Wat een lazy TT van jouquote:Op zondag 3 maart 2024 13:02 schreef Jockari het volgende:
Sorry voor TT, maar had geen inspiratie... Indien andere en betere, geef door aan @:Dotteke?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij munten over hebben voor die flutsigheden?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, dit stond vanochtend in the Wall .....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dmquote:Op zondag 3 maart 2024 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan De Volder weer komen pikken...quote:Op zondag 3 maart 2024 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Sterke ??? Vind het maar flauw.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Films bespreken. Karen sterke verhalen
Ik weet aangemeerd << dat doe je met een boot.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:20 schreef Jockari het volgende:
Ashley: "Uitgemeerd"... Is dat nederlands ?
Afmeren en Aanmerenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet aangemeerd << dat doe je met een boot.
Maar uitgemeerd ken ik niet
Probleem is dat ik door die films heen kijk. Moeilijk om mij te boeien hoor met dat soort films.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van de horror en dergelijke... dus voor mij wel...
Gisteren lagen er buiten ook wat te slapen.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang zou de slaaptimer van de regie staan, ergens moeten ze die boete grens gesteld hebben..
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 3 maart 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Ashley heeft haar stuitje verbrand van het tapijt.
En Jimmy heeft een grijze haar in zijn snor, hij ziet voor het eerst in zijn leven een grijze haar bij hem
Hij draagt hem met eer zegt hij heeft hem verdiend. Ik heb er lang genoeg voor geleefd, zegt hij.
Ik vermoed met sportenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen dan?
Ja maar in de zon liggen doe je met je ogen dicht. Dan is de bewijslast ingewikkeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren lagen er buiten ook wat te slapen.
IK heb gisteren op tv gehoord dat er gewaarschuwd werd voor het slapen, niet alleen voor in bed slapen
Dan moeten ze dat ook maar verbiedenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar in de zon liggen doe je met je ogen dicht. Dan is de bewijslast ingewikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop