Is elk jaar. Blijft frustrerend, maar is vrij voorspelbaarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:40 schreef monkyyy het volgende:
Mijn geduld wordt op de proef gesteld met dit geneuzel
Omdat je door de montage niet te zien krijgt wat zij nu wel al weten…quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Hoezo zit iedereen op Fons van de afvallers.
Het zijn niet voor niets afvallers 😁quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:41 schreef Cirilico het volgende:
Als hij het blijkt te zien kun je weer zien hoeveel er wordt weggemonteerd om het spannend voor de kijker te houden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:41 schreef Cirilico het volgende:
En hoe verdacht de kandidaten worden gemaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Als hij het blijkt te zien kun je weer zien hoeveel er wordt weggemonteerd om het spannend voor de kijker te houden.
Elk jaar. Je kan de eerste 20 minuten overslaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef Legoblokje het volgende:
Echt, hoe lang kun je tijdrekken zeg…
Dit is niet erg, als we maar veel molaktie zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef Legoblokje het volgende:
Echt, hoe lang kun je tijdrekken zeg…
Rikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Rick leest een sprookje van Moeder de Gans voor…
Die dacht, ik sta niet in de finale maar het gaat na vanavond wel over mij.quote:
Hoewel, aan z’n grijs te zien..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:49 schreef Moira het volgende:
Oh ze zitten allebei niet op Sor. Dan zal het hem wel niet zijn, of het moet de eerste keer zijn dat iemand wint die niet op de mol zit
Die hebben ik na aflevering 2 opgegevenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:57 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Hier ook, alleen 1 testvraag vergeten
Je mag 1 vertrouwenspersoon hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef golfer het volgende:
Zou ze al die tijd haar mond hebben gehouden tegen Herman?
Nee, die was haar vertrouwenspersoonquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef golfer het volgende:
Denk t niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef golfer het volgende:
Heel lelijk inderdaad. M.n. die flapjes boven haar borsten.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Door Kees zijn leesbril perikelen dacht ik een tijdje dat hij de mol was
Klopt en evident aan de extreem gecompliceerde opdrachten van de laatste jaren. Die in dat stadion zou zonder mol ook niet goed zijn gegaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:16 schreef Yesse het volgende:
“De kandidaten maken er toch een zooitje van” is GEEN goede molactie Anna…
Een rode jas over een blauwe jurkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:20 schreef TLC het volgende:
Huh buiten had ze een rode jurk aan, binnen ineens een blauwe
Hoe wat waar waarom en hoe laat
Je zag buigen al dat ze iets blauws er onder aan had. Zal wel vanwege de temperatuur zijn geweest. I.i.t. Jipquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:20 schreef TLC het volgende:
Huh buiten had ze een rode jurk aan, binnen ineens een blauwe
Hoe wat waar waarom en hoe laat
Dit inderdaad. Elk jaar weer dezelfde ergernis hierom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:16 schreef Yesse het volgende:
“De kandidaten maken er toch een zooitje van” is GEEN goede molactie Anna…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |