat de molacties leuk en veel gaan zijn om dat laffe ‘finalespel’ te compenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |