SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 07-03-2024 20:55:42 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:08:32 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens de knuffel lijkt Glenn te zeggen : 'Maak je geen zorgen'. Waarop Ashley antwoord met : 'Doe ik ook niet'
[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:55 ]
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:08:44 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We schakelen naar buiten.
Alice : Ik dacht vanochtend, stel iemand schrijft een comment : 'Als je 18 mensen zoals Alice in dat huis zet, zou het programma zo saai zijn.'
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:38 ]
SPOILER: Gezichtsuitdrukking..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dilano: "Waarom dat?!"
Jimmy: "Heb ik wel een goeie band mee"
Dilano: "Ja, dat is niet tactisch"
Jimmy: "Nee, maar die zullen mij ook wel gewoon steunen snap je?"
Dilano: "Maar mij niet"
Jimmy: "Ja jou ook meer, daar ben je minder een bedreiging voor dan die anderen"
Dilano: "Ja?!"
Jimmy: "Ja, 100%!"
Dilano: "Hmm..... Daar geloof ik jou in dan""In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 09-03-2024 12:05:07 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wordt nog even nabesproken door Ronahi met haar heren.
Ronahi : Tom heeft me vies laten vallen deze ochtend, ik heb pijn aan m'n bil. Niet normaal. Een zware blauwe plek.
Ronahi : Die wou me dus oppakken om te zien wat er in de wall was, en die laat me gewoon vallen. Facking hard op m'n staartbeen en m'n bil. Omdat hij zich had mistrapt.
Randy : Idioot.
Ronahi : Nee, hij bedoelde het wel goed, maar daar lagen we dan alletwee. Amai.
[/youtube]
(video : ledn81)
17:00
Jimmy : Tyron... die heeft een dag joh vandaag. Ik blijf bij hem uit de buurt.
Jimmy : "Sta je lekker." Ik stond gewoon in de spiegel naar m'n snor te kijken.
Karen : Misschien bedoelt hij dat als compliment voor je snor?
Jimmy : Nee, sta ... sta je lekker.
Tom : Hij heeft al 2x zoiets tegen u gezegd vandaag.
Jimmy : Hmmmm [instemmend]
Tom : En heb je geantwoord?
Jimmy : Nee..
Tom : Niks?
Jimmy : Nee.
Danny : Wie?
Karen : Hij [Jimmy]. Was tegen hem bedoeld, "sta je lekker"
Danny : "Sta je lekker?"
BB : [ZENDERCHECK]
Tom : Waarom krijg je nu aan zendercheck?
Jimmy : Nee, laat maar, het is ok, ik ga m'n aardappelen koken.
[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:27 ]
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:16 ]
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:08:59 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bewoners hebben een BBQ gekregen voor deze vrijdag middag. De mannen zijn er maar druk mee.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:09:07 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 10-03-2024 19:32:24 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronahi stapt even later uit de draaideur, en verlaat het huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronahi kletst honderduit en heeft een hele fijne tijd gehad vertelt ze. Hierna vertellen Geraldine en Tatjana dat na de liveshow ze beiden met fans het huis in zullen gaan voor iets speciaals. De bewoners kunnen hierbij geld verdienen of verliezen voor de jackpot.
21:20
Tyron, Randy en Dilano overleggen buiten.
Ty : Het is Ashley, Jimmy en Tom. Dat moet de bank zijn.
Ty : En dan gaat Ashley naar huis als het goed is.
Dilano : Wanneer zijn wij aan de beurt man. Ik ben er klaar mee.
Dilano : We moeten nu echt als 1 team, doen zij ook.
Ty : Nu ga ik echt strijden. Deed ik al, maar nu nog meer man.
Randy : Ze [Ashley] zegt alleen maar rommel .. alleen maar rommel.
Dilano : Meerdere mensen spelen hier een dubbelspel. Danny knal ik er ook op. Glenn knal ik er ook op.
Ty : Ja, voor Tom? Dan gaat Ashley er niet uit. Het beste is Tom, Ashley en nog iemand..
Dilano : Maar wie?
Ty : Het beste is Jimmy. Maar ja, jij wil Jimmy er niet op.
Dilano : Als ik 'm pak kan dat ik gewoon niet doen. Maar als jullie hem pakken, ja, ik heb geen invloed op jullie he.
21:45b
BB roept de bewoners naar de woonkamerquote:Jullie geweldige avontuur gaat nu zijnn 9e week in. Dag en nacht 24/7 worden jullie avonturen uitgezonden en bekeken door 1000en fans. Met diezelfde fans ga ik mijn macht delen. Zij zijn deze week mijn little brother.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:09:30 ]![]()
22:05b
BB oefent de freeze met de bewoners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22:25quote:Nog een ding. Er valt met de freeze geen jackpot geld te winnen. Maar er valt wel, als iemand beweegt, geld te verliezen. Namelijk 1000 euro. Wanneer en hoe vaak de freeze komt, dat weet ik. Jullie niet.
En de eerste groep komt binnen. Om eerlijk te zijn is Jimmy niet echt goed in het freezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(image : Odie22)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(video : Hoempah)
Na zo'n 10 minuten aapjes kijken verdwijnen de fans weer via de gameroom.
In de woonkamer is Dilano geirriteerd. Hij is er alleen met Jimmy. De rest is hyper en vergaapt zich aan een paar polaroids die de fans hebben achtergelaten.
Jimmy : Je mag er ook een beetje om lachen. Het was een absurde situatie. Het was voor het eerst. Je hoeft er niet gelijk boos om te worden.
Dilano : Ik ben er niet boos om.
Jimmy : Nou, zo klinkt het wel.
Dilano : Het is een freeze, doe gewoon normaal. Als je dit nu nu al niet lukt, wat ga je dan doen als het wel je familie is. Zo denk ik meer.
Dilano zegt dit tegen Jimmy, maar hij heeft het niet over Jimmy, maar over 1 van de andere bewoners.
22:55
BB meldt de bewoners dat ze hun eerste freeze hebben gehaald.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:10:08 ]![]()
23.50
Bewoners, bij de 2de freeze is er heel wat gelachen, bewogen, en gepraat.. Deze is dus niet gehaald...
Er gaat dus ¤1000 uit de jackpot
Voor wie het gemist heeft, hier video's
Freeze 2
https://streamable.com/3nwt31
Freeze 1
https://streamable.com/jt1ntl
Video's van @spapaars
[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 10-03-2024 10:07:52 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: