Wat een lazy TT van jouquote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor TT, maar had geen inspiratie... Indien andere en betere, geef door aan @:Dotteke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, dit stond vanochtend in the Wall .....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zou jij munten over hebben voor die flutsigheden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]DmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kan De Volder weer komen pikken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterke ??? Vind het maar flauw.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Films bespreken. Karen sterke verhalen
Ik weet aangemeerd << dat doe je met een boot.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:20 schreef Jockari het volgende:
Ashley: "Uitgemeerd"... Is dat nederlands ?
Afmeren en Aanmerenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet aangemeerd << dat doe je met een boot.
Maar uitgemeerd ken ik niet
Probleem is dat ik door die films heen kijk. Moeilijk om mij te boeien hoor met dat soort films.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de horror en dergelijke... dus voor mij wel...
Gisteren lagen er buiten ook wat te slapen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang zou de slaaptimer van de regie staan, ergens moeten ze die boete grens gesteld hebben..
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ashley heeft haar stuitje verbrand van het tapijt.
En Jimmy heeft een grijze haar in zijn snor, hij ziet voor het eerst in zijn leven een grijze haar bij hem
Hij draagt hem met eer zegt hij heeft hem verdiend. Ik heb er lang genoeg voor geleefd, zegt hij.
Ik vermoed met sportenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen dan?
Ja maar in de zon liggen doe je met je ogen dicht. Dan is de bewijslast ingewikkeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren lagen er buiten ook wat te slapen.
IK heb gisteren op tv gehoord dat er gewaarschuwd werd voor het slapen, niet alleen voor in bed slapen
Dan moeten ze dat ook maar verbiedenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar in de zon liggen doe je met je ogen dicht. Dan is de bewijslast ingewikkeld.
De FEBO is behoorlijk hypocrietquote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb gisteren op tv gehoord dat er gewaarschuwd werd voor het slapen, niet alleen voor in bed slapen
die pedicure snap ik wel, ik denk dat hij niet goed bij zijn tenen kanquote:
Je loopt achterquote:Op zondag 3 maart 2024 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ze staan nu allemaal tegelijk op. Riep BB iets?
(ik heb geluid uit. Ik luister naar muziek.
Ashley Is gewoon doorgelegenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ashley heeft haar stuitje verbrand van het tapijt.
En Jimmy heeft een grijze haar in zijn snor, hij ziet voor het eerst in zijn leven een grijze haar bij hem
Hij draagt hem met eer zegt hij heeft hem verdiend. Ik heb er lang genoeg voor geleefd, zegt hij.
Het is ook zo hard werken....quote:Op zondag 3 maart 2024 13:38 schreef Adat231 het volgende:
in welke rls dan ook,ze zeggen daar altijd dat ze als ze eruit zijn direct op vakantie gaan
die was al wakker hoorquote:
Dat heeft ze zelf gezegd hoor!quote:Op zondag 3 maart 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Die sieraden komen echt nietvan alie express hoor van Alice
ja vroeger toen ik hem keek, wilde ze paar maanden wel eens terug zien weer nou gauw afgezet hahah wat een neppigheid nu zegquote:Op zondag 3 maart 2024 13:19 schreef Jockari het volgende:
Jimmy vind Nightmare on Elmstreet eng? Watje !
Nog geen "mediteren" excuus gehoordquote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALice had ook kunnen zeggen goh Ran we hadden 1 muntje over die heb ik in jou koker gedaanquote:Op zondag 3 maart 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Van Randy mag Alice de overgebleven coin pakken
Hij zit bleke pannenkoeken te bakken
Of Alies is een bakbeestquote:Op zondag 3 maart 2024 13:51 schreef Jockari het volgende:
Is wel echt kabouter die Roniha
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALice had ook kunnen zeggen goh Ran we hadden 1 muntje over die heb ik in jou koker gedaan
Nee, ze gaat zeggen dat er 1 over is
Bankzaken doenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog geen "mediteren" excuus gehoord
Vooral datquote:Op zondag 3 maart 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Van Randy mag Alice de overgebleven coin pakken
Hij zit bleke pannenkoeken te bakken
Ik zat het te denken toen ze het vroegquote:Op zondag 3 maart 2024 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja en Randy is dan wel zo hoffelijk en gunt hem haar
![]()
Pakt ze goed aan
is wel een reuzinquote:
Uitgesmeerd over een paar maanden b.v. of zalf uitgesmeerdquote:Op zondag 3 maart 2024 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet aangemeerd << dat doe je met een boot.
Maar uitgemeerd ken ik niet
Doet haar Bartje dat dan niet?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley heeft zin in iemand die zegt dat hij van haar houdt en kusjes geeft
Ja als er een s tussen staat maar die stond er niet bijquote:Op zondag 3 maart 2024 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Uitgesmeerd over een paar maanden b.v. of zalf uitgesmeerd
Ja wie nietquote:Op zondag 3 maart 2024 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley heeft zin in iemand die zegt dat hij van haar houdt en kusjes geeft
Kan ze ook eens wat kopenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi is rijk. Die krijgt de coins van Sabeau.
Misschien doorgedraaid en nu beperkt in bewegingquote:Op zondag 3 maart 2024 13:54 schreef OmaJacky het volgende:
Dilano zit dacht ik al een uur in dbk.
Zou er iets aan de hand zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Achjeetje en nu heeft hij een trauma en moet die huiliehuilie doen?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dilano zat opgesloten. En soundlock.
De deur ging niet meer open?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dilano zat opgesloten. En soundlock.
Ariana is wegquote:Op zondag 3 maart 2024 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog geen "mediteren" excuus gehoord
flikte ze geloof ook bij danny ja die komt wel aan der coinsquote:Op zondag 3 maart 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALice had ook kunnen zeggen goh Ran we hadden 1 muntje over die heb ik in jou koker gedaan
Nee, ze gaat zeggen dat er 1 over is
Al is het via Alie Expressquote:Op zondag 3 maart 2024 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
flikte ze geloof ook bij danny ja die komt wel aan der coins
Klopt maar ja.. als je verliefd wordt op iemand met kind laat je die dan schieten?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen. Meer vrijheid.
Afwegen...quote:Op zondag 3 maart 2024 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar ja.. als je verliefd wordt op iemand met kind laat je die dan schieten?
klonk niet vrolijkquote:
Verliefd ? Schieten ? Moet zwangerschap worden.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar ja.. als je verliefd wordt op iemand met kind laat je die dan schieten?
Karen zelf maar eerst eens minder kinds wordenquote:Op zondag 3 maart 2024 14:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verliefd ? Schieten ? Moet zwangerschap worden.
Ja das een goed idee ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Karen zelf maar eerst eens minder kinds worden![]()
Moeten er nog maar 3 komen...quote:Op zondag 3 maart 2024 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn denkt dat ze in totaal 7 vliegers gaan krijgen![]()
Nou glenn denk het niet.. dat ding voor jou wil. nog niet zo hard
Nee voor Glennquote:Op zondag 3 maart 2024 14:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Karen: het is het jaar van de vliegers, er zal nog wel ene komen.
Ging de volgende niet voor haar zijn?
Dacht dat er voor Karen ook een oproep was op insta.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee voor Glenn
maar die blijft steken ergens in de 400 euro
Vliegers?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Karen: het is het jaar van de vliegers, er zal nog wel ene komen.
Ging de volgende niet voor haar zijn?
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dacht dat er voor Karen ook een oproep was op insta.
Ik zou daar niks aan spenderen.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af waar die mensen dat geld halen allemaal. Ik vind boodschappen al zo duur...
Wat zei hij?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
glenn maakt een grapje over de onderste lippen van ashley.. en zwart beeld
Die tijd is voorbijquote:Op zondag 3 maart 2024 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
zo wat preuts zeg, geen Bart en Sabine dus meer hahaha
weet het al niet meer precies maar hintte op de andere lippen van haar..quote:
Gelukkig hebben de meeste daar kleding op de groei meegenomen.. ik kijk graag naar de steeds strakker worden de Asliequote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
*Fairy haalt ook de chocoladereep tevoorschijn*
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
*Fairy deelt chocolade met @:Kissingbird*
Jup net als onze Tomquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:26 schreef OmaJacky het volgende:
Het enige nog ' spannende' vandaag zullen de weekly basics nog zijn denk ik.
Echte dramaqueen wel,quote:Op zondag 3 maart 2024 14:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ro bijna in paniek over een ieniemienie spinnetje
Het kan geregeld wordenquote:Op zondag 3 maart 2024 14:39 schreef rinardo het volgende:
Ashley Oh my fucking god ik weet het, het is vandaag 1 januari want gister was het oud en nieuw, we moeten vandaag in een ijsbad
Ze waren de feesten aan het bedenken die er zouden kunnen zijn van 1 januari tot nu
Nou echt wat een lam stel steeds…quote:Op zondag 3 maart 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan weer eens kaarten. Ik snap niet dat er niet meer opdrachten worden gegeven. Wat geheime taken, wat 24 uurs taken voor extra coins of voordeel bij spellen.
Ho ho, ze hebben gisteren over gewerkt, één eruitgewerkt, dus vandaag is rustdag, valt me nog mee dat ze geen 4 sterren catering krijgen voor hun tomeloze inzetquote:Op zondag 3 maart 2024 14:46 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan weer eens kaarten. Ik snap niet dat er niet meer opdrachten worden gegeven. Wat geheime taken, wat 24 uurs taken voor extra coins of voordeel bij spellen.
idd dezequote:Op zondag 3 maart 2024 14:52 schreef Hznootje het volgende:
Dat jimmy er uit is gekomen als favoriet zegt ook iets over Dilano..
Hij denkt dat ie sterk staat
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:52 schreef Hznootje het volgende:
Dat jimmy er uit is gekomen als favoriet zegt ook iets over Dilano..
Hij denkt dat ie sterk staat
Die praat alleen maar vier het spel. Zoutloos persoon. Die een veel te hoge inschatting heeft van.zichzelfquote:Op zondag 3 maart 2024 14:50 schreef humpty het volgende:
Jammer dat Dilano gewonnen heeft ...ben wel een beetje zat van hem
kleurloos figuur met zijn gezever steeds
die gozer vergeet dat hij Jimmy verleden week zelf voor de bus heeft gegooid door mee te gaan tegen jimmy te liegen op aanraden van Randy en TYquote:Op zondag 3 maart 2024 14:52 schreef Ireth het volgende:
Dilano: "als ze mij er uit zouden willen zou Jimmy niet als favoriet zijn bij de kijkers.."
als hij een leven zou hebben wel jaquote:Op zondag 3 maart 2024 14:57 schreef Ireth het volgende:
Kan hij überhaupt ook over iets anders praten dan over "het spel"
Ja, het valt helemaal erg op als ze Tyron een hug geeft .Ze komt net boven zijn middel uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:51 schreef Jockari het volgende:
Is wel echt kabouter die Roniha
[ afbeelding ]
Als hij het eerlijk heeft willen doen maakt hij het zwaarder voor Dilano wetende dat hij heel goed is met evenwicht en deze vrijstelling bijna zonder moeite heeft gehad. Maargoed kan ook zijn dat hij in de gaten heeft dat Ro meer en meer naar Ty toetrekt.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Dilan zeuren over tyron dat die had gezegd dat hij het zo eerlijk mogelijk wilde doen.
Ik denk anderhalve meter.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het valt helemaal erg op als ze Tyron een hug geeft .Ze komt net boven zijn middel uit.
Ook bij Alice komt ze niet boven de schouders uit. Geloof dat ze 1.52 isquote:Op zondag 3 maart 2024 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het valt helemaal erg op als ze Tyron een hug geeft .Ze komt net boven zijn middel uit.
vraag me ook af van wie hij die heeft gehad. want had zelf geen train of joggingbroeken bij. heel raarquote:Op zondag 3 maart 2024 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ziet die trainingsbroek er goor uit van dilano.
De hele tijd die gesprekken over tactiek en anderen verpest dat een beetje.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:03 schreef humpty het volgende:
Had van mij wel wat meer humor in het huis gemogen
denk dat Glen dat heeft maar die versta ik meestal niet
Zo zie je maar........fijn dat hij zelf er zo over denkt, want ik denk niet dat hij dat zo te horen krijgt van iemand.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:52 schreef Ireth het volgende:
Dilano: "als ze mij er uit zouden willen zou Jimmy niet als favoriet zijn bij de kijkers.."
Wat had hij dan moeten zeggen volgens hem??quote:Op zondag 3 maart 2024 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Dilan zeuren over tyron dat die had gezegd dat hij het zo eerlijk mogelijk wilde doen.
Dat zei hij nietquote:Op zondag 3 maart 2024 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten zeggen volgens hem??
Absuluut, hij is er echt wel beter op geworden.....quote:Op zondag 3 maart 2024 14:56 schreef humpty het volgende:
Maar ook Jimmy heeft zijn verhaal teveel uitgemolken
Geholpen gister in de uitzending door het steeds maar weer te laten zien.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Absuluut, hij is er echt wel beter op geworden.....
En Ty dan want dan pas is dat clubje weer bij elkaar....quote:Op zondag 3 maart 2024 15:10 schreef Koos1958 het volgende:
Oh randy is naar de blauwe kamer verhuisd hoor ik. Alice ligt alleen met Tom, dilano en jimmy op roze.
maar dat weet Jimmy toch niet ? Dat het zo in de uitzending is geweest?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geholpen gister in de uitzending door het steeds maar weer te laten zien.
Hij heeft zijn verhaal een keer verteld, de rest wordt door de programma makers gedaanquote:Op zondag 3 maart 2024 14:56 schreef humpty het volgende:
Maar ook Jimmy heeft zijn verhaal teveel uitgemolken
Denk het wel, hij gaf een hele speech weg. en later nog een keer.....nee daar hield hij wel degelijk rekening mee. En in de live nog even zeggen.....quote:Op zondag 3 maart 2024 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat weet Jimmy toch niet ? Dat het zo in de uitzending is geweest?
En in live 2x laten zien door regiequote:Op zondag 3 maart 2024 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het wel, hij gaf een hele speech weg. en later nog een keer.....nee daar hield hij wel degelijk rekening mee. En in de live nog even zeggen.....
Denk niet dat Jimmy zo in elkaar zit. Hij meende het oprecht volgens mij.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het wel, hij gaf een hele speech weg. en later nog een keer.....nee daar hield hij wel degelijk rekening mee. En in de live nog even zeggen.....
van die speeches weet hij natuurlijk niet wat er van uitgezonden is en in de live werd er volgens mij naar gevraagd.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het is Tom zijn schuldquote:Op zondag 3 maart 2024 15:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy wil Dilano even vertellen dat hij tot zijn grote schrik en walging een grijze haar in zijn snor heeft gevonden
Kan maar ik ben achterdochtig blijf denken met Tom of ashley erbij had hij het nooit gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat Jimmy zo in elkaar zit. Hij meende het oprecht volgens mij.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan maar ik ben achterdochtig blijf denken met Tom of ashley erbij had hij het nooit gedaan.
Dat weten we niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan maar ik ben achterdochtig blijf denken met Tom of ashley erbij had hij het nooit gedaan.
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:25 schreef lojanda het volgende:
Dat gezicht van Alice.. die is echt in dromenland
Randy ook maar Alice ligt ook nog zo mooi met haar mond open.. die ligt echt te genietenquote:
Ik ook want het wordt nu echt elke week saaierquote:Op zondag 3 maart 2024 15:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat ze vanvond weer een doorlopende weekopdracht krijgen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet er toch helemaal niet toe?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen in bed?quote:Op zondag 3 maart 2024 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Was het ¤250 PP dat slapen? dan mag BB het Lekkerbekje wel even wakker maken
Per keer ¤500 uit de pot, aantal personen maakt niet uit, dacht ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Was het ¤250 PP dat slapen? dan mag BB het Lekkerbekje wel even wakker maken
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:29 schreef Kodiak100 het volgende:
3x slapen is 3xis 3x500 uit de pot
Ik denk dat het BB er om gaat dat ze niet naar bed mogen gaan en letterlijk onder de dekens kruipen en dan echt te gaan slapen. Een dutje zo in het zonnetje is waarschijnlijk geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Zal zo wel zijn, want er gebeurt ook niks.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het BB er om gaat dat ze niet naar bed mogen gaan en letterlijk onder de dekens kruipen en dan echt te gaan slapen. Een dutje zo in het zonnetje is waarschijnlijk geen probleem
quote:Op zondag 3 maart 2024 15:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het BB er om gaat dat ze niet naar bed mogen gaan en letterlijk onder de dekens kruipen en dan echt te gaan slapen. Een dutje zo in het zonnetje is waarschijnlijk geen probleem
Dat werd niet gezegd, wie slaapt krijg een boete, werd niet gezegd wie in bed slaaptquote:
Ik zou het ook heel goed begrijpen dat hij niet zou ruilen als Ashley en Tom op de bank hadden gezeten.. de kans was dan veel groter om te verliezen. Bij deze bank waren zijn kansen groter om te overleven. Ik vind het nog steeds een heel mooi gebaar naar zijn maatje van af dag éénquote:Op zondag 3 maart 2024 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat doet er toch helemaal niet toe?
Bovendien wist hij ook niet of de anderen ook geruild zouden hebben, dus hij kon niet eens zeker weten tegenover wie hij kwam te staan.
Na de SL is iedereen weer wakker en druk bezigquote:Op zondag 3 maart 2024 15:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
2x SL. BB zegt er iets van, mogen wij niet horen. Zien we zo als ze ineens allemaal wakker zijn
Ze liggen nog wel dus kan maar zo zijn dat ze weer indommelenquote:
Die trappen er niet meer in nuquote:Op zondag 3 maart 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze liggen nog wel dus kan maar zo zijn dat ze weer indommelen
Ze zijn hardleersquote:
Je zou denken dat hij in het gips zitquote:Op zondag 3 maart 2024 15:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jimmie vindt Die Lano ook heeeel bleek.
Ik ook, een zombie is er niks bij.
Vieze smurrie.. niedoenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:53 schreef lojanda het volgende:
Ze heb zin in kebab of kapsalon..
Ik heb nog nooit kapsalon op.. lijkt me echt niet lekker met al dat kaas erover.
Dus dat. Permanente rigor mortus...quote:Op zondag 3 maart 2024 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Dillie zag er al beroerd uit toen 'ie wel met Saboo was
Dillie zag er al beroerd uit toen 'ie binnenkwam
Dillie ziet er beroerd uit nu Saboo eindelijk opgerot is
Conclusie
Dillie ziet er áltijd beroerd uit... is dat ook weer uit de wereld
TeamAntiRonahi lijkt me beter maar dat zal wel niet mogen....quote:Op zondag 3 maart 2024 15:56 schreef lojanda het volgende:
Ronahi wil een vliegtuigje met #teammirrorroom?
Zolang het stemmende publiek en die sukkels in dat huis steeds maar mee gaat in die ½Dooie Sukkel Act.. dan wint 'ie ook nogquote:
De hele familie aan moeders kant was kapper. Dus als ik kapsalon hoor denk ik aan een berg haren op de vloer.. En dat op moeten vretenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:53 schreef lojanda het volgende:
Ze heb zin in kebab of kapsalon..
Ik heb nog nooit kapsalon op.. lijkt me echt niet lekker met al dat kaas erover.
Officieel niet, maar dat zat er dik in natuurlijk....hij is niet achterlijk.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:18 schreef Verida het volgende:
[..]
van die speeches weet hij natuurlijk niet wat er van uitgezonden is en in de live werd er volgens mij naar gevraagd.
Als een van de twee eruit moet voelen ze zich geamputeerd......quote:Op zondag 3 maart 2024 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee meiden zitten echt aan elkaar geplakt. Altijd naast of tegenover elkaar zitten.
Echt. Van twee kanten. Ash omdat ze haar eeuwige slaafje kwijt is, Ka omdat ze niemand meer heeft waar ze helemaal bij in de derriere kan kruipen.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als een van de twee eruit moet voelen ze zich geamputeerd......
Net zoals al die PisV'ers.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang het stemmende publiek en die sukkels in dat huis steeds maar mee gaat in die ½Dooie Sukkel Act.. dan wint 'ie ook nog
Is er weken niet van gekomenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:10 schreef lojanda het volgende:
Dylan is maar eens bij zijn vrienden gaan zitten
Tyron ligt er nooit in....maar goed waarom niet . Raar dat niet die vier hem schoonmaken of zeg maar 5Karen Jimmy en Tom.....zijn die met wat anders bezig.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:07 schreef lojanda het volgende:
Tyron Glenn en Danny zijn die vieze soeppan toch maar weer eens een keertje aan het schoonmaken.. daar zal wel een dikke vetlaag van huidvet en schilfers aan de randen hebben gezetenzo vies… brrr
Eindelijk maar eens tijd voor gemaaktquote:
Wat goed van Tyronquote:Op zondag 3 maart 2024 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tyron ligt er nooit in....maar goed waarom niet . Raar dat niet die vier hem schoonmaken of zeg maar 5Karen Jimmy en Tom.....zijn die met wat anders bezig.
Ka deed voorstellen, Ash beslistte. Nu even niks.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eindelijk maar eens tijd voor gemaakt![]()
Duo tiet en tepel staan voor de wall en kijken wat ze nu weer eens zullen gaan snaaien..
Ashley iets beslissen?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ka deed voorstellen, Ash beslistte. Nu even niks.
Nee joh, narretje is van de religieuze afdeling: Ja en Amenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley iets beslissen?Dacht dat haar narretje alle beslissingen altijd nam
quote:Op zondag 3 maart 2024 16:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee joh, narretje is van de religieuze afdeling: Ja en Amen
Niet tegen Alice zeggenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze allemaal in een frikandel stoppen
Die vliegtuigen zit d'r toch wel dwars he, Ty wilde gisteren er ook al 1 .quote:Op zondag 3 maart 2024 15:56 schreef lojanda het volgende:
Ronahi wil een vliegtuigje met #teammirrorroom?
Ze heeft haar adres op haar website gezetquote:Op zondag 3 maart 2024 16:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is goed, Ik zal het voor me houden als ik haar tegenkom
Janmmerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
Danny sliep bijna, hij werd wakker geroepen door Ash
Eigenlijk is dan het bewijs geleverd en vastgelegd.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:27 schreef OmaJacky het volgende:
Ze zullen wel eten van BB krijgen ipv zelf koken , ze zijn laat met het leveren van de basics.
Asley roept een aantal keer Danny, die lag te snurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |