abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2024 @ 20:17:48 #26
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_212707309
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 07-03-2024 20:55:42 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_212708631
~ 19:18 - Stream 2 - Glenn en Ashley over het wakker maken voor speltickets

Glenn: "Ik maakte gewoon Karen wakker, ik wilde dat gewoon stil doen, ik was van 'Karen er liggen speltickets in de wall' en jij wordt direct wakker. En dan direct tegen mij van ..."
Ashley: "Omdat jullie liepen al weg liepen, maar jullie liepen al weg!"
Glenn: "Jij was zelfs voor mij buiten!"
Ashley: "Omdat ik jullie om zie draaien!"
Glenn: "Maar je was al voor mij weg, ik zag je opstaan en hoorde je opstaan!"
Ashley: "Maar goed, never mind, in ieder geval, het gaat erom, het gaat erom, wij kunnen gewoon best wel clashen omdat wij best wel op elkaar lijken"
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  woensdag 6 maart 2024 @ 10:40:25 #28
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212713363
Deze morgen werden alle bewoners naar de dagboek kamer geroepen voor een nominatie.

Danny wist al snel te vertellen dat het een leuke nominatie was.

10:30
Bewoners, kom naar de woonkamer

De PON game gaat worden gespeeld door
Ashley - Glenn - Tom - Karen

Later vandaag wordt het spel gespeeld

11:25
Tyron is zijn rekenkunsten aan gaan spreken en is van mening dat het spelen van de PON game nutteloos is, omdat er niemand van zijn clubje de game mag spelen vanwege de stemmen bij de nominatie, want zij waren met 5 en de ander met 6 dus het was niet helemaal eerlijk of zo

Het gehele volgende uur gaat het aan alle kanten over hoeveel er genomineerd zullen gaan worden en hoeveel vrijstellingen er zullen komen.

[ Bericht 38% gewijzigd door Mickytjuh op 06-03-2024 12:42:52 ]
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212716776
15.00
Glenn wint het 2de deel van de PON !!!
Proficiat Glenn
Glenn zal nu samen met Danny moeten nomineren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:08:32 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_212717767
~ 16:20 - Stream 2 - Jimmy en Dilano over Danny en de PON

Dilano: "Het is de eerste keer dat Danny z'n kaarten laat zien he?"
Jimmy: "Maar ik geloof niet dat dat zo is, en ik geloof niet.."
Dilano: "..dat dat het voorstel is?"
Jimmy: "Nee, dat doet ie alleen voor de mensen die blijven, zodat ie het op Glenn kan schrijven. Hij zegt net tegen ons met 5 Belgen naar de finale te willen. "
Dilano: "Echt?"
Jimmy: "Ja, met 5 Belgen en Ashley."
Dilano: "Maar dan gaat ie jou er ook op gooien, maar jij was erbij?!"
Jimmy: "Ja, ik zou het wel knap vinden als ie mensen eruit krijgt op die manier, daar is het te kort dag voor"

Jimmy: "Hij loopt een beetje te kutten, hij waait een beetje met alle winden mee"
Dilano: "Is me al eerder opgevallen bij hem, maar daarom is dit een interessante, dan gaan we zijn kaarten zien, samen met Glenn. Maar als hij iets doet tegen die groep, dan graaft ie echt zijn eigen graf. Want Glenn gaat daarbij zijn en die gaat gewoon zeggen 'Danny wilde dit, daar zijn we niet uitgekomen, dus dit is de middenweg geworden'. Als het echt zo is zou ik dat dom vinden van hem"
Jimmy: "Wat wilde die dan voor bank? Ashley, Tom en Ty?"
Dilano: "Nee dat weet ik niet, dat wilde hij niet zeggen, kan ook Alice zijn"
Jimmy: "Nee, het is Ronahi"
Dilano: "Ja? Dan gaat Ro naar huis als ze op de bank komt"
Jimmy "Dat weet je niet."
pi_212718099
Deze is te leuk om te zien!
Ik durf Ashley erop te zetten zegt Danny.
-woensdagmiddag 5 maart 2024- https://fb.watch/qEh-w1pYjb/
pi_212719023
18:10
Dikke knuffel van Glenn voor Ashley in de keuken. Ashley zegt dat ze het hem heel erg gunt en dat hij het verdiend heeft.

SPOILER
Tijdens de knuffel lijkt Glenn te zeggen : 'Maak je geen zorgen'. Waarop Ashley antwoord met : 'Doe ik ook niet'

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:55 ]
pi_212724418
Deze ochtend zit de Wall vol met Paasspullen/Chocolade het zal dus Pasen zijn vandaag?
Ashley kocht een groot ei, met de hoop dat er iets in zou zitten, dit was niet zo.
Glen koopt voor 4 coins de super grote paashaas

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:08:44 ]
pi_212724428
8:40
Op de slaapkamer hebben Ashley en Danny even tactisch overleg. Ze willen samen naar de laatste 6. Degenen die zich niet echt gebonden hebben aan een groepje, Alice en Dilano, vinden ze gevaarlijk en willen ze er graag uit hebben. Tom verdenken ze er van heel tactisch te spelen, omdat hij expres de PoN niet heeft gepakt om niet als de bad guy gezien te worden.

Danny is 'bang' voor Alice .. krijg die er maar eens uit, zegt hij. Hij zegt ook dat het vanaf volgende week spannend wordt.

Ashley : Karen kun je echt 100% vertrouwen. En ik ben met je mee he, maar niet als de rest het weet. Want dan vind ik het gevaarlijk.

10:05
BB roept de bewoners naar de woonkamer om de nominaties bekend te maken. De genomineerden zijn :
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:47 ]
pi_212725667
~10:38 - Stream 2 - Danny, Glenn en Randy tijdens het afwassen na de bekendmaking

Danny geeft aan bij Randy het later wel aan hem te willen uitleggen, want hij vindt het voor hem ook niet leuk.

Glenn: "Ik zei het al, die power is echt een... Ja je bent een week verder, maar daar is alles ook mee gezegd"
Randy: "Ja, ik ken het gevoel, het is niet makkelijk"
Danny: "Ja hij heeft dat ook gehad he? Hij heeft de power ook al gehad"
Glenn: "Tuurlijk, voor jou is het een week verder, maar langs de andere kant je maatjes staan erop he, is niet leuk he"
Randy: "Ja al een paar weken gaat dat zo, ik ben het gewend he?"
Glenn: "Maar dat zeg ik tegen haar ook. Het is niet zo dat ene persoon ons kan beïnvloeden se. De keuze is echt door ons gemaakt Dat jullie niet denken dat een persoon alles gaat beslissen voor ons, snapte? Dat is zeker niet het geval"
Randy: "Nja.. ja, we gaan het zien man. Komt wel goed. Hoort bij het spel he"
pi_212726135
11:30
Ashley en Karen hebben Danny even apart genomen op de slaapkamer.

Ashley en Karen instrueren Danny dat hij nooit mag toegeven dat hij Alice gebruikt heeft om .... eruit te krijgen.
Ashley : Je gaat je eigen graf alleen maar meer grave anders ...De buitenwereld kijkt ook mee he ... En uiteindelijk wil je haar er toch uit hebben, en dan kun je daar maar beter bij staan.
Karen : En niet zeggen 'gebruikt'

SPOILER
We schakelen naar buiten.

Alice : Ik dacht vanochtend, stel iemand schrijft een comment : 'Als je 18 mensen zoals Alice in dat huis zet, zou het programma zo saai zijn.'

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:38 ]
pi_212726152
~ 11:22 - Stream 2 - Jimmy en Dilano in gesprek

Dilano: "Ik zou een zo sterk mogelijke bank maken"
Jimmy: "Ik steun je waar je naar toe wil, maar ik weet niet of dat mijn keuze zou zijn. Want ik denk dat we gewoon kunnen winnen van iedereen als je maar gewoon bij jezelf blijft en dat vertrouw ik met jou"
Dilano: "Doe ik ook, maar ik blijf bij me zelf. Ik heb met niemand iets, alleen met Ronahi en met jou, als ik jullie erop zou zetten zou ik niet bij mezelf blijven, verder kan ik iedereen erop zetten die ik wil."
Jimmy: "Snap ik, maar stel we moeten samen een bank maken"
Dilano: "Maar dan nog, jij hebt dat toch ook alleen met mij, of heb je dat ook met Tom"
Jimmy: "Tom is de enige die ik er niet op zet. "
Dilano: "Nou ja, precies, dan zijn er nog genoeg opties toch?"
Jimmy: "En Karen en Ashley als laatste mogelijkheid"
Dilano:

SPOILER: Gezichtsuitdrukking..
Dilano: "Waarom dat?!"
Jimmy: "Heb ik wel een goeie band mee"
Dilano: "Ja, dat is niet tactisch"
Jimmy: "Nee, maar die zullen mij ook wel gewoon steunen snap je?"
Dilano: "Maar mij niet"
Jimmy: "Ja jou ook meer, daar ben je minder een bedreiging voor dan die anderen"
Dilano: "Ja?!"
Jimmy: "Ja, 100%!"
Dilano: "Hmm..... Daar geloof ik jou in dan"
pi_212727663
Bewoners... Jimmy & Dilano hebben hun Secret Mission gehaald, en dus trakteren zij op een heerlijke Paasbrunch...
Alles voor de brunch staat in de voorraadkamer.
Vrolijk Pasen

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 09-03-2024 12:05:07 ]
pi_212730108
16:30
Tom heeft vanochtend per ongeluk Ronahi laten vallen. Filmpje op insta onder de spoiler

SPOILER
Dit wordt nog even nabesproken door Ronahi met haar heren.

Ronahi : Tom heeft me vies laten vallen deze ochtend, ik heb pijn aan m'n bil. Niet normaal. Een zware blauwe plek.
Ronahi : Die wou me dus oppakken om te zien wat er in de wall was, en die laat me gewoon vallen. Facking hard op m'n staartbeen en m'n bil. Omdat hij zich had mistrapt.
Randy : Idioot.
Ronahi : Nee, hij bedoelde het wel goed, maar daar lagen we dan alletwee. Amai.

[/youtube]
(video : ledn81)

17:00
Jimmy : Tyron... die heeft een dag joh vandaag. Ik blijf bij hem uit de buurt.
Jimmy : "Sta je lekker." Ik stond gewoon in de spiegel naar m'n snor te kijken.
Karen : Misschien bedoelt hij dat als compliment voor je snor?
Jimmy : Nee, sta ... sta je lekker.
Tom : Hij heeft al 2x zoiets tegen u gezegd vandaag.
Jimmy : Hmmmm [instemmend]
Tom : En heb je geantwoord?
Jimmy : Nee..
Tom : Niks?
Jimmy : Nee.
Danny : Wie?
Karen : Hij [Jimmy]. Was tegen hem bedoeld, "sta je lekker"
Danny : "Sta je lekker?"

BB : [ZENDERCHECK]

Tom : Waarom krijg je nu aan zendercheck?
Jimmy : Nee, laat maar, het is ok, ik ga m'n aardappelen koken.

[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:27 ]
pi_212732071
~19:04 - Stream 1 - Tom maakt Ashley aan het huilen.

Ashley vraagt wat de verschillen zijn tussen Tom en Ashley. Waarop Glenn (als ik met niet vergis) zegt dat Ashley een relatie heeft en Tom niet. Ashley zegt dat de ketting van Tom wat anders zegt en geint daar wat mee. Tom komt terug op de verschillen en zegt dat hij wel goed slaapt, Ashley niet.

Filmpje
pi_212733908
En hier een filmje waarin je ook ziet wat er aan vooraf gaat
Tom en Ashley uitdagingen Dank aan @Joyce-43

Joyce-43 in BB / [BB 24-COS#422] Tom moet sorry zeggen...
pi_212736391
19:04
En even uitgeschreven hetgeen Tom en Ashley zeiden, nadat er dus al wat heen en weer grappen waren gemaakt.

Ashley : Wat is het verschil tussen jou en mij?
Tom : Het verschil tussen jou en mij? Er zitten veel verschillen he.
Ashley : Aaaahhhh... maar vertel eens, waar zit het verschil hierin tussen jou en mij?
Glenn : Dat gij een partner hebt, en Tom niet.
Ashley : Dat is niet waar, kijk even naar zijn ketting. Er is ook iemand voor hem thuis.
Tom : Eeeehhmm..
Ashley : Ja! Zeg niet dat het niet zo is, want daar hebben we het al uitgebreid over gehad.

Tom : Ik draag een ketting ... Ik droom hier goed jij weent in je slaap, U wordt elke nacht gedumpt in uw slaap, dus zal daar ook al beetje stroef zitten he? En Bart zit nu op een ander wijf! [maakt pak beweging] Kan he? En jij wordt zo gek ervan dat je niets weet, en hij kan gewoon [maakt weer pak bewegingen] no hender van op afstand kan alles, hij heeft vrije tijd nu he.

Jimmy : Luister. Gaat ie lekker?
Glenn : Ge moet dat niet zo ... eh...
Dilano : Nee, zeker niet. Dit gaat te ver.

(Tekst uitgetypt door oa Joyce-43)

00:30
Ashley liep hierop huilend van tafel. Een deel van de avond was ze niet meer op stream, waarna ze weer zichtbaar was, en ging kaarten.
Tom is naar de slaapkamer gelopen en Jimmy heeft nadat hij eerst Ashley heeft getroost ook met Tom gesproken. Jimmy herinnerde Tom eraan dat de kinderen van Ashley dit ook kijken.
Tom zei dat Ashley zelf vindt dat ze alles kan zeggen, maar dan niet kan incasseren.

Het incident is niet uitgesproken vanavond.

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 08-03-2024 08:52:58 ]
pi_212738093
9:30
Alice begint de dag zoals altijd met make-uppen terwijl de rest aan het ontbijt zit. Tom drentelt ook nog wat rond bij de slaapkamers en de badkamer. Hij poetst z'n tanden en vult de waszak met vieze handdoeken. Daarna hebben hij en Alice een onderonsje. De hoogtepunten van dat gesprek. Alice pept Tom op, zegt dat hij vooral z'n eigen hart moet volgen, en z'n eigen keuzes moet maken. Alice denkt 99% dat Tom BB gaat winnen dit jaar.
Ze vertelt ook dat het groepje rond Ashley altijd in de cocoon zit, en daar praat en roddelt. En dat het groepje Randy, Tyron en Ronahi eigenlijk haar gewoon toelaten. Ze vertrouwt Ashley niet.
Tom heeft woensdag een foto gekregen in de DBK. Dat heeft ook impact op hem gehad.

11:30
Kaarten en zonnen.
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 09-03-2024 21:42:16 ]
pi_212740243
~ 12:05 - Randy, Dilano, Ronahi en Alice zitten in de zon.

Het is bij onder andere deze deelnemers bekend geworden dat Ashley zich stoort aan het 'ge-sjoe' in huis. Er wordt wat over gegrapt, Tyron die er eerder nog bij zat opperde een poster met 'Sjoe' te maken en die in de groene kamer te hangen, de 'sjoe-room' werd het al genoemd.

Randy: "Sjoe!"
Ronahi: "?"
Randy: "Nee, moest ik effe zeggen"
Ronahi: "Oh jongens, ik wil echt geen problemen, laat het."
Randy: "Wat zeg je sjoe? Je wil geen problemen? Wat voor problemen?"
Ronahi: "Seffes ben ik het nog terwijl ik er niks mee te maken wil hebben"
Randy: "Ach joh, er wordt gejankt om niks"
Ronahi: "Ja weet ik, ze vindt me al niet leuk"
Randy: "Zij is ook niet leuk, je gaat daar toch niet om janken, het woordje 'sjoe'. Vrouw, met 2 kinderen gaat janken. Volwassen vrouw, kom op"
Ronahi: "Maar goed dat ik het niet heb gehoord, want anders had ik echt wel gereageerd denk ik, op het moment zelf."
Randy: "Ze kan het toch ook gewoon normaal zeggen, in plaats van achter je rug?"
Alice: "Ik zou het gewoon niet zeggen. Zij zegt toch ook de hele tijd 'hoe heet dat ook alweer?', dat maakt toch niet uit?"
Ronahi: "Ja mij boeit dat niet, maakt toch niets uit?"
Alle drie nog eens: "Hoe weet dat ook alweer?"
Randy: "Ik heb toch ook wekenlang 'Aaashley' gezegd?"
Ronahi: "Maar dat vindt ze leuk he?"
Randy: "Ja"
Randy en Ronahi tegelijk: "Want het gaat over haar"
pi_212741827
Eerste duos voor Fanweek zijn bekend (één van deze drie duo's wordt geen werkelijkheid, omdat er een genomineerde wordt weggestemd)
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:08:59 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212743233
SPOILER
De bewoners hebben een BBQ gekregen voor deze vrijdag middag. De mannen zijn er maar druk mee.

[ Bericht 30% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:09:07 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212753406
11.00

Vliegtuigjes voor Karen
Alice zei kort voordat Randy de vliegtuigen zag dat ze dacht dat het voor Karen was. De rest noemde allerlei random namen iedereen was aan het kijken. Ashley maakte nog een grap(je) over dat de genomineerden op het bankje buiten zaten te kijken naar vliegtuigen voor een niet genomineerde.
Karen was erg geemotioneerd, en de bewoners waren helemaal verbaasd over de naam #Karlos op 1 van de vliegtuigjes, Karen vertelde dat al Haar vrienden haar zo noemden. Danny zei, voortaan noem ik je Karlos!

voor het filmpje https://streamable.com/by46pu

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 10-03-2024 19:32:24 ]
pi_212760515
20:40
Zoals de polls voorspelden wordt Alice als eerste vrijgesteld. Ze bedankt de stemmers en zegt dat ze het echt niet had verwacht.

SPOILER
Ronahi stapt even later uit de draaideur, en verlaat het huis.
SPOILER
Ronahi kletst honderduit en heeft een hele fijne tijd gehad vertelt ze. Hierna vertellen Geraldine en Tatjana dat na de liveshow ze beiden met fans het huis in zullen gaan voor iets speciaals. De bewoners kunnen hierbij geld verdienen of verliezen voor de jackpot.

21:20
Tyron, Randy en Dilano overleggen buiten.

Ty : Het is Ashley, Jimmy en Tom. Dat moet de bank zijn.
Ty : En dan gaat Ashley naar huis als het goed is.
Dilano : Wanneer zijn wij aan de beurt man. Ik ben er klaar mee.
Dilano : We moeten nu echt als 1 team, doen zij ook.
Ty : Nu ga ik echt strijden. Deed ik al, maar nu nog meer man.

Randy : Ze [Ashley] zegt alleen maar rommel .. alleen maar rommel.
Dilano : Meerdere mensen spelen hier een dubbelspel. Danny knal ik er ook op. Glenn knal ik er ook op.
Ty : Ja, voor Tom? Dan gaat Ashley er niet uit. Het beste is Tom, Ashley en nog iemand..
Dilano : Maar wie?
Ty : Het beste is Jimmy. Maar ja, jij wil Jimmy er niet op.
Dilano : Als ik 'm pak kan dat ik gewoon niet doen. Maar als jullie hem pakken, ja, ik heb geen invloed op jullie he.

21:45b
BB roept de bewoners naar de woonkamer

quote:
Jullie geweldige avontuur gaat nu zijnn 9e week in. Dag en nacht 24/7 worden jullie avonturen uitgezonden en bekeken door 1000en fans. Met diezelfde fans ga ik mijn macht delen. Zij zijn deze week mijn little brother.
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:09:30 ]
pi_212763191
22:05b
BB oefent de freeze met de bewoners.
SPOILER
quote:
Nog een ding. Er valt met de freeze geen jackpot geld te winnen. Maar er valt wel, als iemand beweegt, geld te verliezen. Namelijk 1000 euro. Wanneer en hoe vaak de freeze komt, dat weet ik. Jullie niet.
22:25
En de eerste groep komt binnen. Om eerlijk te zijn is Jimmy niet echt goed in het freezen.
SPOILER
(image : Odie22)

SPOILER
(video : Hoempah)

Na zo'n 10 minuten aapjes kijken verdwijnen de fans weer via de gameroom.

In de woonkamer is Dilano geirriteerd. Hij is er alleen met Jimmy. De rest is hyper en vergaapt zich aan een paar polaroids die de fans hebben achtergelaten.

Jimmy : Je mag er ook een beetje om lachen. Het was een absurde situatie. Het was voor het eerst. Je hoeft er niet gelijk boos om te worden.
Dilano : Ik ben er niet boos om.
Jimmy : Nou, zo klinkt het wel.
Dilano : Het is een freeze, doe gewoon normaal. Als je dit nu nu al niet lukt, wat ga je dan doen als het wel je familie is. Zo denk ik meer.

Dilano zegt dit tegen Jimmy, maar hij heeft het niet over Jimmy, maar over 1 van de andere bewoners.

22:55
BB meldt de bewoners dat ze hun eerste freeze hebben gehaald.

[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2024 14:10:08 ]
pi_212765210
23.50

Bewoners, bij de 2de freeze is er heel wat gelachen, bewogen, en gepraat.. Deze is dus niet gehaald...
Er gaat dus ¤1000 uit de jackpot

Voor wie het gemist heeft, hier video's

Freeze 2
https://streamable.com/3nwt31
Freeze 1
https://streamable.com/jt1ntl
Video's van @spapaars

[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 10-03-2024 10:07:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: